Stop etme problemi [Rks Titanic 200 ]
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 01:24
#21
teşekkürler Arakdaşlar.
bahsedilen kontrolleri yapıp, hatta servise yaptırıp tekrar yazarım ;)
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 01:25
#22
makseli adlı üyeden alıntı
teşekkürler Arakdaşlar.
bahsedilen kontrolleri yapıp, hatta servise yaptırıp tekrar yazarım ;)
Yahu kendin yap..
Madem servise gidicen niye uğraştırıyon bizi ...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
06 Aralık 2012, 01:31
#23
Eğer motorun çekişinde azalma varsa subap yakmış olabilirsin.Eski motorum da bir zamanlar sürekli stop etmeye başlamıştı;sonrasında tecrübeli bir motorcu egzost subabını değiştirdi ve sorun tamamen ortadan kalktı.Bir fikir vermiş oldum en azından kolay gelsin
-
06 Aralık 2012, 01:34
#24
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Yahu kendin yap..
Madem servise gidicen niye uğraştırıyon bizi ...
tamam abi yaparım
hatta foto ve video koyarım :D
babaeskili adlı üyeden alıntı
Eğer motorun çekişinde azalma varsa subap yakmış olabilirsin.Eski motorum da bir zamanlar sürekli stop etmeye başlamıştı;sonrasında tecrübeli bir motorcu egzost subabını değiştirdi ve sorun tamamen ortadan kalktı.Bir fikir vermiş oldum en azından kolay gelsin
teşekkür ederim. Haftasonu 8000 bakımı var. canına okuyacam bu makinenin
şaka bi yana, bu stop problemi hallolursa makine gerçekten taş gibi. Halledilemese de taş gibi ama işte can sıkıyor..
-
06 Aralık 2012, 01:38
#25
Bakımı hangi servise yaptırıyon ?....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
06 Aralık 2012, 01:39
#26
makseli adlı üyeden alıntı
tamam abi yaparım
hatta foto ve video koyarım :D
teşekkür ederim. Haftasonu 8000 bakımı var. canına okuyacam bu makinenin
şaka bi yana, bu stop problemi hallolursa makine gerçekten taş gibi. Halledilemese de taş gibi ama işte can sıkıyor..
Silindir kapağındaki katalizöre ve karbüratöre odaklanın. Motorun ayarları düzgünse sorun başka biyerde olamaz.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
06 Aralık 2012, 01:44
#27
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Bakımı hangi servise yaptırıyon ?....
Dışkapıdaki Bayinin servisine. Ruhi usta diye biri vardı. o gitti şimdi bşka biri geldi. Yemen mi ne ismi
[QUOTE=viper17]Silindir kapağındaki katalizöre ve karbüratöre odaklanın. Motorun ayarları düzgünse sorun başka biyerde olamaz. [/]
bi kontrol edeyim bakalım ne çıkacak, teşekkürler
-
06 Aralık 2012, 01:57
#28
Benimki kuba 150 cc , aynı dert bende de vardı artı gazı kesince patlama yapıyordu bende konu açtım tabiy olay bizi aşıyor , tamirciye götürdüm sibop ayarı yaptı (egsoz sibobu açıkmış dedi ) + karbüratör ayarı yaptı , düzelmezse üst kapak ,kapakçıya alıştırmaya gidecek ve "geri dönüşümü iptal edeceğiz sorunun çözülecek dedi !.
Motor eskiye nazaran çok iyi ısınınca rölantide stop etmiyor , birden gaz kesince veya debriyajı sıkınca bol ara gazı veriyorum ve o şekilde stop etmesini engelliyorum .
Bir forumda okumuştum , geri dönüşüm stop ettiriyor diye , tamircide aynı şeyi söyleyince kafama takıldı !!!, hem bunlar racing motorları tamir ediyorlar ricayla benimkine baktılar.
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
-
06 Aralık 2012, 02:09
#29
Vakum hortumu ne oluyor??
-
06 Aralık 2012, 02:14
#30
Syanur adlı üyeden alıntı
Vakum hortumu ne oluyor??
Benzin musluğu açık konumda stop edildiğinde , Emiş olmadığından karbüratöre benzin dolup taşmasını engelleyen ufacık bir parça...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
06 Aralık 2012, 02:59
#31
Hımmm, diğer adı karbüratör diyaframı oluyor sanırım ?
