Döndük başa... Yağlamada sorun!
Reklamlar
-
Motorun durumuna üzülen arkadaşlar üzülmesin, çünkü gayet iyi durumda... Yukarıda resimde "top ring" diye gösterilen kompresyon segmanı imiş ve onun yönünü ters takmışım. Bütün sorun bundan kaynaklanmış. En sert ve dirençli olan segman Top ring olmalı diyor. Bu segmanı takarken yönüne segmanın iç tarafından bakacaksın ve keskin taraf alta gelecek, dış tarafı gözle farkedilmeyecek kadar eşit. Orta segmanın ise keskin tarafı alta gelecek ve dış taraftan kontrol edilecek. Yağ segmanı zaten yönsüz... Pistonun içine yerleştirirken de ince saatçi tornavida yardımı ile, üç segmanın boşlukları mercedes amblemi yapacak şekilde 120 derece ile nazikçe takılacak. Silindir bloğunun yan tarafındaki tek vida takıldıktan sonra şaft birkaç kez döndürülerek pistonun hareketi izlenecek ve olağandışı bir ses olup olmadığı kontrol edilecek. Üçüncü toplamamda sorun çözülecek umarım. Yağlamada hiçbir sorun olmadığını gördüm. Sabahtan toplayacağım motoru. Olumlu katkı ve görüş bildiren arkadaşlara çok teşekkürler...
The man who knows everything chooses to know nothing...
Reklamlar
-
Sorunu çözdüğüne sevindim Sekmanlar yeni ve orjinalse . 1 ve 2. sekmanların üzerlerinde işaret olmalı. 3 sekmanının açık kısımları tepeden baktığında "Y" oluşturacak şekilde birbirlerine bakmalı.
-
Sağol GreyHorse, inşallah... Maalesef hiçbir işaret yok ama bu kez hallettiğimi düşünüyorum. RoadMaster'ın dediği şekilde yapacağım o daha mantıklı görünüyor. Kompresyon segmanını ortaya yerleştirince pistonu segmanın içinde daha rahat ittirebiliyorum ve piston sağa sola hiç oynamıyor. Daha güzel yerini buldu sanki... Resmini koyduğum sitenin tarifine göre yapmıştım ama motor şişti. Bir daha aynısını tekrarlamak hiç mantıklı gelmedi. Bu kez de sert olan segmanı ortaya taktım. Bakalım sanki olacak gibi... Segman değiştirecek arkadaşlara tavsiye sakın işaretsiz segman almayın... ;)
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
hadi inş olur segman işinide öğrenmiş oldum sayenizde
-
;) o resimli olana güvenme Çağatay, o yüzden şişti motor... RoadMaster'ın tarifi güzel. Yarın toplayayım motoru, sonucu bildiririm...
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
;) o resimli olana güvenme Çağatay, o yüzden şişti motor... RoadMaster'ın tarifi güzel. Yarın toplayayım motoru, sonucu bildiririm...
yok ben yazılanlardan kafamda kurdum
-
İşlem tamamdır. 30 km kullandım ve hiçbir sorun yok. Yine ısınma var ama bi öncekine göre çok daha az. O kadar normaldir herhalde alışana kadar... Teşekkürlerimi sunar, bir daha ki zincir, ön dişli, lastik değişimi konusuna da katılımlarınızı beklerim efendim...
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
-
350 jawayı al da gör bakalım... kaç konu açacaksın...
arada bir teke düşüyorsa motur, offf konuların haddi hesabı yok...
ama şimdiden söyleyim...tek silidiri çalışmadan da gidiyor...
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
:D Dur bakalım hele bi yorgunluğumu atayım da sabah 5 te kalkıp 30 km yol gideceğim. Artık motorlara bakmaya haftaya devam. Ya aslında Laseri o yüzden düşünüyorum daha basit ve açmak kapatmak kolay. Kuvvetli bir motor da yedek olsun derken komple yatmasın sonra... ;)
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
:D Dur bakalım hele bi yorgunluğumu atayım da sabah 5 te kalkıp 30 km yol gideceğim. Artık motorlara bakmaya haftaya devam. Ya aslında Laseri o yüzden düşünüyorum daha basit ve açmak kapatmak kolay. Kuvvetli bir motor da yedek olsun derken komple yatmasın sonra... ;)
laserler hakkında tek bildiğim şey ayak marşı eşşek teper gibi tepiyor...
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
Tepiyorsa avans ayarı tamdır... Bak şimdi ayağıma o sızı girdi bile... Unutmuşum
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
İşlem tamamdır. 30 km kullandım ve hiçbir sorun yok. Yine ısınma var ama bi öncekine göre çok daha az. O kadar normaldir herhalde alışana kadar... Teşekkürlerimi sunar, bir daha ki zincir, ön dişli, lastik değişimi konusuna da katılımlarınızı beklerim efendim...
zincir değişimi işini takip ederim
-
Efendim çok yakında... Bu haftasonu sinemamızda... Bugün ki 60 km'nin sabah olan 30 km'lik parkuru yavaş ve nazik kullanılmış olup, dönüşte, yokuş aşağıda birazcık gaz kolu çevrilmiş ve neredeyse motorun şaha kalkacağı gözlenmiştir... Benzin tüketiminin önemli ölçüde azaldığını farkettim. Zincir değişimden sonra (aparat bulamazsam mecbur ustaya) yaklaşık 250 km motoru kullanmış olacağım ve zincir alıştıktan sonra, ciddi şekilde zorlayacağım bakalım son sürat ve ivmelenme nasıl??
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
-
Valla Ferhat aparat olsa tamam da elimde çivi çekiçle bu iş biraz sakat olur. Motorun zinciri sağlam olsun korkma bas gaza ama en ufak bir hatada Allah korusun adamı kısa yoldan toprağın altına koyar. Zincir kitlemesi diğer hiçbir arızaya ve ya kazaya benzemez... Dur hele bi haftasonu zincir korumalarını çıkarayım bakayım az biraz daha pay vardı germek için.
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
-
-
o adamın biraz kazıkçı oldugunu demiştim abi...ama 2.el yedek parça ne ararsan bulursun 0 fiyatına :D :D
samsun yolunda böyle gideceksin abi
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler