kurum bağlasın segmanlar sonra 1.5mm alcam üstünden 15 41 yap zorlanmasın motor egzantirik dediğin gibi çok hızlı devirlenip hızlı kapanıyor .
kurum bağlasın segmanlar sonra 1.5mm alcam üstünden 15 41 yap zorlanmasın motor egzantirik dediğin gibi çok hızlı devirlenip hızlı kapanıyor .
yeni silindiri direkt kısaltıp taksam sen ce zararı olurmu, segmanlar kurum baglamadan yani
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
olmaz belki ama daha çok dikkat etmeniz gerek çünki basınç değişiyor.
silindir içindeki basınç artacak tabi,güç te artacak. dikkat etmekten kastın rodaj dönemimi
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
evet hem rodaj hemde toplama dönemi
toplamada sorun yok kardesim ama rodaja daha dikkat etmem gerekecek o zaman
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
aynen öyle yüksek devilere çıkma 150 km kadar.
tamamdır sagol
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Merhaba beyler, konuyu tekrar tekrar okudum, gercekten guzel paylasim, emeginize saglik..
Bende 125lik cg motoruma uygun pernoda 200lük piston ve silindir takmayi düşünüyorum.
Sadece silindir değişimi yeterli olurmu, yoksa üst kapakta değişmelimi?
yardimci olursaniz sevinirim :-)
sadece 200 lük uygun silindirle maximum 166 cc ye yükselir, tam 200 lük olması için krankta değişmeli, tabiki 125 liklerin subabları daha küçük oldugundan tam 200 yapmak için onuda değişmen gerekir
ama sadece silindir degişimiyle en fazla 166cc saglikli olur yani, 166cc 63.5mm olan sanirim.
65:5 olanı takarsan o degere cıkar, birde kartel bosluggu önemli silindir gömleğinin oraya sıgması önemli.
sorunun cvb ise ever 65.5 saglıklı olandan ziyade en kolay olanıdır
ben 210 cc ye cıkarttım 3000 km dir kullanıyorum eskiye nazaran güçte muhtesem bir artıs oldu, ve arızanın A sı ile karsılasmadım
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
arkadasim ilgin icin saol..
Benim motorum windy s 125 , amacim surat kazanmak degil, daglik yollarda tork kazanmak, asfalttada 70-80le giderken daha kolay arac sollamak..
daha once supaplari kendim degistim, silindiride degistirebilecegimi dusunuyorum. cok arastirmama ragmen saglikli olarak takabilecegim ust siniri tam netlestiremedim.
cok fazlasi lazim degil, sadece silindir ve pistonla oynamak istiyorum. oda anladigim kadariyla 63.5mm benim isimi görecek
arkadaşlar iyi akşamlar.
PERFORMANS DEBRİYAJ SETİ isteyen olursa elimde mevcuttur,
piyasada çok nadir bulabileceğiniz ve belkide bir daha göremeyeceğiniz türden,
çelik debriyaj tasi,
6 balatalı ultra güçlendirilmiş yayları ve çok farklı bir sisteme sahip grup halinde satılıktır,
RACER 200 'de test edilmş ve yaklaşık 800 km oldu 125 km üzerine çıkmayan motorun zorlama sonrası 140 km hıza çıkması sağlanmıştır (kullanıcı onayı ile)
buyrun resimeri,
son 5 adet kalmıştır,
dileyene montajı sağlanır...
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
65.5 yapipta motor cok zorlandiginda veya ısındıgında; üst kapak veya krank kolunu dagitmak istemiyorum :-)
Motoru zorlayarak kullanirim genelde o yüzden 63.5 zongshen marka silindir denicem sanirim. zaten daha önceden 6yayli balata takmistim, o da hazir üzerinde..
merhaba size sorum olacak. bende de 125 lik mondial var 200 lük yapma planlarım var. kafamdaki tek soru 200 lük krankı takarken ne gibi proplemler yaşarım ? krank bilyaları,kranka bağlı dişlilerde vs sorun olur mu uyar mı 200 lük krank a eski dişliler. sizde ne gibi problemler oldu
sadece 200 lük krankın rulmanları kartele buyuk oldugun dan orjınal 150 liliğin rulmanlarını taktırdım,
o işi de tornacı bir yerde hidrolik presle yaptırdım. baska uyumsuzluk olmadı zaten taktıgım krank modifiye iş için yapılmıs bir parca uyumlu idi
önemli değil,
baska sorun olursa da bilgim dahilinde cvp veririm
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)