50 bişey değil. Bilmeyen bir ustaya denk gelirsen sök tak olmadı bidaha derken 500-1000 gidebilir.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Senin motorda CDI ünitesi olmaması lazım enjeksiyonlu modellerde ECU yani beyin var.
S&T kanuni Gv 250
Dün akşam istanbul motoser'e gittim beynini sıfırladılar.Sorun düzelir gibi oldu devir viteslerde 8500 ü geçmeye başladı.Yolda giderken 130 u gördüm FI ışığı sönmüştü ancak bir süre sonra yola çıktıktan 10 15 dk sonra birde baktımki tekrardan FI ışığı yanmaya başladı ve 8500 deviri tekrardan geçmemeye başladı :(
motorserde baktılar tekrar motora bir elektrik kaçağı ve yanık bir buji değişimi yapıldıktan sonra beyne reset atıldı.10 dk lık yol sonrasında tekrardan eski haline geri döndü , gaz yememe sorunu hala devam.motoser beynin değişmesinin gerekebileceğini söyledi.2006 model hyosung gv 250 lerde bildiğim kadarı ile beyin problemi vardı.garanti kapsamında bu beyinler değiştirilince sorun çözülüyordu.siz bu konuda ne düşünüyorsunuz.değiştirilen bu beyinlerin part numarası nedir bendeki beyin bilgileri aşağıdaki şekilde ;
Beyin Bilgileri selenin altındaki siyah kutu;
23900HB8400
S&T GV250 GASOLİNE 28279029
DELPHI MT05
28279029002090413
SAĞ ÜST KÖŞEDE YAZAN AW2030700197
motorun garantisi ilk tescil tarihine göre devam etmekte.garanti belgesi olmadığından servisler bakamayacaklarını , kanuni ise garanti belgesi vermek için motorun bakım periyotlarının tam yapılıp yapılmadığının servis tarafından kontrolünün ardından bir dilekçe ile verebileceklerini söylediler.Bendeki beyin malum delphi acaba bu motora garanti kapsamı dışında olması durumunda aşağıdaki beyin uyumlu olur mu part no aynı ama daewoo adı altında ;
http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=1407[COLOR="Silver"]
yanlış not almış olabilirim malum beyin çok dar bir alanda okunması zor oradaki 3 ile 2 nin yeri ve b harfini 8 olarak görmüş olabilirim bu durumda linkteki parça ile uyumlu görünüyor.part no:32900H88400
arkadaşlar meraba ben yeni üye oldum ben2. el gv 250 aldım. almaz olaydım 2 ay kullandım bir sorunu var. 3-5km veya daha fazla gittikten sonra motoru stop ediyom ve çalışmıyor yarım saat soğumasını bekliyom ondan sonra çalışıyor. tabi arada bir yabıyor bunu. servise gotürdüm merkez motora tam bir buçuk ay fabrikadan bilgisayar gelcek diye beklettiler. çok kavgalar eettik hatta bana küfür bile eettiler. motoru dışarı atıyom gel al motoru dediler. baya olaylar oldu.. o kadar sinirlendimki mahkemeye gidecektim yarı yolda vazgeçtim geri döndüm. son birkere aradım bu motoru yapacakmısınz yapmayacak mısınız dedim zaten biklgisayar az önce geldi dediler. neyse bakmışlar motora baya uğraşmışlar( öyle dediler.) motorun beynı alarmdan dolatyı bozulmuş. ve garantı kapsamı dışında kalmış . yeni bir beynin fiyatı 1800 tl. bu para bana çok fazala zaten taksitle almışım motoru... kadıköyde bir beyinciye gttim beyin alarmdan bozulmaz dedi.. beyni geri getirdim merkez motora teslim ettim. bidaha baksınlar diye. ama artık benim canımı acıtmaya çalıştıklarını düşünüyom bunca oılaydan sonra. şimdi bu konularda bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olun kafayı yemek üzereyim garantı dışı kalırmı motor alarm beyni bozarmı . hepsini kabul ettim diyelim daha ucvuza dışardan bu beyni nasıl getirebilirim. lütfen acil yardımcı olun iki buçuk aydır motor serviste eğer garanti dışı kalmıyorsa yenbi bir motor bile isteme hhakkım var tabi bana motor şu tarihtre servise geldi diye bir form vermediler.....
