Piston, segmanlar, gömlek sapasağlam ama niye yağ yakıyor bu motor???
Reklamlar
-
;) Sağolasın Yusuf, işte o yayı nasıl bastıracağım aşağı...? Kargaburnu ile yayları aşağı bastırıp, saçmadan çıkarabilirim umarım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------
Ali Ekrem inş kardeşim, dur bir de sübapları aşağıdan çektim. O da fikir verebilir. Egzos sübabında aşırı kurum varken emme sübabında neredeyse yok
[IMG][/IMG]
The man who knows everything chooses to know nothing...
Reklamlar
-
250 tl masrafla kendin motoru komple yenilersin abi söktüğüne göre rahatta toplarsın mz ci adamsın
-
-
abi bu 1954 bmw yi sen ne zaman aldın yada şöyle diyim aşti taraflarında benzinin bitip yolda kaldınmı
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
;) Sağolasın Yusuf, işte o yayı nasıl bastıracağım aşağı...? Kargaburnu ile yayları aşağı bastırıp, saçmadan çıkarabilirim umarım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------
Ali Ekrem inş kardeşim, dur bir de sübapları aşağıdan çektim. O da fikir verebilir. Egzos sübabında aşırı kurum varken emme sübabında neredeyse yok
http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...2b.jpg</a></a>
kapağı mengeneye bağlıyorsun..yada siboplar inince yere değmeyecek şekilde düz bir yerede koyabilirsin..
bez ile örttüğün yayın üzerine uygun boyutta bir lokma anahtarı koyarak çekiçle tek sefer vuruyorsun...
yay aşağı sibop milinden bağımsız indiği anda iki küçük tırnak hoop çıkıveriyor yuvasından...
istediğin gibi devam edebilirsin sonra..
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
eko29 adlı üyeden alıntı
abi bu 1954 bmw yi sen ne zaman aldın yada şöyle diyim aşti taraflarında benzinin bitip yolda kaldınmı
Valla dur bakayım... 1995-2001 arası kullandım motoru. Ama altı ay yatmıştı, şaft için ayna- mahruti takımı yaptırmıştım Ostim'de. O yıllar ise olabilir, Gölbaşına çok giderdik o zamanlar ama ben değilimdir çünkü en az iki motor oluyorduk
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
kapağı mengeneye bağlıyorsun..yada siboplar inince yere değmeyecek şekilde düz bir yerede koyabilirsin..
bez ile örttüğün yayın üzerine uygun boyutta bir lokma anahtarı koyarak çekiçle tek sefer vuruyorsun...
yay aşağı sibop milinden bağımsız indiği anda iki küçük tırnak hoop çıkıveriyor yuvasından...
istediğin gibi devam edebilirsin sonra..
Samet hocam şimdi başlıyorum bakalım... Gazamız mübarek olsun... Teşekkürler güzel ve açıklayıcı olmuş, mengene olmamakla birlikte bir şekilde lokma ile başarırım... ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
Bir kaç video izledim de galiba söksem bile takamayacağım geri... :( Harbiden güzel bir aparat olmadan olacak gibi değil. Bakalım İskitlerin ya da Ostim'in yolu gözüktü herhalde...
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
-
Emme sübabı açıkken yanma odasındaki vakum çok daha fazla olacağı için (pistonun aşağı hareketi dolayısıyla) yağı vakumluyor olmalı ve durumda da burada da bir sızdırmazlık olmalı diye düşünüyorum. Bu kadar sökmüşken burayı kontrol etmemek olmaz galiba... Bindik bir alamete gidiyoz kıyamete...
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
Arkadaşım öncelikle subap lastiklerini değiştiriyorsun daha sonra subapların sağa sola gitmemesi için yaylı çelik pul alıp koyuyorsun. ben o motorla türkiyeyi gezmiştim hergün anasını ağlatmıştım 5 yıl kahrımı çekmişti tık dememişti neydi o günler ah ah. Resmi hala avatarımdadır keratanın xt 600 onun kadar sağlam değildir motoru iddia ediyorum . Nerdenmi biliyorum çünkü 2 yıldır xt kullanıyorum adan zeye kendım dagıtıp topluyorum.
