Arkadaşlar kanuni windy nin statör kablolarında problem var statör kapağının bütün vidalarını söktüm ama bir türlü çıkmadı bir fikri olan varmı???
Arkadaşlar kanuni windy nin statör kablolarında problem var statör kapağının bütün vidalarını söktüm ama bir türlü çıkmadı bir fikri olan varmı???
Evet gösterdiğin yerin 3 civatası ve içinde 1 adet civata var onlarıda söktüm ama kımıldamadı.Marş motorunu bile yerinden söktüm ama yok kımıldamadı bile
Eğer o kapağı tutan bütün vidaları söktüm diyosan marş düzeneği dahil, motorun ön tarafından sol kapakla karter arasına tornavida sokmaya çalış bir yandan kapağı kendine doğru çekmeye çalışırken. Kapak contasının küçük bir kısmını zedeler ama orda motor yağı olmadığı için keçeyi değiştirmene gerek yok.
Kırmaktan korkuyorum yarın bi deneyeyim
Kırılacak bişey yok kapakta ama o marş motorunun dişlilerini geri toplamak epey zor, korkacaksan asıl ondan kork
Marş motorun içinde birbirine bağlı 2 dişli ve mili vardı.Kapağın gerisindede dişli varmı?
statörümü cıkartamadınız eger statöru cıkartamıyorsanız cekttirme kullanmak zorundasınız
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
Çektirme dedikleri M14 ince diş cıvataymış ya bu motorda
Sağolasın yarın uğraşıcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
Statörü çıkartmayı düşünmüyorum.Ateşleme yapmıyor.Farklı zincir dişli kapağı taktım.Oda sanırım statörün çıkışındaki kabloları ezdi.Kabloları yenileyeceğim içerden.
ben sökerken kapağın üst tarafına bez koydum ve lastik çekiçle iki kere vurup ayırmıştım
Tüm vıdalar sokuldukten sonra KLİNGRİT conta oldugundan o conta yapıştırmış olabılır,
etrafından plastik çekiç yardımı ile tıklamalısın,
sonrasında kımıdayacaktır
sakın alt kısmından tornavıda sokayım deme,
eger alttan tornavıda sokupta cıkartırsan ,o tornvıdanın ezdıgı yerı conta kapatamaz ve zamana yağ sızıntısına sebebıyet verebılır,
bılgın olsun..
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
krank keçeleri çok çabuk yağ kaçırdıklarından açınca görecektir zaten,
kaldıki,madem öyle bir ihtimal var neden oraya keçe koymuşlar ???
Metallerden kast'ım ise elbette kapak ve ana bloktur,
iğne ucu kadar bile ezilse üzerıne gelecek conta kaplayamazsa oradan yağ sızacağından motorun altı komple ağ olacaktır,
krank keçesi 3,,5 damla dahi kaçırsa o pislik can sıkacaktır...,,
Bu arada her motorda STATÖR YAĞSIZ DEĞİLDİR,
Misal...TVS APAÇHE 150,,KANUNİ RACER 200S statör'ü yağ içerisinde çalışan motorlardan bir kaçı...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
benimde statör yanmıştı bütün vidaları söktüm ama çıkmadı çıkar gibi oluyordu çıkmıyordu.sonradan anladım ki mıknatıylmış statör o yüzden çekiyormuş
Bu arada motoru orta ayaklıkda sol tarafa yatırarak kapagı çıkar yoksa yağ akar, benim motorun statör kapağı 2-3 damla yağ değil, kapa açar açmaz bi 250 gram yağ aktı gitti
Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.
The man who knows everything chooses to know nothing...
dostum mars motorunun baglantısı sıkıdır seni zorlayan o,o-ringli ve sıkı gecen bir yer
---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:52 ----------
mars motorunu tutan iki vida var onları sök mars motorunu ayır, yada işaretli yerden zorla azıcık tık diye acılır ama manyoto mıknatıslı oldugundan cıkarırkende aklında olsun karsı kuvvet ile karsılasacaksın
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)