Arkadaşlar
Akü statör konjektörü yeni değiştirdim.Fakat sabahları almıyor.Fikri olan varmı?
Arkadaşlar
Akü statör konjektörü yeni değiştirdim.Fakat sabahları almıyor.Fikri olan varmı?
akün sağlamsa bujin kötüyse subap ve karbüratör ayarların tam değilse soğukta çalışmayabilir
benimki tek marşta çalışıyor bir buçuk senedir.
canerol yuh diyorum sana ne subabi
çek jikleyi bas marsa
Sanırım mevzuyu çözdüm.Geçen statörü değiştirir ken yağı boşalmıştı .Bende idareten eski yağ koymuştum.Ustam eski yağın sabahları yoğunlaşıp motoru çalıştırmayacağını söyledi .Şimdilik sorun yok gözüküyor .Başa bela bu Çin işi motorlar.
ben de yağı biraz fazla basmışım, aynen sabahları zor çalışıyor. Jikle filan naapsan yağ biraz hareketlenmeden çalışmıyor. Enjektörle fazlasını çekeceğim
The man who knows everything chooses to know nothing...
Valla yağ gerçekten önemli bence her 5000 kmde değişme li.
Benim tiger
ustalar
bazen marşın döngüsü çok iyi olmasına rağmen çalışmıyor.Fakat onun arkasından vurdurunca hemen alıyor.Marş motoru ile almıyor faka vurdurunca çalışıyor.Sizce sebebi ne olabilir.Acaba sübapIarımı sıkı acaba?
@canki: Cup hiç kullanmadım, bizimkilerde 5.000 km iyidir bence de.
@steward: Marş motoru ile çalıştırırken jikle değil de gaz kolunu birazcık çevir öyle sabit tutup dene. Karbüratör ile alakalı. Jikle fayda etmiyor. Dediğim gibi dene ama motoru da boğma... Karbüratör bu ayarında iken daha az yakıyor benim motor. Eğer tek basışta çalışıyorsa benzin tüketimin fazla olabilir. Benim edindiğim tecrübe bu yönde. Yok ondan değilse akün kötüdür, marş motoruna gücü tam yetmiyordur. Yok o da değilse marş motorundaki kömürler bitmeye yakındır. Sübaplar açık kalıyorsa kompresyon zayıf olur, motor çekişten düşmüş olur. farketmen lazım
The man who knows everything chooses to know nothing...
Reis maşallah çekişi çok iyi fakat fazla yakıyor gibi geldi.Geçen depo boştu 20 lira yani 4.3 lt benzin aldım 55 km gitti kırmızı ışık yanıyor yarın sabah benzin alıcam.Sanırım boğuyorum çalıştırcam derken
sabahları benim de çalışasım gelmiyo ama çalışıyoz işte..
Neticede karbüratöre bakılacak, az ya da çok benzin kaynaklı... Kolay gelsin
The man who knows everything chooses to know nothing...
Vurdurunca hemen alıyor. Bu karburator kaynak li olduğunu gostermez mi?
Naptın sen ya 4,3 lt ile 55km mi??? acele sorununu halletmeni tavsiye ederim... resmen yakıyor.... çalıştırırken jikleyi çek çalıştıktan sonra elini gaz kolunda tut 3-4 devirde sabit tut gaz kolunu... sonra jikleyi yarıla sonra jikleyi tamamen kapat... 3-4 dk yeterli bu işlem sonrasında motosikletin saat gibi çalışarak yoluna devam et... yani stop derdi felan olmaz bu şekilde hemde motorun zarar görmez....
TeO23 : kardeş 5000 km de çok gibi geliyor bana aslına bakarsan ne olur ne olmaz diyorum kafam esince ya da motoru temizlemek amaçlı kurcaladığımda değiştiriyordum önceden... fakat şimdi 2,5 aydır hiç el sürmüyorum motora 1500 km felan olmuştur yağ değişeli. 2,500 de değiştirmeyi düşünüyom şu aralar... bilgin için teşekkürler...
EDERİNDEN FAZLA DEĞER , SOYTARIYI KRAL EDER!
Cuplar için 2.000 km'yi geçirmeyin yağ için demiş bir arkadaş ;)
The man who knows everything chooses to know nothing...
motoranımda da aynı sıkıntı vardı. Subap, hava ayarı yaptıktan sonra düzeldi. Ancak kendi kendine durmasının önüne geçemiyorum birtürlü.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)