Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Cg 150 sport da vitesden atma sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Şehir
    karaman ermenek
    Motosikleti
    100-7 çelik, 2007
    Arkadaşlar 2011 model, benim makina aldığımdan beri viteslerin hepsinde belirsiz, sıradan aralıklarla kerkinme gibi vitesden çıkıp tekrar vitese giriyor ama bu olay saniyelik oluyor bunun sebebini bilen bulamadık ve bizim buralardakilerin hepsinde aynı problem var, bilgisi olan var mı bu konuda.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Apache Rtr+Jl125C
    çoğunlukla vitesi yükseltirken değil düşürürken gelir o ses.

    nedeni ise devri yüksek tutup vitesin gitmeyeceği hızda düşürmeye çalışmaktır. debiryaj kaçırıyor olabilir bir ihtimal ama kaçırmasa bile malzemeler kaliteli olmadığı için o ses gelir. malzemeler kaliteli olsa bile yüksek devirden gelir. çok yüksek devir kullanmazsan bu sorunu yaşamazsın bile.

  3. #3
    Benli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Geçen gün bir arkadaşımız bu konuyla alakalı başlık açmıştı , soruna gerekli yaklaşım pek gösterilmedi sanki ! Konu burada da aynı , benimki de 150 cc ve özellikle yokuş çıkarken 3.- 4. vitesten atacakmış gibi , ileri atak yapıp sonra normal pozisyona giriyor , bazen atsın diye ben zorluyorum yapmıyor bunu , anlamadım gitti ,arkadaş bizim buradaki tüm cg lerde var bu sorun diyor demekki doğru !!.
    " Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.

    BİLGİ GÜÇTÜR

  4. #4

    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Apache Rtr+Jl125C
    vites yükseltirken oluyorsa dişlilerde ya da aktarma grubunda sorun olabilir, yokuşlarda yapıyorsa zincir ömrünü tamamlamış veya gereğinden daha az gergin olabilir.
    vites düşürürken oluyorsa yukarıda yazdığım gibidir.

  5. #5
    Benli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Normal rampada 4. vitesle , normal bir devirde giderken yapıyor yani zorlama yokken , bazen zorlasanda yapmıyor , benim kullandığım markanın 150 cc lerinde , fabrikanın ilk imalatlarında bu sorundan bahsediliyor fakat ilerliyen süreçte fabrikanın bu sorunu aştığı söyleniyor. nedir sizce bu ?
    " Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.

    BİLGİ GÜÇTÜR

  6. #6

    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Apache Rtr+Jl125C
    vallahi duymadan yorum yapmak zor ama deniyeyim soruları cevaplarsanız;

    1 sadece 4cü viteste mi yapıyor.
    2 rapmaya girdiğiniz anda mı yapıyor yoksa rampanın ortalarına gelindiğindemi ( yani rampanın dikleşmeye başladığı an mı yoksa herhangi bir anmı)
    3 zincir gerginliği ve arka takoz lastiği durumları nasıl, mafsal vurçları ne durumda ?
    4 vurdurduğunuzda ( debiryaja basıp motoru devirlendirip debiryajı birden bırakmak ) bu sesi daha mı sık duyuyorsunuz ?

  7. #7
    Benli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    1) 3 ve 4. viteslerde
    2) yokuşta herhangi bir anda
    3) zincir gerginliği iyi , takoz lastiklerinde 1 cm boşluk var ( ne kadarı normal bu boşluğun ?), mafsal burçları iyi ( motor 5000 km de)
    4) ses derken 'şu tam olarak ''hani motor dördüncü viteste 4-5000 devirde normal giderken , aniden gazı kesmeden debriyajı sıkıp bırakın , nasıl motor bir an boşa çıkıp sonrasında atak yapıyor'' işte tam olarak olan bu !.
    " Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.