-
-
Sübapın üzerindeki kurumu,tel fırça ile almalısın,hani şu sabit taş motorlarına takılanla,Her iki pistondada bu contadan mevcut,açmışken ikisinide değiştir
Bence çok acele ediyorsun,o kadar zahmete girip açmışsın,işi yarım bırakıp kapamak olurmu?
İki sübapı ve kafayı bir motorcu ustasına götür,ince kum(bildiğimiz kumlardan değil) ile sübapları yerlerine alıştırsın,herşey tamam olup sübapları yerlerine taktığında,ayar yapılan yere benzin doldur eğer benzin yanma odasına akmıyorsa tamamdır, akıyorsa sübaplar iyi alıştırılmamış demektir
Bunlara ne gerek var diyordundur,motorunun sorunsuz çalışmasını sağlayacak
Sübaplara ayar yaparken emme ve egzos oranlarınıda öğrenmelisin
Eleştirmek kolay ama üretebilmek zordur. Yıkmak, yaralamak için eleştirmek, aciz ve beceriksiz insanların işidir.
http://yu-mu.blogspot.com/2012/12/fotograflar.html
-
evet Yusuf bu kurum temizlemeyi yabancı bir forumda okumuştum. Onu yaptım da bu alıştırma olayı sıfır sübap için olması lazım ya... Bu sübaplar zaten uzun süredir üstünde... Ama benzinle sübapların kaçırıp kaçırmadığına bakacağım... ;) Önceden de tahmin ettiğim gibi bu sübapları toplama işi bizi aşacak... Sabahtan Ostim...
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
valflerin içinde bulunan guideler genişlemiş olabilir.Bunun sebebi piyanoların üzerindeki cekicler çalışırken tek noktaya değilde hangi noktasına denk gelirse vurduğu için valf guidenin içinde sağa sola carptığı için guide genişler burdan yağ sızar.Kapakcıya yaptırabilirsin bunu.Yada uyumlu chinese malı takıp kurtulabilirsin.Amaaann kaldır at gitsin tak çin malını bak keyfine..
-
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
evet Yusuf bu kurum temizlemeyi yabancı bir forumda okumuştum. Onu yaptım da bu alıştırma olayı sıfır sübap için olması lazım ya... Bu sübaplar zaten uzun süredir üstünde... Ama benzinle sübapların kaçırıp kaçırmadığına bakacağım... ;) Önceden de tahmin ettiğim gibi bu sübapları toplama işi bizi aşacak... Sabahtan Ostim...
ostimin ne tarafına gideceksin peki?
Bende o taraflarda olucam yarın müsait bir vakit olursa tanışmış oluruz özelden numaramı yolluyorum..
ANGARAJ
-
Tamamdır Yunus, kaydediyorum numaranı. Esasında Mega makina var oradan sübap için bir aparat bakacağım, olmazsa oralarda küçük tamirciler vardı ama hep motorla gittiğimden bakalım bulabilecek miyim...
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
Tamamdır Yunus, kaydediyorum numaranı. Esasında Mega makina var oradan sübap için bir aparat bakacağım, olmazsa oralarda küçük tamirciler vardı ama hep motorla gittiğimden bakalım bulabilecek miyim...
başka işin yoksa benimde az bir işim var alırım seni sonra bizim fatih abinin dükkana geçeriz?
ANGARAJ
-
oo Yunus olur tabii valla çok iyi olur... Ben birazdan çıkıyorum Ostim'e doğru, 10-11 gibi ararım
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
Yunus kardeş hava soğuktu aramadım, İskitlere gittim, iyiki de gitmişim, Emrah usta var Yibanın arkasında, hakkaten güzel işçilik oldu, dediğim yaylı sübap lastiklerinden taktırabildim böylece. Ee sıfır sübaplarda da alıştırmadan sonra kaçırma filan yok. Bir resmini çekeyim de ekleyeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
[IMG][/IMG]
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
iyi olmuş bende gidemedim ostime zaten evde benim asyayı toparladım bi konjektörü kaldı onunda ne kablosu var ne soketi var nereye takıcam kara kara düşünüyorum şimdi..
ANGARAJ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)