CG 200 eksantrik subab ses sorunu.
Reklamlar
-
Reklamlar
-
kompresyonu degiştirmen azaltman motorun gücünü azaltacaktır zaten.külbütörden kastın üst kapak yani subabları barındıran yerse değiştirmen iyi olur ama acelesi yokçünkü 150 subabları 200 den kücük 125 daha da küçük olabilir. ama bu performansla alakalı, geleyim soruna subabların ses yapması ya subab şişlerinin kafası olması gerekenden incedir yada en büyük ihtimal subab ayarı fazla gevşektir,
egzantirikle de ugrasmanı pek önermem ben degiştim hatta performans tabir edilen modifiye taktım ama memnun kalmadım, motor cok devirlenip gitmemeye basladı. ilk fırsatta orjınalini geri takacam.
umarım sorularına cvp olur
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
Teşekkürler dostum tabi yardımcı oldu. Ama itecekler gerektiği kadar çalışmıyor bademin kalınlığı yetmiyor gibi az kapayıp az açtığından çok fazla kompresör var, hatta motoru çalıştırmak bile dert çalışıncada rolentide durmuyor.
-
benim bildiğim bademin kalınlıgından ziyade uç noktası yani sivri tarafı önemli, bademin et kalınlıgı subab acık kalma süresi ile ilgili, ama sivri noktası acma miktarı dur bide foto atayım, ama sorun bademdense değişmen kolay silindiri sök motoru yan yatır manyetoyu ac oldu bitti karteli sökmene gerek yok
valla bluetooth da sorun var resmi daha sonra atarım
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
Evet dostum anladım ama mantık yürütüyorum silindir uzadı çünki şiş hariç diğer ekipmanlar 125cc sübablara basma olayı çok kısa sürüyor ve içinde hava kalıyor ve rolanti tutmuyor çok zor çalışıyor.
-
senin dediğinde mantıklı geldi bana, ama genelde tüm cg 125 ve 150 lerin cogu kartel parcası aynı, ben mondial yedek parca sitesinden bakıyorum cg125 sansımanla benim max 150 bile aynı, sanzıman aynı ise oda aynı olabilir. ben de bu işi arastırıyorum suan, et kalınlıgı az modifiye badem taktım, dediğin gibi mars koluna bile bazen zor basıyorum gitmiyor gavur. motor deli gibi devirleniyor ama eski hızına ulasamıyor. sen karburatörü ne yaptın benim motorda orjınal pz27 karburatör var, ama iğne hava ayarı tam yapılı senin sorunun karburatördende olabilir
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
Karbüratör çift telli püskürtmeli dostum hava ayarı ve tüm ayarlar tamam ama o iğrenç ses ve düzensizlik devam ediyor.
-
o zman bademdendir onu değiştirecen, çünkü badem değiştikten sonra farklı bir zırıltı benim motorda da olustu.
kumpas ın varsa bademi ölç diyecem ama motora takılıdır o şimdi. benim orjınal elimde oldugundan kıyaslama yapalım diyecemtim
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
elimde bir adet var dostum uzunluk 33mm kalınlık ise 28mm
-
benim orjınalde 33 e 27 küsür
ama takılı olan boyu 31mm enini ölçmedim,
balansörlü 200 krank, 65.5 200 lük silindir le birlikte taktım ben, ama 31 mm lik bademi takmadan önce zırıltı yoktu,
benim motor cross bana devirden ziyade tork lazım onun için ilk fırsatta daha etli badem var mı diye bakacam,
sana resmini yollayacagımda adana işi elde taslama 30 a 23mm bademle yanında orjınalının resmi idi. orjınal 31 de böle oluyorsa yapma 30 da sorun daha fazla olabilir. denemekten bile vaz geçtim dogrusu
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
bendede 200cc krank 67mm silindir piston var benimde kalınlaştırmam lazım galiba çünki 65.5la yan yana geldiğinde fazla bir uzunluk var.
-
merak ettimde,senin motorun kartel deliğinin ölçüsü kac milimdi?
bizimkiler 70 mm oldugundan en geniş 65.5 piston sıgdı
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
Benim kartel genişliğide 70mm dostum.
-
desene taktıgın silindirin gömlek kalınlıgı 1,5 mm kadar ince o zaman, yani kartele giren kısım,
markası varmıydı, markalı bir ürünmüydü? piston pernosu kaç 15-16 ?
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
15 perno wiwi marka dostum
-
Deneyerek öğrenecez sorunu belli oldu.
-
sorun kesin neymiş ? merak ettim bende
---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:17 ----------
az önce bendeki bademleri inceledim, et kalınlıgı az olanla normal olandaki fark:
subab acma sekli. yani et kalınlığı az olan daha hızlı ve cok acıp kapatıyor, normal ise ona göre daha dengeli ve gene ona göre daha az acıp kapatıyor.
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
sorun ya piyano yada egzantirik dostum cg 200 dereceli egzantirik ve 200 piyano bulup öyle denicez benim sorunum hızlı açıp az basması deneme yanılma yöntemiyle çözecez bakalım senden başka ilgilenen yok zaten.
-
bakalım bende piyano ve egzantirik aklımda idi, hemde bulabilişrsem orjınal kanuni cross 250 egzantikine de bakacam, yada zongshen hangisini bulabilirsem
bakıp karsılastıracam
ama sendeki egzantirkle bendekinin ölçüleri aynı idi geriye piyanolar kalıyor, yarın fırsat bulabilirsem bakıcam.
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
seninde böyle bir sorununmu var dostum ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)