    BİLGİ GÜÇTÜR

  8. #8

    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Apache Rtr+Jl125C
    1 cm boşluk normal değil, boşluğun normali hiç olmamasıdır.

    sorunun şanzuman dişlilerinden kaynaklandığını düşünüyorum diyecem ama sadece yokuşta yapması bu tezi öldürüyor. zincirden kaynaklanıyor diyecem ama sadece 3 ve 4 te yapması da bunu öldürüyor.
    açıkçası hiçbir fikrim yok, daha tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır kusura bakma çıkamadım işin içinden.

  9. #9
    Benli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Canınız sağ olsun , teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. Sorun varsa nasıl olsa büyüyecek ve ortaya çıkacak , o zaman paylaşırım nasipse .
    " Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.

    BİLGİ GÜÇTÜR

  10. #10

    Üyelik
    24 Nisan 2011
    Şehir
    fethiye
    Motosikleti
    kuba cg 150 sport(siyah)
    viteslerdeki aynı problemi bende yaşıyorum ama çözebilen olmadı. aynı sorunu bende her viteste yapıyor. ne zaman yapacağını kestiremiyorum tabi. bazen kalkışta 1. vitesin sonuna gelmeden genellikle 2. ve 3. viteste motor yüke binince yani yokuş çıkarken 4 de ve 5 te 80 90 km hızda giderken motoru zorlamadan bile yapabiliyor.artık arkamdaki arkadaşım bile yine atladı diyor o derece. ayrıca cg 150 çok grültülü çalışıyor. subap sesi gibi ama değil demir demire sürtününce nasıl bi şıngırtı çıkarsa aynen o şekil 3 4bin devirde ilerlerken bile ses var motorda. aldım alalı canımdan bezdirdi. bu sıkıntıların yanında servisin bana davranışından da bahsedeyim size. uzun uzun yazıyorum.

    kuba motorun bana kıyağını sizlerle paylaşıyorum iyi okuyun.

