Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

CG 200 eksantrik subab ses sorunu.

    REKLAM ALANI
  1. #81
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    kurum bağlasın segmanlar sonra 1.5mm alcam üstünden 15 41 yap zorlanmasın motor egzantirik dediğin gibi çok hızlı devirlenip hızlı kapanıyor .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    yeni silindiri direkt kısaltıp taksam sen ce zararı olurmu, segmanlar kurum baglamadan yani
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  3. #83
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    olmaz belki ama daha çok dikkat etmeniz gerek çünki basınç değişiyor.
    cenkito bunu beğendi.

  4. #84
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    silindir içindeki basınç artacak tabi,güç te artacak. dikkat etmekten kastın rodaj dönemimi
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #85
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    evet hem rodaj hemde toplama dönemi
    cenkito bunu beğendi.

  6. #86
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    toplamada sorun yok kardesim ama rodaja daha dikkat etmem gerekecek o zaman
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  7. #87
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    aynen öyle yüksek devilere çıkma 150 km kadar.
    cenkito bunu beğendi.

  8. #88
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    tamamdır sagol
    niqhtdevil bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #89
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Merhaba beyler, konuyu tekrar tekrar okudum, gercekten guzel paylasim, emeginize saglik..
    Bende 125lik cg motoruma uygun pernoda 200lük piston ve silindir takmayi düşünüyorum.
    Sadece silindir değişimi yeterli olurmu, yoksa üst kapakta değişmelimi?
    yardimci olursaniz sevinirim :-)

  10. #90
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    sadece 200 lük uygun silindirle maximum 166 cc ye yükselir, tam 200 lük olması için krankta değişmeli, tabiki 125 liklerin subabları daha küçük oldugundan tam 200 yapmak için onuda değişmen gerekir

  11. #91
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    ama sadece silindir degişimiyle en fazla 166cc saglikli olur yani, 166cc 63.5mm olan sanirim.

  12. #92
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı adige_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama sadece silindir degişimiyle en fazla 166cc saglikli olur yani, 166cc 63.5mm olan sanirim.
    65:5 olanı takarsan o degere cıkar, birde kartel bosluggu önemli silindir gömleğinin oraya sıgması önemli.
    sorunun cvb ise ever 65.5 saglıklı olandan ziyade en kolay olanıdır
    ben 210 cc ye cıkarttım 3000 km dir kullanıyorum eskiye nazaran güçte muhtesem bir artıs oldu, ve arızanın A sı ile karsılasmadım
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  13. #93
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    arkadasim ilgin icin saol..
    Benim motorum windy s 125 , amacim surat kazanmak degil, daglik yollarda tork kazanmak, asfalttada 70-80le giderken daha kolay arac sollamak..
    daha once supaplari kendim degistim, silindiride degistirebilecegimi dusunuyorum. cok arastirmama ragmen saglikli olarak takabilecegim ust siniri tam netlestiremedim.
    cok fazlasi lazim degil, sadece silindir ve pistonla oynamak istiyorum. oda anladigim kadariyla 63.5mm benim isimi görecek

  14. #94
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arkadaşlar iyi akşamlar.
    PERFORMANS DEBRİYAJ SETİ isteyen olursa elimde mevcuttur,
    piyasada çok nadir bulabileceğiniz ve belkide bir daha göremeyeceğiniz türden,
    çelik debriyaj tasi,
    6 balatalı ultra güçlendirilmiş yayları ve çok farklı bir sisteme sahip grup halinde satılıktır,
    RACER 200 'de test edilmş ve yaklaşık 800 km oldu 125 km üzerine çıkmayan motorun zorlama sonrası 140 km hıza çıkması sağlanmıştır (kullanıcı onayı ile)

    buyrun resimeri,
    son 5 adet kalmıştır,

    dileyene montajı sağlanır...








  15. #95
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı adige_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasim ilgin icin saol..
    Benim motorum windy s 125 , amacim surat kazanmak degil, daglik yollarda tork kazanmak, asfalttada 70-80le giderken daha kolay arac sollamak..
    daha once supaplari kendim degistim, silindiride degistirebilecegimi dusunuyorum. cok arastirmama ragmen saglikli olarak takabilecegim ust siniri tam netlestiremedim.
    cok fazlasi lazim degil, sadece silindir ve pistonla oynamak istiyorum. oda anladigim kadariyla 63.5mm benim isimi görecek
    62 de 63.5 da işini görür hatta 67 mm de var ama ugrasmısken bu işe girmişken 65.5 yap derim,yararı olur zararını görmezsin ,67 yap demiyorum cünkü gömlek kalınlıgı bayagı ince onda ama 65,5 da sorunsuz olarak kullanabilirsin
    tabi tercih senin 63,5 da olabilir
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  16. #96
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    65.5 yapipta motor cok zorlandiginda veya ısındıgında; üst kapak veya krank kolunu dagitmak istemiyorum :-)
    Motoru zorlayarak kullanirim genelde o yüzden 63.5 zongshen marka silindir denicem sanirim. zaten daha önceden 6yayli balata takmistim, o da hazir üzerinde..
    cenkito bunu beğendi.

  17. #97
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    62 de 63.5 da işini görür hatta 67 mm de var ama ugrasmısken bu işe girmişken 65.5 yap derim,yararı olur zararını görmezsin ,67 yap demiyorum cünkü gömlek kalınlıgı bayagı ince onda ama 65,5 da sorunsuz olarak kullanabilirsin
    tabi tercih senin 63,5 da olabilir
    merhaba size sorum olacak. bende de 125 lik mondial var 200 lük yapma planlarım var. kafamdaki tek soru 200 lük krankı takarken ne gibi proplemler yaşarım ? krank bilyaları,kranka bağlı dişlilerde vs sorun olur mu uyar mı 200 lük krank a eski dişliler. sizde ne gibi problemler oldu

  18. #98
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    sadece 200 lük krankın rulmanları kartele buyuk oldugun dan orjınal 150 liliğin rulmanlarını taktırdım,
    o işi de tornacı bir yerde hidrolik presle yaptırdım. baska uyumsuzluk olmadı zaten taktıgım krank modifiye iş için yapılmıs bir parca uyumlu idi
    boora bunu beğendi.

  19. #99
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    teşekkürler
    cenkito bunu beğendi.

  20. #100
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    önemli değil,
    baska sorun olursa da bilgim dahilinde cvp veririm
    boora bunu beğendi.


5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)