Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Efsanevi Problem Bir Motor Neden 7500de Çakılır?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Öncelikle konuyu iki ayrı forum platformunda açıyorum herkezin bir bildiği vardır çünkü.
    Konu başlığını böyle yazmamın sebebi ; arıza efsane oldu uzun süredir çözülemeyen bir problem.Tüm forumlar tüm platformlar aşağı yukarı
    biliyor arızayı.Hatta dün itibariyle motoru satışa çıkardım ; Allah razı olsun ilgili arkadaşlarımız,abilerim satma motoru yazık etme çözelim diye düşüncelerini söylediler.Bende ilanı şuan itibariyle geri çektim.
    Bütün yabancı forumlarda birşey yakalarmıyım diye konu açtım sorular sordum birsürü şey öğrendim ama arızayı gene çözemedim.

    Bütün motor ustalarını , bütün usta binicileri , bütün mekanik elektronik ustalarını konuya davet ediyorum.
    Eğer varsa böyle bir tanıdığınız benim için telefon açıp ustanıza sorun fikir alın.
    Zira ortada 6 aydır çözülemeyen ve benim motorumu satılığa çıkarmama sebep olacak bir arıza var.
    Yeni konu açma gereği duydum , bu ciddi bir konu benim için zira hiç umudum olmasada çözersek motoru satmayı düşünmekten vazgeçicem.

    Benim 636nın problemini duymayan kalmadı , duymayan arkadaşlarımıza durumu bir daha anlatıp 5-6 aylık çözülemeyen tamir sürecinde neler yaptığımı bütün detayıyla yazıcam.

    Öncelikle zamanında çektiğim video ile konuya giriyorum.
    Motorum 2004 Model Kawasaki ZX636

    Ben motorun ateşleme kestiğini düşünüyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=_GDPWdN381k

    Arıza detayına gelince ; Boştayken daha rahat görürsünüz diye bu şekilde video çektim.Bindiğimiz zamanda durum aynı.

    -Yolda giderken herhangi bir viteste , motor 7500 devire gelince "tırrrrrrr" diye çakılıyor ve gitmiyor bu sırada ibre ışıklarında yanıp sönme yok , motorun elektriğinde bir kesilme yok bunu belirteyim.

    -Eğer fazla güç uygulayıp yani; motorun devrini 8000 rpm'e veya daha yükseğe geçirirsem sorunsuz 15bin devre kadar gidiyor kesiciye giriyor.Hiçbir problem olmuyor.Anlamayanlar için ; yüksek viteste birden vites düşürsem yani 7500 devri geçicek kadar vites düşürsem atıyorum 8000 devre denk geldi sorunsuz uzuyor.

    -Yüksek hızdayken yani bu takıldığı devri aşırı güçle geçtiğimizi farzediyorum ; 14000 devirdeyim diyelim saldım motoru devir yavaş yavaş
    düşüyor 7500e geldiği zaman gene "tırrrrr" diye bir takılma ve ardından "pat pat pat" egsoz patlamaları oluyor.

    -Çok düşük viteste yani "lastiğin kolay pati çekebileceği" , torkun yüksek olduğu devirlerde birden abanınca ayda yılda birde olsa 7500 devri
    zorlana zorlana çakıla çakıla geçtiği oluyor.

    -Onun dışında ilk bu olay olduğunda çok fazla olmuyordu , giderek arttı , eskiden motor aşırı ısınınca yani 95 derecede falan takılma yok
    denecek kadar oluyordu ama artık yani 3-4 aydır direk çakılıyor buda ince bir nokta.Yani acaba diyorum zamanla olan zamanla bozulabilen
    birşeymi yapıyor bunu.. Ama zamanla bozulacak birçok şey var o yüzden işin içinden çıkamıyorum.

    Ben motorun ateşleme kestiğini düşünüyorum.Yani bence birşey beyine ; o devirde ateşleme kesmesini emrediyor gibi geliyor.En son düşüncem bu.
    Neler yaptığımıza gelince başlıyorum.

    -İlk olarak havayla ilgili problem olacağı düşünüldü.
    -Ram air kontrol edildi.
    -Hava Filtresi kontrol edildi.
    -Hava filtresiz denendi sonuç alamadık.
    -Vakum boruları hava filtresi boruları kontrol edildi.
    -Ayak müşrü devre dışı bırakıldı , zira bazı kişilerin başına gelmiş.
    -Motor bu takılmayı yaptığı esnada 51 numaralı arıza kodu verdi ; bu arızanın açıklamasıda 1.silindirin olduğu 1. bobin ve bulunduğu bölge.Kitapçığında bobin tesisatında problem olabilceğinden bahsetmişti.Bu konuyu zaten detaylıca incelemiştik önceki konularda.Bende bu
    nokta üzerinde durdum orjinal bobin sipariş ettim ve değiştirdim , olmadı 3. bobini 1.bobine taktım gelen parça arızalımı diye , olmadı başka
    marka bir bobin taktım durum nafile.Ondan sonra beyin ile bobine gelen soket arasında irtibatsızlıkmı var ; kitapçığa göre onuda kontrol
    ettim hiçbir sıkıntı yok.Hadi dedim bende bir hata olmuştur bobin tesisatını yurt dışından sipariş ettim komple değiştirdim gene sonuç nafile.

    -Orjinal bujilerini sipariş edip onları taktım bir sonuç alamadık.
    -Yabancı forumda bir arkadaşın başına gelmiş kontak anahtarı temassızlık yapıyormuş bende orjinal anahtarımla denedim gene sonuç alamadım.Açıkçası kontağın kendisiyle bir alakası varmı bilemiyorum oda soru işareti kafamda.
    -Yakıt hattında problemmi var diye orjinal benzin pompasını getirttim hiçbirşey değişmedi.
    -Benzin filtresi iki kere değişti sonuç alamadık.
    -Enjeksiyon sistemi üzerindeki sensörler (tps ve diğerleri) cihazla kontrol edildi problem yok dediler.Bunlardanmı çıkar arıza emin
    olamıyorum.
    -Bütün sensörlerde problem yok dediler cihazla baktılar , sensörler ile alakası varmı problemin gene bir soru işareti.
    -Ateşleme sisteminde yer alan Crankshaft sensor , Camshaft Position Sensor bunlarla bir alakası olabilirmi gene bir soru işareti.
    -Diğer ateşleme sistemi öğeleri ; Bujiler , bobinler ve bobin soketleri tesisatı kontrol edildi değiştirildi sorun yok.
    -En son olarak orjinal beyin getirttik hiçbirşey değişmedi daha saçma çalıştı motor.Bizde eski beyini geri taktık.
    -Beyin sorunu algılamıyormu diye kendimde manual testini yaptım ; hava emiş sensörünü çıkarttım , enjeksiyon üzerindeki sensörleri çıkarttım
    tek tek bütün çıkardığım parçaların arıza kodunu verdi yani beyin algılıyor diye düşünüyorum.
    -Tesisattaki soketleri tek tek temizledim tekrar taktım bir sonuç alamadım.

    Ve geldiğimiz nokta 5-6 aylık bir süreç ve elde var sıfır , büyük zarara uğradım esasında satmak istemiyorum ama çıkmaz bir durumdayım bu
    arızayı çözseydim binicektim.Son bir umut çözermiyim bilmiyorum , benim için rica ediyorum ustalarınıza danışın.Bir arıza için motor satmış
    olmak istemiyorum ; zira sizde bu kadar uğraşsanız sinir hastası olursunuz.Bir yandan içim acıyor o kadar emek varken gönlüm satmak
    istemiyor.

    Bari bu konuyu açayım dedim beyin fırtınası yapalım belki birşeyler yakalarızda Allah büyük ne diyeyim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    arkadaşım..öncelikle umarım sorunun bir an önce çözülür..
    videoda 7500 devire geldiğinde bir ışık yandığını görüyorum...
    o ışık nedir??

    kesik gaz vererek devir yükseltiğinde o ışık yanmıyor???
    yanan ışık neyi ifade ediyor??
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  3. #3
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Motorunu ankara ya gönderme ya da götürme ihtimalin varsa yardımcı olayım....
    Çok iyi bir usta tanıyorum...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  4. #4
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    mantıgımı kullandıgımda beyin ve enkesiyon sistemi ilk olarak aklıma geldi zira bilindiği gibi elektronik meret bu.. keşke imkanın olsa enjeksiyon sistemi ve beyini başka birinden bulup değiştirip calıştırıp görsen acaba bir farkı olucak mı dıye ama çok külfetli olur sanırsam.. inş en kısa zamanda çözersin
    hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!

  5. #5
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım..öncelikle umarım sorunun bir an önce çözülür..
    videoda 7500 devire geldiğinde bir ışık yandığını görüyorum...
    o ışık nedir??

    kesik gaz vererek devir yükseltiğinde o ışık yanmıyor???
    yanan ışık neyi ifade ediyor??
    +1 Kırmızı ışık tercümesi bekleniyor
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  6. #6

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım..öncelikle umarım sorunun bir an önce çözülür..
    videoda 7500 devire geldiğinde bir ışık yandığını görüyorum...
    o ışık nedir??

    kesik gaz vererek devir yükseltiğinde o ışık yanmıyor???
    yanan ışık neyi ifade ediyor??
    O yanan ışık üzerine o kadar düştümki o kadar şey denedimki yazsam gerçekten çok uzun sürer , onu boşver hiçbirşey ifade etmiyor.Başka bir konuda o ışığı tartışmıştık ateşleme ile ilgili bir arıza ışığı ama o noktaya takılı kalmamak gerek bu konuda "51" numaralı arıza kodu diye bahsettiğim şey senin dediğin şey.
    Bahsettiğiniz ışık "FI" ışığı yani arıza lambası , motorun beyin tarafından kontrol edilen herhangi bir yerinde problem olduğu zaman arıza kodu bildirir , o arıza kodunu cihazla veya manual olarak alırız ve kitapçığını okuyup gerekli şeyleri yaparız.Gereken herşeyi yaptım.

    Gözünden kaçmış olabilir şöyle yazmıştım ;

    "-Motor bu takılmayı yaptığı esnada 51 numaralı arıza kodu verdi ; bu arızanın açıklamasıda 1.silindirin olduğu 1. bobin ve bulunduğu bölge.Kitapçığında bobin tesisatında problem olabilceğinden bahsetmişti.Bu konuyu zaten detaylıca incelemiştik önceki konularda.Bende bu
    nokta üzerinde durdum orjinal bobin sipariş ettim ve değiştirdim , olmadı 3. bobini 1.bobine taktım gelen parça arızalımı diye , olmadı başka
    marka bir bobin taktım durum nafile.Ondan sonra beyin ile bobine gelen soket arasında irtibatsızlıkmı var ; kitapçığa göre onuda kontrol
    ettim hiçbir sıkıntı yok.Hadi dedim bende bir hata olmuştur bobin tesisatını yurt dışından sipariş ettim komple değiştirdim gene sonuç nafile."

    Özeti bu o ışığın üstad

  7. #7
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -En son olarak orjinal beyin getirttik hiçbirşey değişmedi daha saçma çalıştı motor.Bizde eski beyini geri taktık.
    Ben buraya takıldım. Yeni beyin bozuk değilse o takılıp arıza aranmaya devam edilmeli bence.

    7500 devir de tıkanma sesi hiçte ateşleme kesme sesine benzemiyor.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  8. #8
    MF-Hyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    Konya - Kırıkkale
    Motosikleti
    2012 GT250R - 2008 150HS
    Önceden de böyle bir konu açıldı diye hatırlıyorum oda sendin heralde. Taa o zamandan beri çözemediniz demek.Umarım en kısa zamanda halledersiniz.
    sysroot bunu beğendi.
    150HS > 2008 ST > 2012 ST >

  9. #9

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunu ankara ya gönderme ya da götürme ihtimalin varsa yardımcı olayım....
    Çok iyi bir usta tanıyorum...
    Üstad , motorumu başka biryere göndermek istemiyorum.Aklım motorda kalıyor sonra , artık motorun sağını solunu kurcalatmak istemiyorum , artık kesin çözüme ulaşmak istiyorum gerçekten yoruldum.Bana hak ver gerçekten çok uzun zamandır uğraşıyoruz bununla , çok uzun zaman ayırdım çözümü için ama tekrar tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.Sen benim için bu durumu usta ile konuşursan minnettar kalırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

    Alıntı waffenSS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mantıgımı kullandıgımda beyin ve enkesiyon sistemi ilk olarak aklıma geldi zira bilindiği gibi elektronik meret bu.. keşke imkanın olsa enjeksiyon sistemi ve beyini başka birinden bulup değiştirip calıştırıp görsen acaba bir farkı olucak mı dıye ama çok külfetli olur sanırsam.. inş en kısa zamanda çözersin
    Beyin denendi sonuç olumsuz.Enjeksiyon soru işareti kafamda.

  10. #10
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Benzin mi yetiştiremiyor acaba?Gercekten böyle sorunlar cok zor ne öldürmeyen ne güldürmeyen sorunlar.. umarım bulursun
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  11. #11

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben buraya takıldım. Yeni beyin bozuk değilse o takılıp arıza aranmaya devam edilmeli bence.

    7500 devir de tıkanma sesi hiçte ateşleme kesme sesine benzemiyor.
    Ben anlayamadım gerçekten.Yeni gelen beyin neden uyumsuz çalıştı anlam veremedim.O beyin ilede cihaza sokuldu motor gene bir arıza alınamadı.
    Yeni beyinin sağlam olduğunu düşünüyorum güvenilir bir satıcıdan aldım çünkü.Birde dediğim gibi beyinin çıkarılan sensörleri algılamada problemi olmadığı için ondanda olduğunu düşünmüyorum sadece benim fikrim tabi o , ben motor ustası değilim.Sağolasın düşüncen için üstad değerlendirmem lazım herşeyi.

  12. #12
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben anlayamadım gerçekten.Yeni gelen beyin neden uyumsuz çalıştı anlam veremedim.O beyin ilede cihaza sokuldu motor gene bir arıza alınamadı.
    Yeni beyinin sağlam olduğunu düşünüyorum güvenilir bir satıcıdan aldım çünkü.Birde dediğim gibi beyinin çıkarılan sensörleri algılamada problemi olmadığı için ondanda olduğunu düşünmüyorum sadece benim fikrim tabi o , ben motor ustası değilim.Sağolasın düşüncen için üstad değerlendirmem lazım herşeyi.
    Yazının tamamını okudum. Beyin saçma çalıştı derken tam anlıyamadım.

    Yarın ustaya uğrayacağım, videoyu izletirim, bir fikri olursa yazarım buraya.

    Motor da egzoz yada power commander var mı ?
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  13. #13
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Parçalar değiştikten sonra beyni bilgisayara bağlayıp beyinde kayıtlı arıza kayıtlarını sildiniz mi?
    Eğer silmediyseniz birde beyindeki arıza kayıtlarını silerek deneyin.
    Beyinde silmediğiniz arıza kayıtları parçalar değişse dahi arızalıymış gibi gösterir.
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  14. #14

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazının tamamını okudum. Beyin saçma çalıştı derken tam anlıyamadım.

    Yarın ustaya uğrayacağım, videoyu izletirim, bir fikri olursa yazarım buraya.

    Motor da egzoz yada power commander var mı ?
    Beyin benim motorun beyninden (636B) fakat usta denediğinde söylediği ; uyumsuz çalıştığını , bir çalışıp bir stop ettiğini , dengesiz çalıştığından bahsetti.O yüzden eski beyni tekrar taktığımızı söyledi.Beyin bende zaten evde duruyor.Ancak motordaki bir ayarsızlıktanmı beyin öyle çalıştı yoksa beyin AVRUPA/ABD çeşit olarak uyumsuzlukmu gösterdi bilemiyorum.

    Motorda egsoz aldığımdan beri AKREP var , Power Commander yok.Hiç egsoz değişimide yapmadım.Egsoz tabiki söküldü geri takıldı bazı işlemler için fakat egsoz değiştirmedim.Ayrıca konuyu şuraya getiricem ; egsozda bulunan bir sensör oluyor adını unuttum benim modellerde o yok , 2005te başlıyor egsoz valfinin oralarda ondan dolayıda birçok 05-06 kullanıcıları sorun yaşamış fakat 04lerde öyle birşey yok bunuda bilginize sunayım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

    Alıntı TATLIHIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin mi yetiştiremiyor acaba?Gercekten böyle sorunlar cok zor ne öldürmeyen ne güldürmeyen sorunlar.. umarım bulursun
    2 ayrı benzin pompası ve en son olarak orjinal benzin pompası taktım , benzin yetiştiriyor problem yok.

  15. #15
    Sel0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha R6 - 2007 Kawasaki Zx-6r 636 - 2013
    motoru değiştir en iyisi benim 2004 gsxr600 vardı buna benzer bir sorun yaşıyordum. aktım masrafı fazlaya patlıyacak bana herşeyi değiştiriyo usta olmuyodu.
    sahibndene koydum alıcısı çıktı satarkende söyledim sorununu satar satmaz bi R6 çıktı karşıma aldım ve halen duruyor ve iyiki satmışım diyorum
    eğer çok sıkıntı oluyorsa sat kurtul çok sıkıntı olmuyorsada fazla üstüne gitme problemin

  16. #16
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    şöyle bir mantık yürütecem cbr6f lerdede egzantirikten ses geldiği zaman bu şekilde 6-6.5 bin devirde bir ses gelirdi o sesi sadece o devir aralığında yapardı acaba buda o sorunun biraz daha gelişmişi,ilerlemişi olabilir mi? senin motorun da sadece o devirde yapıyor cam chain tensioner deniler egzantirik zinciri gergisinde bir problem olabilir mi sorusunu getirdi aklıma sadece klavye başında düşündüğüm bişey bu tahmin yani umarım sorununu çözersin.

  17. #17

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parçalar değiştikten sonra beyni bilgisayara bağlayıp beyinde kayıtlı arıza kayıtlarını sildiniz mi?
    Eğer silmediyseniz birde beyindeki arıza kayıtlarını silerek deneyin.
    Beyinde silmediğiniz arıza kayıtları parçalar değişse dahi arızalıymış gibi gösterir.
    Beyin arıza kaydı tutmuyor , bu modelde bu şekilde dediler.Anlık arızayı bildiriyor dediler.Tam anlayamadım bu durumu fakat ; arıza tespit cihazına ; iki ayrı cihaza bağlandı eski beyindede yeni beyindede bir kayda rastlanmadı.Beyin resetlendi gene bir sonuç yok.Demek istediğini çok iyi anladım ama sanırım onunlada alakalı değil :S

  18. #18
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    camshaft (kam mili) veya krank daha önce taşlanma veya benzeri bir işlemine tabi tutuldumu , bir başka ihtimalde eğer 636 nın kam mili zamanlaması zincirli ise zincir gergisini değiştirmelisiniz. Bu tür belirli bir devirde meydana gelen arızalar ya elektroniktir yada yukarıda yazdığım parçalarda meydana gelen "rezorans" sonucunda ortaya çıkabilir.
    sbr ve -unnamed- bunu beğendiler.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  19. #19

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    camshaft (kam mili) veya krank daha önce taşlanma veya benzeri bir işlemine tabi tutuldumu , bir başka ihtimalde eğer 636 nın kam mili zamanlaması zincirli ise zincir gergisini değiştirmelisiniz. Bu tür belirli bir devirde meydana gelen arızalar ya elektroniktir yada yukarıda yazdığım parçalarda meydana gelen "rezorans" sonucunda ortaya çıkabilir.
    Üstad kam mili hakkında hiçbir bilgim yok , camshaft sensörümü diyorsun bilmiyorum.Krank taşlama veya benzeri bir işleme tabi tutulmadı ondan eminim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle bir mantık yürütecem cbr6f lerdede egzantirikten ses geldiği zaman bu şekilde 6-6.5 bin devirde bir ses gelirdi o sesi sadece o devir aralığında yapardı acaba buda o sorunun biraz daha gelişmişi,ilerlemişi olabilir mi? senin motorun da sadece o devirde yapıyor cam chain tensioner deniler egzantirik zinciri gergisinde bir problem olabilir mi sorusunu getirdi aklıma sadece klavye başında düşündüğüm bişey bu tahmin yani umarım sorununu çözersin.
    Eksantrik zinciri gergisiyle alakalı problem olabilirmi hiç bilmiyorum.Gergiye bakıldımı hiç hatırlamıyorum ustalar baktıysa bakmıştır ben böyle birşey hatırlamıyorum.Üzerinde düşünelim..

  20. #20
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    Makineyi Istanbul veya Ankara'daki ustalar ve servisler görmeden satmaya yanaşmayın derim.

    Yurtdışına da yazmak ve videoyu göndermek lazım. Kawasaki Avrupa yardımcı olabilir.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)