Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

100cc to 140 cc Swap icin yardim.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yurt dışından parça getirtirsen bir okadarda vergi ödeyecen çinlilerin ürettiği parça var japon var (takegawa ) gümrüksüz 2000 tl den başlarda 5500 avro ya alt motor alıp 15 000 tl yide geçer (şimdi beni taşa topaca tutarlar neler yazdırıyon bana )
    Abi ben zaten yurt disindan getiricem ben ingilterede ogrenciyim burda parca bedava 160cc full kit herseyi dagil karbiretor vs vs vs vs 350 liraya cozuyorum ben benim muanede onemi yok ben isleticem ben oyun oynamaya yapmicam 1 kere yapicam boya bakimini yapicam koyucam dukkanda bas koseye oturup izlicem zevk alicam binmicem eskitmicem. Bende vergi yok vergi vermiyorum yani.
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Bado, ben bilmiyorum ve ya yanlış biliyorum diye hiç gocunmam, kimse anasının karnında öğrenmemiş, biraz el yatkınlığı varsa, yoksa da çokca tecrübe ve biraz masraf ile herkes kendi motorunu dağıtıp toplayabilir, değiştirebilir. Yalnız biraz inatçı olmakta fayda var... Önemli olan iyi araştırıp, püf noktalarını atlamamak. Zaten burası "Teknik servis-Atelye" sayfası... Motora sadece bineceksem, en ufak arızada ustaya götür diyeceksem bu sayfada ne işim var?? Gider Gezi sayfasında yediğimi içtiğimi gezdiğimi paylaşırım.
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  3. #23
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Alıntı Teo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bado, ben bilmiyorum ve ya yanlış biliyorum diye hiç gocunmam, kimse anasının karnında öğrenmemiş, biraz el yatkınlığı varsa, yoksa da çokca tecrübe ve biraz masraf ile herkes kendi motorunu dağıtıp toplayabilir, değiştirebilir. Yalnız biraz inatçı olmakta fayda var... Önemli olan iyi araştırıp, püf noktalarını atlamamak. Zaten burası "Teknik servis-Atelye" sayfası... Motora sadece bineceksem, en ufak arızada ustaya götür diyeceksem bu sayfada ne işim var?? Gider Gezi sayfasında yediğimi içtiğimi gezdiğimi paylaşırım.
    Aga dogru diyosun ama simdi bazen cidden imkansiz oluyor ben duydum bi kac kisinin daha yarim kaldi projesi bende inaniyorum istedikden sonra yapmaya tabikide bazen bunlari sen bilmiyosan misal X kisi biliyorsa yapamassin ben kalkissam yapamam o yuzden yazdim buraya ne yapim diye. Umarim dedigini yanlis anlamadim sakin yanlis anlama senin teorine saygisizlik ettigim yok demek istedim bazen imkansiz olabiliyor.
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow

  4. #24
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    alsana 180 cc su soğutmalı çift eksantirikhttp://www.monkeymechanic.com/showth...4V-SOHC-motor.

  5. #25
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Alıntı Tropiksera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en büyük sorunu muayeneye sokarken eski silindiri motoruna monte etmendir. bunu yaşadım ve biliyorum adamlar ona bile bakıyorlar.
    Aga genelde motorlari dyno ya sokuyolar ama cup lara tenezzul ediceklerini sanmam ya.

    ---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:40 ----------

    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alsana 180 cc su soğutmalı çift eksantirikhttp://www.monkeymechanic.com/showth...4V-SOHC-motor.
    Getirim aga iste yeterki bizim burda Monkey cilginligi ust safada zaten.
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow

  6. #26
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Yok benim dediğim de aynısı.. ;) Eğer burada yazmamış olsan 140'lık silindirin uymayacağını öğrenemeyecektin. Benim dediğim sana değil, bir kaç lüzumsuz var, böyle araştıran uğraşan insanların şevkini kıran, aklınca egosunu doyuran. Gelip öyle bir laf ediyor ki açtığın konuya sorduğun soruya bin pişman oluyorsun. Ondan sonra insanlar forumda soru sormaya korkar oluyor. Kardeşim ben zaten usta olsam gider dükkan açarım para kazanırım. Bizimkisi hobi. Sözüm o çapsız insanlaradır... ;)
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  7. #27
    Tropiksera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    Antalya-Kemer-Tekirova
    Motosikleti
    Honda İnnova 125 (2007) Yağı : 10w40 Kask : LS2
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yurt dışından parça getirtirsen bir okadarda vergi ödeyecen çinlilerin ürettiği parça var japon var (takegawa ) gümrüksüz 2000 tl den başlarda 5500 avro ya alt motor alıp 15 000 tl yide geçer (şimdi beni taşa topaca tutarlar neler yazdırıyon bana )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------



    silindire kimse bakmaz şasi no motor no okadar silindirin değiştiğini kimse anlamaz böyle bir kriter yok

