aprilia rs 125 efi göstergesi ve buji yakma sorunu
Reklamlar
-
24 Aralık 2012, 13:15
#21
Yarımı geçiyormu hararet göstergesi?Görsel olarak hararet yaptı diyorsanız yani ibreden o dijitat gösterge her an bozulmaya ve saçmalamaya meyilli olduğundan doğru gösterdiğini sanmam.Gösterge bozuktur veya gerçekten motor hararet yapıyordur, termostat açılıp açılmadığı kontrol edilmeli radyatör su seviyesi ve hava boşlukları kontrol edilmeli.
El ile infrared ısı ölçer ile hararet radyatör suyu sıcaklığından radyatörden ve silindir kafasından ölçülmeli gerçekten hararfet yapıp yapmadığı.
Birde basınca yani gaz açınca her motorun harareti artar.Buna oranla hızlanılacağı için radyatöre çarpan hava radtyatördeki suyu soğutur motor soğur.Bu havalarda o motorun harareti normal kullanımda veya hızlı kullanımda çıkmaması gerekir yaz ayı olsaydı trafiğe girilseydi hararetin çıkması normaldir.
Reklamlar
-
24 Aralık 2012, 21:54
#22
normalde hararet yarım olması gerekirken 4 nokta oluo ve sonra yolda giderken biraz gaza yüklenince 5 veya 6 noktaya çıkıo sonra gazı bırakıom belli bi süre sonra tekrar 4 e inio
-
suyuna iyi baktır derim.bu akşam aynı sorunu bende de yaptm ama stop edip biraz durunca gitti
bi dde anlam veremediğim ve ustamında anlam veremediğimiz motorun üzerinde bi delik bulduk burdan su akıtıyo nedendir bilmiyoruz araştırmaya girdik bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
birde bildiğiniz bie usta veya sevis var mı bu motoru gösterebileceğim
-
toskowski:yapılacakların büyük kısmını yapmışsın,ben sana ilaveten beyni değiştirmeni öneririm.Yurtdışındaki bir çok sitede programlanabilir beyinler mevcut.ben zeeltronic'in pdci-12 kodlu olanını kullanıyorum.Yaptığın değişiklikler gayet iyi,fakat onlardan şu anda tam verim alamazsın,çünkü beyindeki yazılım eski fabrika ayarlarına göre.Büyük ihtimalle çok daha fazla benzin yakıyorsun ama aldığın verim düşük,bu bujinin de ömrünü kısaltır,buji olarakta ngk br10eıx iridyum kullanmanı tavsiye ederim.Buna ilaveten italkit selettra ateşleme kiti alırsan (bu da internette mevcut fiyatı 220pound+nakliye civarlarında) motorun devirlenme isteği daha fazla olacaktır,üst devirlerde gerekli elektrik daha sağlıklı sağlanır,ben gayet memnunum.Son olarakta ön ve arka dişliyi değiştirip,(ön:21 arka:49diş,zincir:140) iyi bir sonuç alırsın arkadaşım.Tüm bunları yaparken,krank,krank biyel kolunu da elden geçirmelisin,çünkü herşeyi yapıp krankı unutursan,ileride başına ciddi sıkıntılar çıkabilir.
fth97:arkadaşım,kadıköyde,itfaiyenin orada kadıköy motor/kadir usta var,işi yoğundur,ama kesinlikle tavsiye ederim sana.Birde acıbadem 'de menderes usta varmış,ben tanımıyorum,onu da aprilia konusunda metheden arkadaşlar var.Ben tanımıyorum kendisini..
Herkese kazasız sürüşler dilerim..
Herkes hakettiğini yaşar.
-
menderesi duymuştum bende tam olarak onu arıyordum saol kardeşim teşekkürler..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)