Efsanevi Problem Bir Motor Neden 7500de Çakılır?
Reklamlar
-
aybarssurucu adlı üyeden alıntı
Makineyi Istanbul veya Ankara'daki ustalar ve servisler görmeden satmaya yanaşmayın derim.
Yurtdışına da yazmak ve videoyu göndermek lazım. Kawasaki Avrupa yardımcı olabilir.
Yurtdışı için elimde sadece telefon numaraları var.Bu konulara hangi site bakıyor , hangi siteden kesin geri dönüş alırım nereye mail atmam gerekir ve durumu tam anlamıyla izah edecek ingilizcem yok naparım bilmiyorum.
http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/network/wwl.html
Arayıp durumu izah edebilecek bir arkadaşımız varmı bu listede yaşayan birileri yada ne bileyim..
Reklamlar
-
Benzin pompasını söküp hortumu direkt bağlamayı deneyin. Düşük bir ihtimal ama belki düzelir.
Aramak yerine mail atmak daha etkili olur bence.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
viper17 adlı üyeden alıntı
Benzin pompasını söküp hortumu direkt bağlamayı deneyin. Düşük bir ihtimal ama belki düzelir.
Aramak yerine mail atmak daha etkili olur bence.
Sence enjeksiyonlar benzin pompası olmadan benzini püskürtebilir mi?
Arkadaşlar biraz daha dikkat edelim yorum yazarken zira arkadaşımız zaten arıza yüzünden kanser olmuş durumda dahada kafası karışmasın.
Sallanırda bu kadarda olmaz yahu
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
yıllar once az daha ıntıhat etmeme sebep olacak scooterıma benzıyor durum,
beyın beyın beyın dıyorum farklı beyınler deneyın ben 3. beyınden sonra duzelttım benım scooter 5500dd lerde stop edıyordu kafayı yıyordum az daha
-
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Sence enjeksiyonlar benzin pompası olmadan benzini püskürtebilir mi?
Arkadaşlar biraz daha dikkat edelim yorum yazarken zira arkadaşımız zaten arıza yüzünden kanser olmuş durumda dahada kafası karışmasın.
Sallanırda bu kadarda olmaz yahu
Sallama söylemedim. Yanlış hatırlamıyorsam suzuki bandit 600s idi. Benzin pompası arızalanmış. Direk bağlayıp devam edildiğini duymuştum.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
erdemed adlı üyeden alıntı
yıllar once az daha ıntıhat etmeme sebep olacak scooterıma benzıyor durum,
beyın beyın beyın dıyorum farklı beyınler deneyın ben 3. beyınden sonra duzelttım benım scooter 5500dd lerde stop edıyordu kafayı yıyordum az daha
Bende kafayı yedimde uzatmaları oynuyorum , beyin olayı iyice kafa karıştırıyor zaten.Düşünücem bu durumu.
Şimdide kafam Atmospheric Pressure Sensore(Atmosferik Basınç Sensörü) takıldı bunlarıda incelicem yarın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
viper17 adlı üyeden alıntı
Sallama söylemedim. Yanlış hatırlamıyorsam suzuki bandit 600s idi. Benzin pompası arızalanmış. Direk bağlayıp devam edildiğini duymuştum.
Hocam benzin pompasında bir sıkıntı yok dediğim gibi 2 ayrı benzin pompası ve son olarak orjinal benzin pompasını getirtip taktım onda bir sıkıntı yok.
-
yardım
dostum silindir ve yan blok kapaklarını sök içlerini 1 kat temizle (balata speyi vs..) daha sonra takma aşamasında tüm contaları değiştir
benim görüşüm bu
-
Motosiklet Eğitmeni
Sali günü firsat bulabilirsem buradan arastiririm ama söz vermeyeyim.
Gaz kolu ne durumda?
Yatak, kablolar falan?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Mekanik bilgim olmadığından soruna yardımcı olamayacağım fakat yurtdışındaki forumlarda bununla ilgili yazmak istersen İngilizce anlamında yardımcı olabilirim,bu arıza sende obsesyon haline gelmiş anladığım kadarıyla cadde arasındaki tamircilerden çok ihtiyacın olan Kawasaki bünyesinde uzman ekip tarzı bir takımla çalışman ya da bir şekilde motorunu incelemeleri,bahsettiğin kadar spesifik ve çözülemeyen bir arıza ise.