    İyide ben geçen 2 ay öncesi yunanistadan tam dolu 175 cc silindir, subab, üst kapak piston segman KOSO 28mm kalbüratör vs vs vs. lakin gelelim muaneye, motoru yapan ustaya sorduk muaneden geçer mi ?
    Oda senin gibi yok motor blog numarasına bide şase numarasına bakarlar sıkıntı yok.

    gittim 35 km yol muane istasyonuna 2 saat sıra bekle motoru sok, adam motor numarasına bakarken ne görsün. benim silindir kit kabak gibi ortada , bana sorduğu sen bu motorda oynanama var mı ?
    bende evet yaptım yeni silindir taktırdım dedim, tabi sazan gibi 175 cc yaptık demedik. tamam dedi 1-2 işlem yaptıkdan sonra geldi git ne yaptıysan git trafik tescile 50 cm3 artış için değişiklik yap, adam dedi ağır kusur yazdım motor kısmından bu silindir 175 cm3.. eyvah dedim geri dön motoru yar eski silindiri tak ertesi gün muaneden geçtim.

    Geçtikden sonra sen şimdi 175 cm3 lük silindiride takarsın dedi bende kafa sallayıp basıp gittim.

    tabi sonuç 175 cc silindiri taktım peformans %90 arttı yakıt biraz fazla ama haz başka.
    muaneye giderken eski silindiri tak öyle git muaneden geçtikden sonra yaparsın ne yapacaksan.
    Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.

  8. #28
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Alıntı Teo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok benim dediğim de aynısı.. ;) Eğer burada yazmamış olsan 140'lık silindirin uymayacağını öğrenemeyecektin. Benim dediğim sana değil, bir kaç lüzumsuz var, böyle araştıran uğraşan insanların şevkini kıran, aklınca egosunu doyuran. Gelip öyle bir laf ediyor ki açtığın konuya sorduğun soruya bin pişman oluyorsun. Ondan sonra insanlar forumda soru sormaya korkar oluyor. Kardeşim ben zaten usta olsam gider dükkan açarım para kazanırım. Bizimkisi hobi. Sözüm o çapsız insanlaradır... ;)
    Neyse aga elimizden geldi kadar olmuyosa baska projelere gideriz bende giderim cikma bi honda innova makinasi alirim onun ustune yaparim napalim daha saglikli olucaksa .

    ---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

    Alıntı Tropiksera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyide ben geçen 2 ay öncesi yunanistadan tam dolu 175 cc silindir, subab, üst kapak piston segman KOSO 28mm kalbüratör vs vs vs. lakin gelelim muaneye, motoru yapan ustaya sorduk muaneden geçer mi ?
    Oda senin gibi yok motor blog numarasına bide şase numarasına bakarlar sıkıntı yok.

    gittim 35 km yol muane istasyonuna 2 saat sıra bekle motoru sok, adam motor numarasına bakarken ne görsün. benim silindir kit kabak gibi ortada , bana sorduğu sen bu motorda oynanama var mı ?
    bende evet yaptım yeni silindir taktırdım dedim, tabi sazan gibi 175 cc yaptık demedik. tamam dedi 1-2 işlem yaptıkdan sonra geldi git ne yaptıysan git trafik tescile 50 cm3 artış için değişiklik yap, adam dedi ağır kusur yazdım motor kısmından bu silindir 175 cm3.. eyvah dedim geri dön motoru yar eski silindiri tak ertesi gün muaneden geçtim.

    Geçtikden sonra sen şimdi 175 cm3 lük silindiride takarsın dedi bende kafa sallayıp basıp gittim.

    tabi sonuç 175 cc silindiri taktım peformans %90 arttı yakıt biraz fazla ama haz başka.
    muaneye giderken eski silindiri tak öyle git muaneden geçtikden sonra yaparsın ne yapacaksan.
    Iste ya yapmissin aga banada yapalim yahu isletmek cokmu masrafli zahmetli ? isletsende ugrasmasana tak cikar
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow

  9. #29
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Ya bence pistonu filan değiştirene kadar muayene istasyonunu değiştirseydin keşke... Çoğunda bakılmıyor. Ama muayeneye gitmeden fıstık gibi sıfır silindir hava kanalları filan gidersen yakalanabilirsin, az yağ döküp üstüne iyice bi karartsaydın farketmezdi...
    tr100a bunu beğendi.
    The man who knows everything chooses to know nothing...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)