@steward26: Çalışıyor da şarj etmiyor maalesef. Bir haftadır bu şekilde. Acaba konjektör mü bozuldu??
@steward26: Çalışıyor da şarj etmiyor maalesef. Bir haftadır bu şekilde. Acaba konjektör mü bozuldu??
The man who knows everything chooses to know nothing...
Reis sağol valla işime yarıyacak diye düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------
Motorun çalışıyorsa statörün bozuk olasılığı düşük.Birde gaz verdiğinde kısa lambaların parlıyorsa statör değildir.İlk önce ölçtür bence akü çıkışlarını ona göre hareket et.
halledebildin mi işleri
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
iyi kolay gelsin
senin iş cokmuş daha o zaman
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Valla tiger çok uğraştırdı.Komple elektrik tesisatını yeniledim desem yalan olmaz. Windy zincir kapağını orjinal almadım pahalı diye oda statör çıkışındaki kabloları ezdi ateşleme yapmıyor
insallah tek sorunu odur, o işi daha kolay halledersin
yama ile yada ekleme ile hallolur o.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Çıkarırsam sorunu çözecem inşallah
Motor çalışıyor, ama kısalar bozuk olduğu için mecbur uzunu açıyorum, eskiden aküsüzken az da olsa yanardı uzunlar, gaza yüklenince önümü idareten aydınlatırdı. Şimdi hiç ses seda yok ampülden. Ya statör ayvayı yemek üzere ya da konjektörde kablolarda bir problem var çözemedim. En iyisi bir ölçü aleti ile ölçmek. Şimdilik 12 voltluk ampül ile test edeceğim galiba. Bakalım elektrik nerede kesiliyor?? Ya marş motorunu bağlayacağım diye ne işler açtım başıma. Ne güzel şarj ediyordu ve uzun farla saatlerce dolaşabiliyordum. Marş motorunu bağladık sonra bu işler açıldı başıma. Neyse kolayca çözerim inşallah. Aslında tam senin dediğin yerde, zincir kapağının değdiği noktada zinciri değiştirirken kabloları şöyle hafiften bir itelemiştim ve çıtır çıtır dış kablo koruması kırılmıştı. Yalıtım bandı ile sardım ama sorun orada da olabilir.
The man who knows everything chooses to know nothing...
Seninkisi bana konjektör den gibi geliyor
Statör kapağını çıkardım.Fakat kablolar sağlam.Boşu boşuna söktük•Sorun başka yerde.Ateşleme yapmıyor.
bobinden beyinden bujiden ...vs olabilir
kontrol listen baya uzun olacak gibi
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Ateşleme var sorun bujidenmiş.Çapak yapmış.Biz en kolaydan başlıyacağımız yere en zordan başladık.Karburatörü,statörü bedavadan söktük
saglık olsun kardesim çözümü bulduguna göre sorun yok sadece antreman oldu sana biraz da tecrübe
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
gaz pistonunu tam oturtamamıssındır
pistonun üstündeki girintiyi rolanti ayar vidasına denk getirecek sekilde tekrar tak
tecrübeyle sabittir aynısını bende yapmıstım
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reis pistonun üstündeki kertik KISMI içindeki girinti kısma gelecek şekilde takıyorum.Faka aynı sorun•
valla ustam yaysız ama telle (geri kolay gekmen için) sadece pistonu karburatore takmayı dene kolaylıkla asagı yukarı hareket etmesi lazım.
ben iğne ayarından sonra pistonu oturttum ama dediğin gibi tam gaz bagırmaya basladı, incelerken pistonu yanlıs yönde taktıgımı, asagı inmediğini yukarıda takılı kaldıgını gördüm kendi cevresinde asagı pürüzsüz inecek sekilde cevirip tekrar takmıstım
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Hocam
Bakalım senin söylediğin gibi ters de takıyor olabilirim.
ustam piston olayı ne alemde sorun halloldu mu
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)