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
-
viper17 adlı üyeden alıntı
Sallama söylemedim. Yanlış hatırlamıyorsam suzuki bandit 600s idi. Benzin pompası arızalanmış. Direk bağlayıp devam edildiğini duymuştum.
Bandit 600S karbüratörlü bir makinadır. Enjeksyonlu makinada hemde 7500 devirde benzin pompası olmadan olmaz.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
bence daha fazzla emek edip para harcamyına kawasaki servisi yada kawasakiden gerçekten anlayan bilindik güvenilir bir ustaya götürün motoru bir kere uğraşın bir kere para verin kafanız rahatlasın mutlaka sitede iyi bir usta tanıdığı olanlar vardır onlar yardımcı olurlar
-
sysroot adlı üyeden alıntı
Yurtdışı için elimde sadece telefon numaraları var.Bu konulara hangi site bakıyor , hangi siteden kesin geri dönüş alırım nereye mail atmam gerekir ve durumu tam anlamıyla izah edecek ingilizcem yok naparım bilmiyorum.
http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/network/wwl.html
Arayıp durumu izah edebilecek bir arkadaşımız varmı bu listede yaşayan birileri yada ne bileyim..
Ben haftaiçi yardımcı olmaya çalışırım sana.
-
coq adlı üyeden alıntı
Sali günü firsat bulabilirsem buradan arastiririm ama söz vermeyeyim.
Gaz kolu ne durumda?
Yatak, kablolar falan?
Üstad gaz kolunu ustalar inceledimi bilmiyorum ben başında değildim.Şayet bana ilk başta saçma gelsede sonra buda aklıma takıldı.Ama neden takıldı bilmiyorum bana bir açıklarmısın ? Neden gaz kolundan bahsettin nasıl bir alakası olur , gaz telinin çek bırak yaptığı bölüme öyle baktım ama sağlammı değilmi nasıl anlaşılır bilemediğimden sadece baktım.Gaz telinin eskidiğini düşünüyorum , çek bırak yaparken hafif bir zorlanma var oda telde çok az bir yamulma gördüm ondan muhtemelen.Gaz kolu yatağı dediğin yer hakkında bir bilgim yok.Araştırırsan sevinirim üstad belki oradan birşeyler yakalarız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------
psyche adlı üyeden alıntı
Mekanik bilgim olmadığından soruna yardımcı olamayacağım fakat yurtdışındaki forumlarda bununla ilgili yazmak istersen İngilizce anlamında yardımcı olabilirim,bu arıza sende obsesyon haline gelmiş anladığım kadarıyla cadde arasındaki tamircilerden çok ihtiyacın olan Kawasaki bünyesinde uzman ekip tarzı bir takımla çalışman ya da bir şekilde motorunu incelemeleri,bahsettiğin kadar spesifik ve çözülemeyen bir arıza ise.
Hocam senden şöyle bir yardım istesem ; Bu açtığım konuyu İngilizceye çevirmen mümkünmü , saçma gördüğün ve yakındığım şeyleri çıkarabilirsin genel anlamıyla çevirebilirmisin bende birkaç kawasaki forumu var aynen senin çevirdiğin şekilde konuyu açarım onların yorumlarınıda alırım.Tam tamına çevirmek zormu olur senin için
Tespitin çok doğru , uzman bir ekip ile çalışmak veya fikrini almak gerekiyor bencede.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
aybarssurucu adlı üyeden alıntı
Ben haftaiçi yardımcı olmaya çalışırım sana.
Memnun olurum hocam çok sevinirim ilgilenirsen.
-
Sizinle benzer sorunlar yaşayan zx636, ZX6 kullanıcılarının paylaştıkları videoları izledim. Yapılan Yorumlardan anladığım kadarıyla, geneli Servo motorunu işaret ediyor. Belirli bir devirde sonra pozisyon değiştiren bir motor. Isterseniz Onuda bir inceleyin. Diğer Konuda ex up olarak adlandırılan şey.
http://item.mobileweb.ebay.com/viewi...=281014516908#
-
Konuyla ilgili bu şöyle bir forum buldum;
http://www.zxforums.com/forums/zx-6r...v-limiter.html
Konuda senin de bahsettiğin gibi kontak anahtarı probleminden söz edilmiş.Bunu yanında Beyin'e giden kablolarda sorun olabileceğinden söz edilmiş.Bu ek olarak en önemlisi egsoz boğaz kelebeğinde sorun olabileceğinden bahsedilmiş.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
Thracian adlı üyeden alıntı
Konuyla ilgili bu şöyle bir forum buldum;
http://www.zxforums.com/forums/zx-6r...v-limiter.html
Konuda senin de bahsettiğin gibi kontak anahtarı probleminden söz edilmiş.Bunu yanında Beyin'e giden kablolarda sorun olabileceğinden söz edilmiş.Bu ek olarak en önemlisi egsoz boğaz kelebeğinde sorun olabileceğinden bahsedilmiş.
Benim için araştırmışsın sağolasın üstad , bu konuyuda biliyorum incelemiştim zamanında ; 2004 modellerde Exhaust Butterfly Valve olmadığı için bunuda eliyoruz.Ayrıca bu konuda benzer sorunu yaşayan birçok arkadaş yazmış , kiminin anahtardan kiminin kickstand(yan ayaklık)tan kiminin cam sensörü ve krank sensöründen çıkmış problemi.Bunların çoğunu inceledim ama bir sonuca ulaşamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------
allpower adlı üyeden alıntı
Sizinle benzer sorunlar yaşayan zx636, ZX6 kullanıcılarının paylaştıkları videoları izledim. Yapılan Yorumlardan anladığım kadarıyla, geneli Servo motorunu işaret ediyor. Belirli bir devirde sonra pozisyon değiştiren bir motor. Isterseniz Onuda bir inceleyin. Diğer Konuda ex up olarak adlandırılan şey.
http://item.mobileweb.ebay.com/viewi...=281014516908#
Hangi modelde peki bir bilginiz varmı , ana tps sensörüne benziyor bu , throttle position ve subthrottle position olmak üzere 2 sensör var enjeksiyon üzerinde bunlardan bahsediyor olabilirler tam anlayamadım.
-
7500 devir motorun hava/yakıt karışımının ve ateşleme avansının değiştiği yani eco moddan performans moduna geçtiği bir nokta ise beyin tam bu noktada kararsızlığa düşüyor olabilir. aklıma ilk gelen bu oldu motorunuz için böyle bir durum geçerli olabilir mi bunu bir öğrenmek gerek. Çözüm olarak da yazılım güncellenmesi veya modlanması problemi çözebilir.
-
Hangi modelde peki bir bilginiz varmı , ana tps sensörüne benziyor bu , throttle position ve subthrottle position olmak üzere 2 sensör var enjeksiyon üzerinde bunlardan bahsediyor olabilirler tam anlayamadım.
bahsettiğim servo motorlar, vidyoları inceleyin lütfen.
http://www.youtube.com/watch?v=gT6FKKTUCcE
http://www.youtube.com/watch?v=Irp_me-uCvY
-
dostum senınki gibi yüksek güç üreten motorlarda fazla tecrübem yok.
ama eksantiek zinciri, gergisi. eksandirik dişlisi, piyanolar siboplar. buraları iyi bir usta ile gözden geçirin.
özellikle siboplar ile bunların hareketlerini ileten birbirlerine temas eden yüzeylerin durumuna bir bakın.
zira elekronik temele dayanmayan bir çok motor bile buradaki tatsızlıklardan dolayı üst devirlere çıkamaz.
-
allpower adlı üyeden alıntı
Sizinle benzer sorunlar yaşayan zx636, ZX6 kullanıcılarının paylaştıkları videoları izledim. Yapılan Yorumlardan anladığım kadarıyla, geneli Servo motorunu işaret ediyor. Belirli bir devirde sonra pozisyon değiştiren bir motor. Isterseniz Onuda bir inceleyin. Diğer Konuda ex up olarak adlandırılan şey.
http://item.mobileweb.ebay.com/viewi...=281014516908#
Evet dediğin konuda mantıklı geldi 2 zamanlı gilera ve aprilialardada aynı sorun servo motorlarından kaynaklı oluyordu
Parçayı bulamadığımız için kendimiz servo beyni yapıyorduk.
Neyse konu dışına çıkmayalımda yabancı bir forumda arkadaşın birisi servo motoruna çözüm bulmuş sanırım ingilizcem iyi olmadığı için çeviremedim
Bir arkadaş çevirirse bizde anlarız ne olduğunu
http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=102827
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)