Köpüğün kalitesinin düşük veya özelliğini kaybetmiş olması ve sıktıktan sonra gereginden fazla bekletilmesi sonucu jantlarım bu hale gelmiştir Bunun için çözüm önerileriniz nelerdir ?
Olması gereken ;
Şuanki durum ;
Köpüğün kalitesinin düşük veya özelliğini kaybetmiş olması ve sıktıktan sonra gereginden fazla bekletilmesi sonucu jantlarım bu hale gelmiştir Bunun için çözüm önerileriniz nelerdir ?
Olması gereken ;
Şuanki durum ;
bu olay sanki köpük kalitesi değilde iyi durulamama ve suyun fazla derecede kireçli olması gibi gözüküyor. Yıkadıktan sonra tanzikli suylamı duruladın, normal üstten dökerekmi?
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
Tazikli su, yıkama makinem var. Kullandığım su musluk suyu, bu kadar kireç olmaz sanırım
hocam mazotla silmeyi bir deneseniz, faydalı olabilir.
Benim başıma geçen yaz buna benzer bir olay geldi. Arabayı kendim yıkadım. Ben de ana hattan gelen su sanıyordum ama kuyu suyu çıktı. Arabanın her yeri bunun gibi oldu. Her hafta yıkamacıda düzenli olarak yıkattım 8-10 yıkama sonra geçti. Motorun diğer plastik ve boyalı aksamlarında da buna benzer bir durum varsa sorun aynı olabilir. Yıkamacıda yıkarken köpükten sonra mutlaka süngerle lekelerin üzerinden bastırarak geçin. Sorun kısa zamanda çözülecektir. Çok sinir bozucu bir durum, geçmiş olsun.
Özel mesaj yolladım bilginize.
WD40 ile temizlemeye çalış eyer başarılı olmazsan profesyonel çelik ve Alüminyum parlatıcı kimyasallar var onları kullanabilirsin
wd 40 mucizesi bi işe yaramadı ilk aklıma gelen oydu zaten. Polish önerisi oldukca fazla araba forumlarında. Birde onu deneyeceğim bakalım..
dockerengin: yardımın için teşekkürler tekrar.
Mikuni: cif de aklımdaydı
Cif büyük ölçüde kaybetti lekeleri, ama harelenme ve matlaşma bıraktı geriye. Bunuda polish ile gidermeyi denicem.
en iyisi cilalı oto şampuanı ve sünger. micro fiber bezlede kurulayın ışıl ışıl olsun makineniz.
Oto pastası geç faydalı olur dostum
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
eskimiş 2000 numara zımpara geçeceksin prilli suyla. arkasındanda ince pasta. en sonunada el cilası.
ben motor kısmını silindiri hep cif ile yıkıyorum, fakat lavabo fırçası ile sürtmek gerekiyor. orjinal cif olursa çizmiyor leke, iz bırakmıyor. yan sanayi dandik cifler iyi değil.
Bazı köpüklü solüsyonlar metal aksam üzerinde iz bırakabiliyor.
Geçmiş olsun. En güzeli klasik sünger-oto deterjanı.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Bence bu kullandığın deterjan maddesinden kaynaklı bir problem. Ne bileyim böyle asitlik derecesi çözme derecesi yüksek birşey galiba...
Şebeke suyuyla ilgisi olmaz bunun. ŞEbeke suyu olsaydı şayet.yıkama sonrası bez ile silindiğinde o çamurumsu lekeler giderdi.
Kullandığın temizleyici maddeyi değiştir. Gaz yağı ile güzelce temizlemeni öneririm.
Kar suyunun yaptığı çil gibi olmuş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)