    2011 de KUBA CG 150 SPORT motosiklet aldım. aldığım gün hissettiğim ve anlam veremediğim bir olay başıma bela oldu resmen.viteslerden atacak gibi yapıyor ama atmıyor debriyajı sıkıp bırakmış gibi motorda bir sekme meydana geliyor ve yola devam ediyordu. ilk etapta anlayamadım daha sonra bu sekmeler dahada arttı daha çok olmaya başladı ve aşırı rahatsız edici derecedeydi. bende bulunduğum yerdeki Kuba motor servisine başvurdum. problemin bir kaç motorda daha olduğunu ve bana sorunun halledilebileceğini söylediler. motorumu bıraktım yaklaşık 1 hafta içinde yapıldığını söyleyip beni aradılar gittim motorumu aldım. ilk defa sökülmüştü sıfır aldığım motor ve benden motor yağı parası(normal olarak ödüyorum zaten) + ekstradan conta vs ücreti olarak 20 tl daha alındı(bana fabrikanın karşılayıp karşılamayacağını bilmiyoruz diyerek o parayı aldılar). bende motorum yapılsında üç beş kuruş önemli değil diyerekten ödedim geçtim. evim servise 50 km uzaklıkta ve eve gelene kadar aynı hatayı tekrar yapmaya başladı. bi süre kullandım baktım hala aynı hata düzelmedi. servise ikinci kez başvurdum yine motor sökülecek bakmamız lazım motoru servise bırakman lazım dediler. bende doğal olarak motorumun yapılması için tekrar bıraktım üzerinden 1 hafta 10 gün gibi süre geçti motorumun yapıldığını ve gelip alabileceğimi söylediler. tekrar gittim motorumu aldım kullanıyorum ilk etapta sorun çıkmadı ama 1 ay geçmeden benim motorum yine aynı sorunu yapmaya başladı ve ben çıldırmak üzereyim başım ağrımasın diyerek gidip sıfır motor alıyorum daha ilk 6 ay içinde 2 defa motor kısmı komple dağıtıldı !! motorumda yine aynı şikayetten gidip aynı servise bıraktım yine sökülecek dediler ve söktüler yaptıklarını söylediler tabi bu arada benim motor en az bir hafta daha serviste kaldı. tekrar gidip motorumu teslim aldım ama bıktım artık yine aynı problem problem problem !! motorumun sorununu bir türlü çözemediler ve motorda sorun olmadığını iddia ediyorlar 1 yıl içinde 4. kez aynı sorundan servise bıraktım motorumu, o gün yoğun oldukları için ilgilenemediler.cumartesi günü bıraktım pazartesi aradılar senin motorunda bir sorun göremiyoruz diye gel kendin göster ne sorunu varsa dediler. gittim motora elemanın biriyle bindik baktık ben kullanırken 5 - 6 defa yaptı ve her seferinde elemana gösterdim sorunu. eleman kendi sürmek istedi 2 defada onda yaptı dükkana döndük geldik servisin sahibi asıl patron soruyor nesi var motorun varmı hatası diye.. ve bu halde eleman ben bişey anlayamadım birde daha iyi bi usta var o usta binsin baksın dedi birde o ustayla bindik baktık sorunu o ustayada gösterdim yine ağzından çıkan söz bu motor sökülecek oldu dükkana döndük motoru yine bıraktım. ve en son servise bırakışımdı artık. motorum tam tamına 25 gün serviste kaldı. bu süre zarfında şanzumanın içindeki vites dişlilerinin komple değiştiğini sorunun halledildiğini söylediler ayrıca debriyajımda sorun olduğundan debriyaj setinide değiştirdiklerini ve debriyajın garantiye girmediğini söylediler.ve benden 80 tl debriyaj için ücret aldılar. ben şaşakaldım garanti kapsamında motorumu yaptırmaya çalışırken banada güzel bi hesap çıktı. debriyajımdaki sorunuda gösterdiler debriyaj tasında bir çatlak oluşmuş ve komple set olarak değiştirmişler. şimdi soruyorum size debriyaj tası tek parça olarak satılmıyormuyduda benim motoruma komple set takıldı ??!! ve debriyajın sadece balatalarını değiştirseler anlarım garantiye girmesin, mekanik ve aşınmayan motorun içindeki bir parça çatlamış veya kırılmışsa neden garanti kapsamında olmuyor anlamıyorum!! debriyajım değişti artık kakışlarda vites geçişlerinde dişliler vuruyor motoru sarsıyor ses yapıyor sıfır deriyaj seti taktılar ve eski debriyajımdan daha kötü halde. servise viteslerde atlama devam ediyor diyerek ve bu debriyaj sorunuyla ayar için gittiğimde artık uğraşmak istemiyorlar bu motorun olacağı en iyi bu şekilde daha iyi yapabilecek varsa oraya götür diyebiliyorlar bana ! bir müşteriye nasıl bu şekilde davranıyorlar anlamıyorum müşteri memnuniyeti harika !! ve bu süre zarfında satış sonrası müşteri temsilcileriyle telefon görüşmesi yapıyorum motorum serviste sorunum çözülmüyor diye, fabrika servisi arıyor haliyle ve servis benim fabrikayı aradığımı öğrenince bana karşı hep tavırlı davranmaya başladı ve en sonunda da daha iyi yapacak varsa oraya götür kimi arayacaksanda ara dedi bende garanti belgemi alıp servisten ayrıldım. motorumda halen sorunlar devam ediyor sıfır aldığım motor 4 defa söküldü takıldı ve ilk performansınıda hiç bir zaman tekrar yakalayamadı.

    daha sonrada işi çözemeyince garanti kapsamı dışı bıraktılar. neden garanti kapsamı dışı bıraktılar diye sorarsanızda şöyle anlatayım. küçük bir kaza yaptım sonrasında motorumu servise götürmedim parçaları kendim netten temin edip toparladım. motoruma taktığım parçalarda şunlar; 2011 model ybr'nin km saati ,ybr 125 yuvarlak far , ön çamurluk. kazadan sonra bu parçaları kendi emeğimle motoruma monte ettim. ayağım kırılmıştı iyileşince ilk iş servisin yolunu tuttum. servise vardım motorumda hala aynı sorunlar olduğunu söyledim ve yağ değişimi gelmişti onu söyledim ve ayrıca kafayı değiştrdiimi belirttim eski km saatini kaç km de söktüğümü söyledim tamam dediler hele hele çin malı yerine ybr parçaları taktığımı duyunca sorun çıkarmadılar. bu süre zarfında motorum garanti kapsamında tamir edildi bakımlar yapıldı ben sadece yağ için ücret ödedim. motoru yine söktüler garantiden şanzıman dişli grubu gelecek dediler yukarıdada yazmıştım hani o zaman. uzunca bi süre motorsuz kaldım. yapıldı dediler aldım yine aynı sorun ve sonra fabrikaya mail attım fabrika servisi arıyor servis bunu duyunca bana kızıyor şikayet ettiğim için. dahasonra servis fabrikaya motorda parça değişikliği olduğunu söylüyor. fabrika beni aradı ısrarla tekrar servise git dediler ben güvenmiyorum götürmem dedim ama ısrar ettiler bu sefer çözüme bağlıyoruz dediler. son kez dedim gittim servise vardığım zaman hemen bir fotoğraf makinası çıkardılar benim motorun 4 bir yanından fotolar çekildi. bu ne dedim. fabrika istiyor dediler ben o zman uyandım meğer garanti iptali için fabrikadan izinsiz parça değiştirmemi bahane ediyor. ve o gün motorun mecburi bakımını yaptırdım daha sonra fabrikayı aradığım zaman benim garanti kapsamı dışında kaldığımı söylediler.garantiden faydalanamazmışım. şimdi size soruyorum madem garanti dışı kalıyodu önce neden benim motorun dişli grubu garantiden değişti ?? neden o zaman iptal edilmedi.. iş uzadı sorun çözülemedi baktılar müşterinin sorunu bitmiyor daha fazla uğraşmak istemediler ve fabrikayla böyle bir anlaşma yoluna gittiler. sadece helal olsun diyorum müşteriye çok iyi davranıyorlar.

    ayrıca garanti belgesinde yazanı size aktarıyorum bu yazıya göre motorumun garanti dışı kalması mümkünse siz söyleyin;
    kuba motorun yazılı izni olmadan motor üzerinde değiştirilen parçalardan kaynaklanabilecek sorunlarda garanti kapsamı dışı kalır.

    şimdi ben motorun farını gösterge km saatini ve çamurluğunu değiştirdim , benim motor kısmındaki arıza bunlardan kaynaklı olabilirmi de garanti dışı bırakılıyorum ??

    ayrıca fabrika kayıtlarında beni motrum için parça gönderimi söz konusu değil sadece bakım onarım hakkı kullanılmış. ben dişli grubu değişti diye biliyorum ve sırf bu yüzden 1 aya yakın bekledim. sonuç bu takdir sizin. hala bir yetkilinin umrunda değil bu konu.
    kuba motor fasa fiso bulaşmayın derim.

  11. #11
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Bu ileri atak yapması ve tak sesi (arka tekerden) bende de yapıyor ama zincirim bitmiş durumda. Hakkaten çok can sıkıcı bir durum. Adamı motordan soğutur. Bir ara satıp değişmeyi bile düşünmüştüm ama sorunum kolay çözülecek umarım. Kötü servis ise sadece kendin yapıp öğrenerek aşılabilir bence... Bu sefer de aldığın malzemenin kalitesi çok önemli. Çinliler içinde en iyi Mondial galiba?
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  12. #12

    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Motosikleti
    2011 c8 Crypton & 2013 xmax250
    selam Mekansiz48... öncelikle garanti olupta beş kuruş almayacaklar anlamına gelmez..Kuba bizim burdaki nerde kazıkçı..dükkanına girdiğinde başını bile kaldırmayan...sorduğun soruya;kaç paralık motorun var vs. cevabı veren.. kim varsa yetkilendirmiş Ben napıyorum Lifan yetkisini alan ustaya götürüyorum..kısaca büyükler(honda yamaha bmw vs.) hariç yetki boş işdir..nedeni çinliler Marka Uyumlu parça ürettiklerinden..keşke en baştan usta değiştirseydin..

  13. #13

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı mekansiz48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viteslerdeki aynı problemi bende yaşıyorum ama çözebilen olmadı. aynı sorunu bende her viteste yapıyor. ne zaman yapacağını kestiremiyorum tabi. bazen kalkışta 1. vitesin sonuna gelmeden genellikle 2. ve 3. viteste motor yüke binince yani yokuş çıkarken 4 de ve 5 te 80 90 km hızda giderken motoru zorlamadan bile yapabiliyor.artık arkamdaki arkadaşım bile yine atladı diyor o derece. ayrıca cg 150 çok grültülü çalışıyor. subap sesi gibi ama değil demir demire sürtününce nasıl bi şıngırtı çıkarsa aynen o şekil 3 4bin devirde ilerlerken bile ses var motorda. aldım alalı canımdan bezdirdi. bu sıkıntıların yanında servisin bana davranışından da bahsedeyim size. uzun uzun yazıyorum.

    kuba motorun bana kıyağını sizlerle paylaşıyorum iyi okuyun.

    2011 de KUBA CG 150 SPORT motosiklet aldım. aldığım gün hissettiğim ve anlam veremediğim bir olay başıma bela oldu resmen.viteslerden atacak gibi yapıyor ama atmıyor debriyajı sıkıp bırakmış gibi motorda bir sekme meydana geliyor ve yola devam ediyordu. ilk etapta anlayamadım daha sonra bu sekmeler dahada arttı daha çok olmaya başladı ve aşırı rahatsız edici derecedeydi. bende bulunduğum yerdeki Kuba motor servisine başvurdum. problemin bir kaç motorda daha olduğunu ve bana sorunun halledilebileceğini söylediler. motorumu bıraktım yaklaşık 1 hafta içinde yapıldığını söyleyip beni aradılar gittim motorumu aldım. ilk defa sökülmüştü sıfır aldığım motor ve benden motor yağı parası(normal olarak ödüyorum zaten) + ekstradan conta vs ücreti olarak 20 tl daha alındı(bana fabrikanın karşılayıp karşılamayacağını bilmiyoruz diyerek o parayı aldılar). bende motorum yapılsında üç beş kuruş önemli değil diyerekten ödedim geçtim. evim servise 50 km uzaklıkta ve eve gelene kadar aynı hatayı tekrar yapmaya başladı. bi süre kullandım baktım hala aynı hata düzelmedi. servise ikinci kez başvurdum yine motor sökülecek bakmamız lazım motoru servise bırakman lazım dediler. bende doğal olarak motorumun yapılması için tekrar bıraktım üzerinden 1 hafta 10 gün gibi süre geçti motorumun yapıldığını ve gelip alabileceğimi söylediler. tekrar gittim motorumu aldım kullanıyorum ilk etapta sorun çıkmadı ama 1 ay geçmeden benim motorum yine aynı sorunu yapmaya başladı ve ben çıldırmak üzereyim başım ağrımasın diyerek gidip sıfır motor alıyorum daha ilk 6 ay içinde 2 defa motor kısmı komple dağıtıldı !! motorumda yine aynı şikayetten gidip aynı servise bıraktım yine sökülecek dediler ve söktüler yaptıklarını söylediler tabi bu arada benim motor en az bir hafta daha serviste kaldı. tekrar gidip motorumu teslim aldım ama bıktım artık yine aynı problem problem problem !! motorumun sorununu bir türlü çözemediler ve motorda sorun olmadığını iddia ediyorlar 1 yıl içinde 4. kez aynı sorundan servise bıraktım motorumu, o gün yoğun oldukları için ilgilenemediler.cumartesi günü bıraktım pazartesi aradılar senin motorunda bir sorun göremiyoruz diye gel kendin göster ne sorunu varsa dediler. gittim motora elemanın biriyle bindik baktık ben kullanırken 5 - 6 defa yaptı ve her seferinde elemana gösterdim sorunu. eleman kendi sürmek istedi 2 defada onda yaptı dükkana döndük geldik servisin sahibi asıl patron soruyor nesi var motorun varmı hatası diye.. ve bu halde eleman ben bişey anlayamadım birde daha iyi bi usta var o usta binsin baksın dedi birde o ustayla bindik baktık sorunu o ustayada gösterdim yine ağzından çıkan söz bu motor sökülecek oldu dükkana döndük motoru yine bıraktım. ve en son servise bırakışımdı artık. motorum tam tamına 25 gün serviste kaldı. bu süre zarfında şanzumanın içindeki vites dişlilerinin komple değiştiğini sorunun halledildiğini söylediler ayrıca debriyajımda sorun olduğundan debriyaj setinide değiştirdiklerini ve debriyajın garantiye girmediğini söylediler.ve benden 80 tl debriyaj için ücret aldılar. ben şaşakaldım garanti kapsamında motorumu yaptırmaya çalışırken banada güzel bi hesap çıktı. debriyajımdaki sorunuda gösterdiler debriyaj tasında bir çatlak oluşmuş ve komple set olarak değiştirmişler. şimdi soruyorum size debriyaj tası tek parça olarak satılmıyormuyduda benim motoruma komple set takıldı ??!! ve debriyajın sadece balatalarını değiştirseler anlarım garantiye girmesin, mekanik ve aşınmayan motorun içindeki bir parça çatlamış veya kırılmışsa neden garanti kapsamında olmuyor anlamıyorum!! debriyajım değişti artık kakışlarda vites geçişlerinde dişliler vuruyor motoru sarsıyor ses yapıyor sıfır deriyaj seti taktılar ve eski debriyajımdan daha kötü halde. servise viteslerde atlama devam ediyor diyerek ve bu debriyaj sorunuyla ayar için gittiğimde artık uğraşmak istemiyorlar bu motorun olacağı en iyi bu şekilde daha iyi yapabilecek varsa oraya götür diyebiliyorlar bana ! bir müşteriye nasıl bu şekilde davranıyorlar anlamıyorum müşteri memnuniyeti harika !! ve bu süre zarfında satış sonrası müşteri temsilcileriyle telefon görüşmesi yapıyorum motorum serviste sorunum çözülmüyor diye, fabrika servisi arıyor haliyle ve servis benim fabrikayı aradığımı öğrenince bana karşı hep tavırlı davranmaya başladı ve en sonunda da daha iyi yapacak varsa oraya götür kimi arayacaksanda ara dedi bende garanti belgemi alıp servisten ayrıldım. motorumda halen sorunlar devam ediyor sıfır aldığım motor 4 defa söküldü takıldı ve ilk performansınıda hiç bir zaman tekrar yakalayamadı.

    daha sonrada işi çözemeyince garanti kapsamı dışı bıraktılar. neden garanti kapsamı dışı bıraktılar diye sorarsanızda şöyle anlatayım. küçük bir kaza yaptım sonrasında motorumu servise götürmedim parçaları kendim netten temin edip toparladım. motoruma taktığım parçalarda şunlar; 2011 model ybr'nin km saati ,ybr 125 yuvarlak far , ön çamurluk. kazadan sonra bu parçaları kendi emeğimle motoruma monte ettim. ayağım kırılmıştı iyileşince ilk iş servisin yolunu tuttum. servise vardım motorumda hala aynı sorunlar olduğunu söyledim ve yağ değişimi gelmişti onu söyledim ve ayrıca kafayı değiştrdiimi belirttim eski km saatini kaç km de söktüğümü söyledim tamam dediler hele hele çin malı yerine ybr parçaları taktığımı duyunca sorun çıkarmadılar. bu süre zarfında motorum garanti kapsamında tamir edildi bakımlar yapıldı ben sadece yağ için ücret ödedim. motoru yine söktüler garantiden şanzıman dişli grubu gelecek dediler yukarıdada yazmıştım hani o zaman. uzunca bi süre motorsuz kaldım. yapıldı dediler aldım yine aynı sorun ve sonra fabrikaya mail attım fabrika servisi arıyor servis bunu duyunca bana kızıyor şikayet ettiğim için. dahasonra servis fabrikaya motorda parça değişikliği olduğunu söylüyor. fabrika beni aradı ısrarla tekrar servise git dediler ben güvenmiyorum götürmem dedim ama ısrar ettiler bu sefer çözüme bağlıyoruz dediler. son kez dedim gittim servise vardığım zaman hemen bir fotoğraf makinası çıkardılar benim motorun 4 bir yanından fotolar çekildi. bu ne dedim. fabrika istiyor dediler ben o zman uyandım meğer garanti iptali için fabrikadan izinsiz parça değiştirmemi bahane ediyor. ve o gün motorun mecburi bakımını yaptırdım daha sonra fabrikayı aradığım zaman benim garanti kapsamı dışında kaldığımı söylediler.garantiden faydalanamazmışım. şimdi size soruyorum madem garanti dışı kalıyodu önce neden benim motorun dişli grubu garantiden değişti ?? neden o zaman iptal edilmedi.. iş uzadı sorun çözülemedi baktılar müşterinin sorunu bitmiyor daha fazla uğraşmak istemediler ve fabrikayla böyle bir anlaşma yoluna gittiler. sadece helal olsun diyorum müşteriye çok iyi davranıyorlar.

    ayrıca garanti belgesinde yazanı size aktarıyorum bu yazıya göre motorumun garanti dışı kalması mümkünse siz söyleyin;
    kuba motorun yazılı izni olmadan motor üzerinde değiştirilen parçalardan kaynaklanabilecek sorunlarda garanti kapsamı dışı kalır.

    şimdi ben motorun farını gösterge km saatini ve çamurluğunu değiştirdim , benim motor kısmındaki arıza bunlardan kaynaklı olabilirmi de garanti dışı bırakılıyorum ??

    ayrıca fabrika kayıtlarında beni motrum için parça gönderimi söz konusu değil sadece bakım onarım hakkı kullanılmış. ben dişli grubu değişti diye biliyorum ve sırf bu yüzden 1 aya yakın bekledim. sonuç bu takdir sizin. hala bir yetkilinin umrunda değil bu konu.
    kuba motor fasa fiso bulaşmayın derim.
    Daha öncede buna benzer yada bu aynı yazı olabilir bir yere yazılmıştı Kimin yazdığınıda hatırlamıyorum sende yazmış olabilirsin Marka kötüleme diye Yorum Silinmişti Şimdide Akıbeti aynı olcak gibime geliyor
    Sado

  14. #14

    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Motosikleti
    2011 c8 Crypton & 2013 xmax250
    Alıntı Teo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ileri atak yapması ve tak sesi (arka tekerden)
    bendede vardı..ayak fren yayı geç bırakıyor (tak sesi)sanırsam..ama gaz verip geç tepki vermesini zincir değiştirerek(bi gergin bi boşluk oluyordu) hallettirdim..

  15. #15
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Frenden değil de arka zincir koruması acaip birşey benim motorda, zincirde de boşluk olunca, o tak diye çarpıyormuş, dinleye dinleye zor bulmuştum. Aşağı yukarı, istediği gibi dolaşıyor koruma demiri :D Yeni zincir takınca o koruma kapağını da sabitleyeceğim bir şekilde
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  16. #16

    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Motosikleti
    2011 c8 Crypton & 2013 xmax250
    kapalı zincir muhafazası çok ses yapıyor ve teker değiştirip takmakta sıkıntı..ben yarım olanından taktırdım..

  17. #17
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    ya maalesef km telim o zımbırtıya bağlı... Yoksa söküp atacağım, harbiden baş belası birşey. Mecbur elde olanı düzelteceğim, bir şekilde halledeceğiz mecbur.
    The man who knows everything chooses to know nothing...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)