Mondial 100UKH 4.Vites sorunum var bi bakarmısınız?
Reklamlar
-
Öncelikle merhaba arkadaşlar benım mondial 100 ukh motorum var orjınal balata da dahil olmak üzere tam 3 tane debraj balatası değişti 3 ay ıcerısınde ve bu taktıgım 3 balatada ORJİNAL balatadır.Motorumu 2. el aldım 2006 model kırmızı tertemiz bır motordu gençlık işde motoru 6 ayda ebesını belledim neyse konuya gıreyım motorumu aldıgımda 1-2 gun rahat bır şekılde motoru kasmadan kullandım 3. gun hız denemesı yaptım antalya alanya karayolu üzerınde 150 kılo(2kısı) var ıken bastım dip gaz uzun yolda 120kmh gördum bu balataları vs. degıstırdıkten sonra motor bır acaıplestı misal vıteslerın devırlerı cok farklı bır sekılde 1 vıtesde orjınal halında 30-40 gormesı laızımken 20 gecmıyor... 2. vıteeste max 55-70 arası olması gerekırken bıraz vıtes uzatmayla 2. vıtesde 90 goruyor asıl sorunum şu arkadaslar :
motorum 1. vıteste 20kmh,2.vitesde 70kmh,3.vitesde 95kmh, göruyor fakat 4. vıtese attıgıımda motorun o kadar yorugunlu gıdıyor devırı 0'a dusuyor ve tekrar hızlanmaya calısıyor yanı 4. vitesde de max 105 oda vıtes uzatmakla debraj balatsı degıstırıldıkten sonra baya bı duzensızlık olustu ınadınada bırsey olmasın dıye orjınal parca aldım. AMa nafile neyse 1 kac tamırcıye sordum bırısı komprasör calısmıyor dedi kımısı de subab kapaklarından hava kacırıyor bu yuzden yuksek vıtesde gucsuz kalıyor dedı
bırde sızın fıkrınızı almak ısdedım yardımcı olursanız sevınırım... şimdiden tşkler..
Reklamlar
-
-
Bende de 2006 ukh vardı. Yeni sattım.
1. vites 15-20
2. vites 35-45
3. vites 55-65
4. vites 85
benim hız değerlerim bunlardı.
Bu durumda sizinki bu haliyle bile çok hızlıymış.
-
darkest07 adlı üyeden alıntı
Öncelikle merhaba arkadaşlar benım mondial 100 ukh motorum var orjınal balata da dahil olmak üzere tam 3 tane debraj balatası değişti 3 ay ıcerısınde ve bu taktıgım 3 balatada ORJİNAL balatadır.Motorumu 2. el aldım 2006 model kırmızı tertemiz bır motordu gençlık işde motoru 6 ayda ebesını belledim
neyse konuya gıreyım motorumu aldıgımda 1-2 gun rahat bır şekılde motoru kasmadan kullandım 3. gun hız denemesı yaptım antalya alanya karayolu üzerınde 150 kılo(2kısı) var ıken bastım dip gaz uzun yolda 120kmh gördum bu balataları vs. degıstırdıkten sonra motor bır acaıplestı misal vıteslerın devırlerı cok farklı bır sekılde 1 vıtesde orjınal halında 30-40 gormesı laızımken 20 gecmıyor... 2. vıteeste max 55-70 arası olması gerekırken bıraz vıtes uzatmayla 2. vıtesde 90 goruyor asıl sorunum şu arkadaslar :
motorum 1. vıteste 20kmh,2.vitesde 70kmh,3.vitesde 95kmh, göruyor fakat 4. vıtese attıgıımda motorun o kadar yorugunlu gıdıyor devırı 0'a dusuyor ve tekrar hızlanmaya calısıyor yanı 4. vitesde de max 105 oda vıtes uzatmakla debraj balatsı degıstırıldıkten sonra baya bı duzensızlık olustu ınadınada bırsey olmasın dıye orjınal parca aldım. AMa nafile neyse 1 kac tamırcıye sordum bırısı komprasör calısmıyor dedi kımısı de subab kapaklarından hava kacırıyor bu yuzden yuksek vıtesde gucsuz kalıyor dedı
bırde sızın fıkrınızı almak ısdedım yardımcı olursanız sevınırım... şimdiden tşkler..
seninkinde sorun var biz 2 kişi biniyoruz toplam 180 kg 145 görüyor yol olsa dahada gidecek
-
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
seninkinde sorun var biz 2 kişi biniyoruz toplam 180 kg 145 görüyor yol olsa dahada gidecek
saka de reiz saka de
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
saka de reiz saka de
niye bozdun arkadaş inanacaktı
-
nerden bileyim.. gercek sandımm,korktumm
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
arkadasım atmıyorum debraj balatasından sonra motor duzensızlestı yardımcı olucakmısın <*
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
byler sorum şu debraj balatsını degıstırdıkden sonra motorun vıteslerı duzensızlestı dalga gecmyın salladıgım fılan yok cogu tamırcı para kazanmak ıcın motorun pıstonları buyultelım dıyor bıldıınız bırsey varsa anlatın yardımcı olun 4. vıtes 'e atınca devıs 0'a dusuyor tekrar hızlanmaya baaslıyor sorun bu 100-105 max bu ne yhaw motorumu ılk aldıgımda ben alanya-antalya yolunda 120 gordum 2 kısı
-
neyine yardımcı olcaz canını almıssın motorun.. 2 kişi 120 gördüysen.. aferim sana.. hem ukh de devir saati yok..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
neyine yardımcı olcaz canını almıssın motorun.. 2 kişi 120 gördüysen.. aferim sana.. hem ukh de devir saati yok..
tatlıhız arkadasım devı,r saatı yok ama ökuz gıbı art var motorda sesden anlıyabıolıyorsun her ukh 100 un ustunerahatlıkla cıkar kullanmasını bıldıkten sonra işde motor... http://w w w . f a c e b o o k . c o m /photo.php?fbid=470711372984071&set=a.1022175498334 57.8162.100001356368070&type=1&theater (boslukları sılın ) 4 vıtesde devır bulmuyor yokya bna profesyonel motorcu lazım .s
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)