Anladım dostum çok ince bir ses demi ?
söyle söyleyeyim motorun egzantirik değişmeden önce 5. vites de rahat 90 a cıkıyordum, ön 16 arka 50dişli,
fakat egzantirk değişiminden sonra hem cok ince zırıltılı bir ses ilave oldu hemde makina deli gibi devirlenmeye basladı
ön17 arka 50 yapmama ragmen motor 5. viteste 60 70 km hızda bile 9000 devir cevirmeye basladı, dişlilerle daha fazla oynasamda olmaz, cünkü 17 dişle bile arazide debriyaj kacırmaya basladı, orjınal 6lı baskı balata var üstünde,4500 km de.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
sizin acilen dereceli egzantriğe ihtiyacınız var hocam
zaten dereceli egzantirk dediğin sey et kalınlıgı farklı olan bademler değilmi? orjınal harici
zaten 31 mm dediğim ürün buydu yani suan takılı olan
http://www.camgoz.com.tr/asp/product...FIYE-EKSANTRIK
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
aynen öyle senin et kalınlığı fazla olması gerekiyor benim sorundan var sendede
bende öyle tahmin ettim zaten egzantirk değişicem, birde silindir boyunu kısaltıp (taslama yada torna ile) sıkıstırmayı arttıracam. sana bide özel mesaj attım bakarsan sevinirim
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
cevapladım dostum sıkıştırmayı artıracaksan toplarken biraz daha özen göster
zaten bakacam siboblar ne kadar asagı acılacak pistona carpma olmaması için gerekli özeni gösterecem
ben yarıslara hazırlamıyorum zaten ama arazide torku yeterli olsun gazı acınca gitmem demesin yeter
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
ateşlemede değişikler yapmanda fayda var
ateslemede nasıl bir değişiklik yapılabilir ki?
en fazla bobin yada beyin değişebilir oda fazla bişey farketmez. dediğim gibi yarısa cıkmayacam
150 lik krank ve ona uygun 65.5 silindir varken üst kapagı taslatmıstım sorun olmamıstı. ama güçte azda olsa artıs hissedilir olmustu
0,60mm taslamadan sonra
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
bobin kesiciyi kaldıracak beyin iridyum buji ve perfonmans buji bobini motorda oluşabilecek güç kaybını engeller zaten yarışmak için deil dostum sürüşünü daha eğlenceli hale getirmek için bu işlemler
zaten rolantide tam gaz acsam bile kesiciye girmiyor. demekki kesici yok bunun beyninde
bobin olarak da 250 liklerin bobinlerine bakabilirim. uygun ve güçlü bobin olursa tabi bujide olacak sırada ama aciliyeti yok
dediğim gibi masraf yapacak halim kalmadı su sıralar, 200 lük masrafı su sıralar tüketti beni. belki sonra
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
tabikide yavaş yavaş olması gerek çünki siz mutluyken cebiniz üzüldümü daha çok üzer sizi sonra
bobin önerin varmı çin malı yedek parca hariç
bilinen marka model bir motosikletin yani
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
elimde ybr 250 bobin var motoru yürüttükten sonra izlenimlerimi paylaşırım sana
dereceli ekzantrik sipariş etmiştim ve geldi. boyu 31mm eni 25mm olarak ölçtüm ardından fotoğrafladım buyrun.
bugun honda bayinindeki ustayla görüştüm, cızırtıdan bahsettim, bademi değiştim dedim. orjınal olmadıgından yüksek devirde balans yapıyordur dedi.
ben kendim cekiç takozla takmıstım bademi, sence de ondan mıdır?
sende benim aldıgım ölçeden almıssın bademi, cok kısa süreedde devirleniyor makina ama hızda düşüyor, unutma
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
daha önce badem çıkarmadım dostum vurarakmı çıkarttın pimi deliğe soktuysan sorun yoktur tahminim dediğine göre hızlanma arttı hız düştü deilmi ? ne kadar düştü acaba
motor deli gibi bagırmaya basladı, eskiden 5. vitesde üst devirde 90 a cıkardı tam bagırmadan oda, şimdi bagırtmama ragmen 80 zor görüyor. ama 40km de dahi 5 e at, sünüyor. ivmelenme güzel gitmem demiyor
sen cadde için yaptıgına göre motoru, arka ön dişli ile ayarlayıp çözersin bu işi
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)