4. Vitesten Verim Alamıyorum (Mh 125 Drift)
Reklamlar
-
Motorumun 4. vitesi git gide ölüyor 1-2-3 çok güzel 30-60-90 yapıyorum o 4. vites bitmek bilmiyor 7-8 bin i geçmiyo motor 4. viteste iken 10 Km falan hız artıyo anca 100 ü buluyo deli gibi bağrınıyo bende 5 e atıp rahatlatıyorum aynı sorunu yaşayan yada çaresini bilen varmıdır ?
Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.
Amaç;
Dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.
Reklamlar
-
Aşırı devirli kullanıyorsun motorunu, 90 km-h hıza 3. viteste değil, 4. viteste çık, hatta 4. viteste bile bu hıza çıkma, 50-60 km-h gibi 4 e tak, en fazla 80 km/h aralığında 5 e tak, ihtiyaç fazlası devirli kullanıyorsun, bundan olabilir. Bir vites önden gidiyorsun, örneğin 90-100 arası 125 c bi motordan 4. viteste verim alman zor. 60-80 aralığı 4. viteste güzel ivmelenirsin. 3. te değil. En uygun vites, en uygun devir aralığı ve hız kombinasyonunu iyi ayarlaman lazım. 3. viteste 90 yapıp, 4. viteste 90 km/h tan sonra bişey bekleme motordan, anca düşük bi ivme ile 5-10 km/h belki hızın artar, motoruda çok yorarsın, bence dikkat et ve böyle kullanma.
-
0-12 x1000 Devir saatime göre uzun ve düz yolda vitesleri 8-9 Bin arası değiştiriyorum motor bağrınmıyor klasik titremesinin üstüne çıkmıyor 3. viteste 90 çok rahat gidiyor motor. Motorumdan teknik olarak düşük olan 2012 Ybr esd 4. viteste 110 u görebiliyorken arada hem kW hem CC farkım olmasına rağmen ben neden o rakamlara ulaşamıyorum ?
Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.
Amaç;
Dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.
-
kardeş senin motorundan zaten daha verim alamazsın bu gidişleaşırı devirli kullanmakla beraber gereksiz yakıt sarfiyatıda oluyor,arkadaşımda yeni kasa ybr var çok kullandım bende cbf var bundan önce cb vardı hiçbirinde 4.viteste 70'i geçmedim buda en devirli kullandığım halim...bi cbfte 4. viteste 70 kmden sonra 5'e atıyorum...
hem yakıt için hemde güvenli sürüş için 6.000 devirde vites değiştiriyorum çok tatlı bi sürüş oluyor 5. viteste 80-90 arası gidiyorum hem yakıt hemde motor için en iyi sürüş tarzı...
-
Tamam sürüş tarzım hatalı eyv. ta hala aklıma takılan bişi var bi motor neden 4. viteste limitöre sokulamaz belki ses çıkarmak istiyorum belki motoru parçalıycam neden belirli bi devirde tıkanır kalır.
Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.
Amaç;
Dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.
-
-
Gogur adlı üyeden alıntı
Tamam sürüş tarzım hatalı eyv. ta hala aklıma takılan bişi var bi motor neden 4. viteste limitöre sokulamaz belki ses çıkarmak istiyorum belki motoru parçalıycam neden belirli bi devirde tıkanır kalır.
motorun sağlığı için olabilirmi?? madem motoru parçalamak istiyosun, al eline balyozu vur kır parçala.
-
Gogur adlı üyeden alıntı
Tamam sürüş tarzım hatalı eyv. ta hala aklıma takılan bişi var bi motor neden 4. viteste limitöre sokulamaz belki ses çıkarmak istiyorum belki motoru parçalıycam neden belirli bi devirde tıkanır kalır.
Bunu mu istiyosunuz ?
-
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
kardeş senin motorundan zaten daha verim alamazsın bu gidişle
aşırı devirli kullanmakla beraber gereksiz yakıt sarfiyatıda oluyor,arkadaşımda yeni kasa ybr var çok kullandım bende cbf var bundan önce cb vardı hiçbirinde 4.viteste 70'i geçmedim buda en devirli kullandığım halim...bi cbfte 4. viteste 70 kmden sonra 5'e atıyorum...
hem yakıt için hemde güvenli sürüş için 6.000 devirde vites değiştiriyorum çok tatlı bi sürüş oluyor 5. viteste 80-90 arası gidiyorum hem yakıt hemde motor için en iyi sürüş tarzı...
vaybe benim cbf im mis gibiymiş 5 vitese attıgımda 60km ile gidiyordum cok güzel miş ya ah cbf ah :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yağsız kalmış garip
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
-
arkadaslar devir saatinde kırmızı yere getırmedıkten sonra sorun cıkacagı sanmıyorum ki getirip de vitesi degıstırenı cok gordum sadece motor 30inkm yasıcaksa 27-28bin km yasıyor. oyle bir iki günlük kırmızıya getırmeden bahsetmıyoruz. motor bu adrenalın ıcın kullanan var seyahat ıcın kullanan var. seyahat ıcın kullanan 30bin km kullanıyo adrenalın ıcın kullanan 20bin km. misal veriyorum. arkadas 8-9'da degıstırıyorum demıs. arkadasın motor 100lük falan degıl. 125lik ve Drift. drift 125lik gozukur ama cidden hızlı motordur. 140ı bulan var. sımdı sız dıyorsunuz kı 90'da 4le gıt. bellı kı arkadas hız sevıyo ve dedıgı gıbı bıraz bagırsın ıstıyo. arkadasta cok sıkıntı yok. ben 4. viteste sıkıntı var dıye dusunuyorum. garantısıne goturebılırsın arkadasım. dedıgım gıbı drift hızlı motordur 125lik dıger motorlar gıbı degıldır.
-
vay arkadaş ya adam 3 de 90 nı rahat görüyom diyo 100 de görüyodur tahmini ara ara
Ondan sonra Motor dağıtıyor krak kırıyor,piston kitliyor vb Sonrada vay efendim çin malı almayın kötü vay efendim çin aldım başım ağrıdı
Sen bir ybr alsaydın yada cbf eminim Böyle gazlamazdın niye onlar hani pahalı ya zorlamaya kıyamazdın
-
Ne 140 km/h mi?? Biraz daha zorlasan 160 yapacak maaşallah...
The man who knows everything chooses to know nothing...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)