Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

CG 200 eksantrik subab ses sorunu.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    İyi akşamlar bir kaç sorum olacaktı arzu ederseniz.

    Ben motorumu CG 200e cevirdim. Ama eksantrik piyanolar külbutör 125ccnin parçaları deiştirmek gerekimiydi ? Aşırı fazla sübablardan ses geliyor. Zaten komprosörden bahsetmiyorum çok fazla var ayakla basılmıyacak kadar çok, sente düzgün. Hangi parçaları almam gerektiğini ve başka olasılıkları söyleyebilirseniz çok memnun olurum.


    İmla ve diğer hatalarım varsa özür dilerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    kompresyonu degiştirmen azaltman motorun gücünü azaltacaktır zaten.külbütörden kastın üst kapak yani subabları barındıran yerse değiştirmen iyi olur ama acelesi yokçünkü 150 subabları 200 den kücük 125 daha da küçük olabilir. ama bu performansla alakalı, geleyim soruna subabların ses yapması ya subab şişlerinin kafası olması gerekenden incedir yada en büyük ihtimal subab ayarı fazla gevşektir,
    egzantirikle de ugrasmanı pek önermem ben degiştim hatta performans tabir edilen modifiye taktım ama memnun kalmadım, motor cok devirlenip gitmemeye basladı. ilk fırsatta orjınalini geri takacam.
    umarım sorularına cvp olur
    anılgan bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  3. #3
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    Teşekkürler dostum tabi yardımcı oldu. Ama itecekler gerektiği kadar çalışmıyor bademin kalınlığı yetmiyor gibi az kapayıp az açtığından çok fazla kompresör var, hatta motoru çalıştırmak bile dert çalışıncada rolentide durmuyor.

  4. #4
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    benim bildiğim bademin kalınlıgından ziyade uç noktası yani sivri tarafı önemli, bademin et kalınlıgı subab acık kalma süresi ile ilgili, ama sivri noktası acma miktarı dur bide foto atayım, ama sorun bademdense değişmen kolay silindiri sök motoru yan yatır manyetoyu ac oldu bitti karteli sökmene gerek yok

    valla bluetooth da sorun var resmi daha sonra atarım
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #5
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    Evet dostum anladım ama mantık yürütüyorum silindir uzadı çünki şiş hariç diğer ekipmanlar 125cc sübablara basma olayı çok kısa sürüyor ve içinde hava kalıyor ve rolanti tutmuyor çok zor çalışıyor.
    cenkito bunu beğendi.

  6. #6
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    senin dediğinde mantıklı geldi bana, ama genelde tüm cg 125 ve 150 lerin cogu kartel parcası aynı, ben mondial yedek parca sitesinden bakıyorum cg125 sansımanla benim max 150 bile aynı, sanzıman aynı ise oda aynı olabilir. ben de bu işi arastırıyorum suan, et kalınlıgı az modifiye badem taktım, dediğin gibi mars koluna bile bazen zor basıyorum gitmiyor gavur. motor deli gibi devirleniyor ama eski hızına ulasamıyor. sen karburatörü ne yaptın benim motorda orjınal pz27 karburatör var, ama iğne hava ayarı tam yapılı senin sorunun karburatördende olabilir
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  7. #7
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    Karbüratör çift telli püskürtmeli dostum hava ayarı ve tüm ayarlar tamam ama o iğrenç ses ve düzensizlik devam ediyor.

  8. #8
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    o zman bademdendir onu değiştirecen, çünkü badem değiştikten sonra farklı bir zırıltı benim motorda da olustu.
    kumpas ın varsa bademi ölç diyecem ama motora takılıdır o şimdi. benim orjınal elimde oldugundan kıyaslama yapalım diyecemtim
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #9
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    elimde bir adet var dostum uzunluk 33mm kalınlık ise 28mm

  10. #10
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    benim orjınalde 33 e 27 küsür
    ama takılı olan boyu 31mm enini ölçmedim,
    balansörlü 200 krank, 65.5 200 lük silindir le birlikte taktım ben, ama 31 mm lik bademi takmadan önce zırıltı yoktu,
    benim motor cross bana devirden ziyade tork lazım onun için ilk fırsatta daha etli badem var mı diye bakacam,

    sana resmini yollayacagımda adana işi elde taslama 30 a 23mm bademle yanında orjınalının resmi idi. orjınal 31 de böle oluyorsa yapma 30 da sorun daha fazla olabilir. denemekten bile vaz geçtim dogrusu
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  11. #11
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    bendede 200cc krank 67mm silindir piston var benimde kalınlaştırmam lazım galiba çünki 65.5la yan yana geldiğinde fazla bir uzunluk var.

  12. #12
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    merak ettimde,senin motorun kartel deliğinin ölçüsü kac milimdi?
    bizimkiler 70 mm oldugundan en geniş 65.5 piston sıgdı
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  13. #13
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    Benim kartel genişliğide 70mm dostum.
    cenkito bunu beğendi.

  14. #14
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    desene taktıgın silindirin gömlek kalınlıgı 1,5 mm kadar ince o zaman, yani kartele giren kısım,
    markası varmıydı, markalı bir ürünmüydü? piston pernosu kaç 15-16 ?
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  15. #15
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    15 perno wiwi marka dostum
    cenkito bunu beğendi.

  16. #16
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    Deneyerek öğrenecez sorunu belli oldu.
    cenkito bunu beğendi.

  17. #17
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    sorun kesin neymiş ? merak ettim bende

    ---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:17 ----------

    az önce bendeki bademleri inceledim, et kalınlıgı az olanla normal olandaki fark:
    subab acma sekli. yani et kalınlığı az olan daha hızlı ve cok acıp kapatıyor, normal ise ona göre daha dengeli ve gene ona göre daha az acıp kapatıyor.
    niqhtdevil bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  18. #18
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    sorun ya piyano yada egzantirik dostum cg 200 dereceli egzantirik ve 200 piyano bulup öyle denicez benim sorunum hızlı açıp az basması deneme yanılma yöntemiyle çözecez bakalım senden başka ilgilenen yok zaten.
    cenkito bunu beğendi.

  19. #19
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    bakalım bende piyano ve egzantirik aklımda idi, hemde bulabilişrsem orjınal kanuni cross 250 egzantikine de bakacam, yada zongshen hangisini bulabilirsem
    bakıp karsılastıracam

    ama sendeki egzantirkle bendekinin ölçüleri aynı idi geriye piyanolar kalıyor, yarın fırsat bulabilirsem bakıcam.
    niqhtdevil bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  20. #20
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    seninde böyle bir sorununmu var dostum ?


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)