4500 km de hava filtresinin hali
Reklamlar
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Performans artmaz emin olun. Zaten optimum orandan fazla benzin geliyor. Hem daha fazla benzin harcar, hem de performans duser. Bir de daha fazla yanmamis karbon, silindirin ceperini ve subaplari kaplayabilir. Olumlu olarak motor az daha serin calisir.
Performansla işim olmuyor zaten. 660'lık motoru ne kadar verimli kullandığım tartışılır. Yeter ki yakıtım düşsün biraz. Bir depo yakıtta fark edeceği belki 10 lira ama istatistikklerde 6.5 / 6.8 litreleri görünce canım sıkıldı. (Bu arada bir matematikçi olarak yanlış bir ifade kullandım. Bir depo yakıt hep aynı litrededir. Motorun az yakması depoda 10 lira kar ettirmez. Menzili uzatarak kar yaptırır. Okuyunca rahatsız etmişti. Açıklama ihtiyacı duydum )
Bu arada motorun az daha serin çalışmasının nedeni nedir?
Reklamlar
-
Tam bilemiyorum acikcasi. Bir yakinim motorcu, daha dogrusu ucak mekanisti, o soylemisti. Simdiki motosikletin hava yakit karisim orani ilk bakimdan sonra yazilimla arttirilinca gucu artti, yakiti azaldi, ve hararet cok az artti. Bi de Wikipedia'da okumustum galiba. Ama tam olarak nedenini bilemiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)