Modifiye 125 4 zamanlı mz
Reklamlar
-
Arkadaslar selamlar bu kıs motorsıkletımı kalorıferlı evımın odasına alıp dagıtmayı dusunuyorum esım baya kızacak ama aksamları televızyon karsısında dagıtıp oyalanmayı dusunuyorum sıze bır sorum olucak eskıden ıstanbulda honda tıtanların gomleklerının buyutulerek motor hacmının degıstırıldıgını duymustum bende 150 veya daha buyuk olacak sekılde sılındıre gomlek caktırmayı dusunuyorum lutfen bu konuda b ılgısı olan varsa yardım edebılırse sevınırım.
Reklamlar
-
150cc uygun olur diye tahmin ediyorum bende de mz 125cc var 4 zamanlı harbi sağlam motor yeri geliyo deviri 12 bine dayıyorum
bugün birisiyle tanıştım o da subabları genişletmiş onda da mz var 125cc fazla yakıyor ama iyi gidiyor dedi dediği ne kadar doğru bilinmez 140 yapmış 150cc yaparsan subaplarıda büyüt ama yakıt artar haberin olsun
ama tavsiyem hiç uğraşma 251 mz al 2 zamanlı hem seri hemde aynı havayı verir sana zaten titreşim aleti gibi 125cc ler 251 de rahat edersin bende düşündüm 150cc yapmayı ama deymez yaptığın masrafla kalırsın istediğin fiyata satamazsın ama kafaya koyduysan yap
-
Eğer gömlek çaktıracaksan (gerçi ben pek tavsiye etmem) yeni bir biyel kolu uyduman gerekebilir belki bu da ateşlemenin keskin olmamasına sebep olabilir.bilmiyom walla ama ben tavsiye etmem
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
-
denemedim ama kompresör görevi istiyorsan pistonun üstüne 1mm aliminyum kaynak yaptır yanma odası biraz daralıcağından pistonu itişi daha fazla olur gibime geliyor denemedim ama ilerde denicem
-
anlattığın şartlarda(kaloriferli evde rahat bir çalışma ortamında) motoru sökmek ve tadını çıkara çıkara her parçayı silip temizlemek ve sonra yağlayıp tekrar yerine takmak gayet zevkli bir iş.ben aynısını geçtiğimiz kış, aynı şartlarda kendi mz etz 251'imle yapmıştım.mekanik bilgin artıyor, alet kullanma zevkide işin ayrı bir güzelliği.ama eller biraz yara bere oluyor haberin olsun
-
?
Bende bu konularda biraz araştırma yaptım.Türkiyede nadir bulunan bir makinaya sahibim.MZ 125 SX.Motosiklet su ana dek 120nin uzerine cıkamadı.Bu görünüse sahip 15 beygirlik bir makinadan insan ister istemez daha büyük bir performans bekliyor.Hatta bi ara bırakın silindir gömlek olaylarını motora bulabilirsem kücük bir TURBO SALYANGOZU bile takmayı düsündüm ankarada bir turbocu ustasıyla kontak kurdum.Gereksiz motoru yakarsın gbi net bir cevap verince vazgecmistim..Şu an ikinci motosikletimi alma cabalarındayım fakat insan yollarda çok görülmemiş özel bir makinadanda kolay kolay vazgeçmek istemiyor ama yeni racingimi aldıgımda sadece haftasonu dag+çamura batma maceraları içinde güzelim makinayı garajda bekletmenin bir anlamı yok..Değerini bilip başka birine mutluluk tadtirmak daha güzel olsa gerek..
Makina bu:
http://ates.ruhum.com/Sx1.jpg
-
28 Ağustos 2007, 13:36
#7
Ayni Motordan Bende De Var Ve 145 Yaptim Yalanim Yok Yalniz Yakiti Bİraz Fazla Yenİlere GÖre Önde 17 DİŞ Var
-
28 Ağustos 2007, 21:12
#8
ya bu makina kros değilmi hızla ne işiniz var
-
ne crosss u beee sende motorcumusun motordan bile haberin yokkkk sen bu forumdan gitt kareşimmm
-
09 Temmuz 2008, 15:01
#10
banarlı,
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler