merhaba arkadaslar 150 mc motorum var lastik ebatı 90 90 18 ben bunun lastiklerini cross lastik yapsam motorumla cross yapabilirmiyim ona göre lastik alacagımda bi sormak istedim
merhaba arkadaslar 150 mc motorum var lastik ebatı 90 90 18 ben bunun lastiklerini cross lastik yapsam motorumla cross yapabilirmiyim ona göre lastik alacagımda bi sormak istedim
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
Cross tan neyi anladığına bağlı,
atlarım,zıplarım dersen hiç tavsiye etmem.
sadece "hafiften çamura girerim,tarla yollarında gezerim" dersen olabilir.
ortalama bir takım cross lastik 250 Tl.dan başlar,değer mi sen karar ver.
atlamak zıplamak derken pek havalara ucacagımı sanmıyorum fakat toprak yokuslara dık dık camurlu yolara cıkıp hafiften camurlu karlı pis yollarda eglenmeye falan gitmek istiyorum . baktım lastik takımını 150-160 tl ye alabiliyorum lastika rastırması yaptım bana gereken azıcık motoru yukseltmek olabilir belki . fakat baska yonden sıkıntıları falan olurmu onu dusunuyorum ve fıkır ıstıyorum
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
Savaş abi'ninde dediği gibi atlayıp zıplamadığın sürece ne motor ne sen sıkıntı yaşamazsınız aksine arazide çok rahat eder, rahat rahat gezersin; abartmadan tatlı rampaları çıkar ve inersin.
lastik olarak uygun fiyatlı endonezya malı swallow'u tavsiye edebilirim.
swallow onceki lastigimdi 3 ay sonra tastan gecince balon yapmışti ondan sonra bidaha almam dedim cin mali crossların ne ozelligi var benim motora gore degısık olarak cunki bana gore lastik ve gidondan abska farkı yok . biliyorsanız ne gibi değişiklik farklılıkları var solermısınız
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
şase azda olsa daha güçlü, üzerinde takılı olan parcalar titresim ve darbelere daha dayanıklı onun haricinde arka dişli 50 diş ön dişli 16 baska fark da yok
atlama zıplama yapmazsan ön arka dişli boyutlarınıda ayarlarsan kross zevkini yasarsın, dişli boylarıyla ugrasmazsan dik rampalarda motorun torku yetmeyebilir
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
cross motorların en büyük özelliği arka beşiktir, bu beşiğe bağlı darbeleri emecek kalın helozonlu tek bir amortisörü olmasıdır. yerden yükseklikte çok önemlidir, egsoz borusu çarpma ve sürtmelere karşı şasinin altından değil üstten geçer. arazide zıplar ederken kazaya sebebiyet vermemesi için orta sehpaları yoktur, yarış modellerinde yan sehpa bile yoktur......vs.
her motorun sasisi ilk bakışta birbirine benzese de, kullanım özelliklerine göre modelin tasarımı farklılık gösterir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)