Alarmı söktür. Kabloları guzelce duzelttir iz kalmasın. Sonra başka servise götür bugun boyle boyle yaptı de. Birde böyle dene şansını.
1800 tl demenizden motosikletinizin beyninin (ecu) daiwoo markalı olduğunu anlıyorum. aynısını hyosungsouce adresinden 413 tl + kargo bedli karşılığında alabilirsiniz. öncelikle sizi boşuna bekletmişler. ecu'nun kontrolünü yaptıkları diagnotic cihazı muhtemelen fabrikada değil il sınırları içerisindeki başka bir servisteydi ve oradan gelmesini beklediler. telefonla servisleri tek tek arayıp hangi serviste olduğunu öğrenip sonrasında da oraya götürüp zaman kazanabilirdiniz. yaşadıklarınızı kanuniye iletin ve şikyetvar.com üzerinden muhakkak paylaşın.
beyin delphi beyin arıza bundan diyorlar amna emin değiller sorumluluğu ne firma alıyor ne servis yani ben beyin alsam arıza devam etse yani beyinden olmasa beyin bana girecek. kanuninşn ticaret anlayışı bu.. ben hala servise aynı beyinli motor gelmesini bekliyorum 2 aydır. başka ne yapabilirim arkadaşlar . alarm takıldığı için garanti kaopsamında değil. olsa idi çoktan yenisini isterdiöm tamir süresi aştığı için....ayrıca delphi beyinli motoru olan arkadaslar varsa lütfen deneme amaçlı beyni verebilirmi ücreti ne ise vericem yeterki şu lanet servisten ve motordan kurtulayım...
arkadaşlar merhaba bende 2012 gv 250 ıle aranızdayım fakat bır sorunum var motor calıştığında sureklı bır vıvlama seklınde ses gelıyor ustam eneksıyon sesı dedı ama baya gelıyor motor uzerındeyken bu doğalmıdır
Enjeksiyonlu motorlarda depo icindeki benzin pompasi ses yapar o sesdir normaldir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------
Enjeksiyonlu motorlarda depo icindeki benzin pompasi ses yapar o sesdir normaldir.
250 lik motor nasıl 115 yapıyorki.Benim 100 lük motorum bile kendi ibresine göre 130,gps e göre 108 yapıyor.Bir sıkıntısı var bence
Merhaba arkadaşlar.
Bu foruma ilk mesajım olacak. Yeni konu açmak yerine arkadaşın açtığı konuya yazıyorum; zira sorunum kendisinin yaşadığı ile aynı gibi duruyor...
Yeni bir GV 250 kullanıcısıyım. 2012 model enjeksiyonlu makine. Aldığımdan beri bu ikinci depo fulleyişim. Son tam depo dolumundan sonra 60 km geçti. Drivvo, Fuelio ile takip ediyorum.
Gösterge düzde 2 diş, rampalarda 1 diş civarı gösteriyordu. Bu kadar az göstermesi garip gelse de çok önemsemedim. Rampadan dolayı yanlış ölçüyor falan diye düşünüp benzin almadım. Çünkü depoda hala yeterince benzin olduğuna emindim. Zira bunu biraz sonra anlatacağım olaydan sonra doğrulamış oldum.
Kendim 120 kiloyum. Dün akşam artçım ile birlikte (80 KG) Merter'den Cevizlibağ'a çıkan yan yoldaki rampada motor teklemeye başladı. 3. viteste 4.000 devirden sonra gaz yemiyordu, bazen de yiyor fakat tek silindire düşmüş gibi yapıyordu. Göstergeye baktığımda yine 1 diş gösteriyordu. İkiye alıp 4-6 bin devir arası ufak ufak çıktım.
Cevizlibağ Opet'te depoyu fulleteyim dedim. Sadece 9 litre de fullendi. Demek ki içinde 5 litre daha benzin varmış. Sonrasında ise hiç teklemeden rahatça rampa da çıktık, düzde de bastık. Sorun olmadı.
Daha önce böyle bir durum yaşamış olan var mı acaba?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)