-
06 Aralık 2012, 03:38
#32
yazdığın problem sanki manifolttan hava alıyormuş gibi arkadaşların dediğine katılıyorum ama elektrik donanımını da kontrol et şasi bağlantısı tam sıkılmadıysa veya fişler gevşekse bir yere su değip oksitleme yaptıysa bu büyük bir problem olsaydı başka arızalarıda tetiklerdi önemsiz kimsenin aklına gelmiyecek ayrıntıdır
-
06 Aralık 2012, 03:56
#33
Syanur adlı üyeden alıntı
Hımmm, diğer adı karbüratör diyaframı oluyor sanırım ?
Yok..O dediğin diyafram 2 zamanlılarda olur.... Karbüratör çıkışındaki boğazda...
Bu dediğimi karbüratörden bağımsız bir yere koyarlar...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
06 Aralık 2012, 10:01
#34
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Yok..O dediğin diyafram 2 zamanlılarda olur.... Karbüratör çıkışındaki boğazda...
Bu dediğimi karbüratörden bağımsız bir yere koyarlar...
nasıl bir şey merak ettim bir fotosunu ekleyebilirmisiniz ?
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
-
06 Aralık 2012, 11:22
#35
Bu konularda çok bilgim yok ama motosiklet yağmurda kalırsa eğer buji başı yalıtımsızsa,ıslanıp ateşlemeyi engelliyor.Başıma geldi az daha karbüratörü değiştireceklerdi.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
06 Aralık 2012, 18:22
#36
Subaplarin kaciriyor. Motora fazla benzin gittiginde subaplar kavrulmus, bunun sonucunda subaplarin silindire degen yuzeyi tahrib olmus. Motor calismazken ve vitesteyken motoru elinizle itin tekerlek rahat donuyorsa kesin olarak subaplarin kacirdigini soyleyebiliriz.
-
06 Aralık 2012, 18:31
#37
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Yok..O dediğin diyafram 2 zamanlılarda olur.... Karbüratör çıkışındaki boğazda...
Bu dediğimi karbüratörden bağımsız bir yere koyarlar...
nasıl yani??
Sadece 2 zamanlılar da mı diyafram var??
bu işte bi sıkıntı var abi benim f650lide de as200-gy dede diyafram vardı karburatörde?
ANGARAJ
-
06 Aralık 2012, 18:39
#38
brtvrdrl adlı üyeden alıntı
Subaplarin kaciriyor. Motora fazla benzin gittiginde subaplar kavrulmus, bunun sonucunda subaplarin silindire degen yuzeyi tahrib olmus. Motor calismazken ve vitesteyken motoru elinizle itin tekerlek rahat donuyorsa kesin olarak subaplarin kacirdigini soyleyebiliriz.
viteste iken ittiğimde motor gitmiyor.
geçen gün zorlardım viteste iken, bir diş kadar gitti ama zorlayarak. Zarar verir diye daha da zorlamadım...
Bu gün motorla gidemedim işe. Geç kaldım diye garaja uğramadan geldim.
kontrol edince haber veririm durumu
-
06 Aralık 2012, 18:53
#39
brtvrdrl adlı üyeden alıntı
Subaplarin kaciriyor. Motora fazla benzin gittiginde subaplar kavrulmus, bunun sonucunda subaplarin silindire degen yuzeyi tahrib olmus. Motor calismazken ve vitesteyken motoru elinizle itin tekerlek rahat donuyorsa kesin olarak subaplarin kacirdigini soyleyebiliriz.
o sübaplar ordan çıkacak gayet askeri bi cevap olmuşbenim merette baştan yaptı seninki kadar abartılı deildi ama sübap ayarından sonra düzeldi,inş ciddi bişe degildir..
eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir
-
06 Aralık 2012, 19:37
#40
brtvrdrl adlı üyeden alıntı
Subaplarin kaciriyor. Motora fazla benzin gittiginde subaplar kavrulmus, bunun sonucunda subaplarin silindire degen yuzeyi tahrib olmus. Motor calismazken ve vitesteyken motoru elinizle itin tekerlek rahat donuyorsa kesin olarak subaplarin kacirdigini soyleyebiliriz.
Vallaha SSK doktorları gibisin... Teşhis tamam... Sebebi tamam... Tedaviyi bile ayakta yaptın ...
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
nasıl yani??
Sadece 2 zamanlılar da mı diyafram var??
bu işte bi sıkıntı var abi benim f650lide de as200-gy dede diyafram vardı karburatörde?
Karbüratördekine diyafram demiyorlar...
Eski modellerde yuvarlakça karbüratöre yapışık şekilde olurdu...
Şimdilerde ayrı yere koyuyorlar...
E tabi..Bir de lehçe var.. Kimi yörelerde farklı isimler takılıyor olabilir...
Aslında aynıyız ama kelimelerle anlaşamıyoruz
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)