Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Atv Aracimin Sorunlari

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Oncelikle herkese merhaba ben 1 yil once kuba 200 cc atv aldim ilk aldigim zamanlar motorumdan gayet memnumdum performansi falan herseyi tam bana goreydi lakin su son 7-8 aydir sanayiden cikamadim oncelıkle benım motorumdan alcak arkadaslara sımdıden uyarayım sakın almayın gorecegınız en aptal motordur dıyebilirim neyse ben konuya doneyım sımdı benım atvem onceden hız sınırı falan yoktu gayet 75 km/h lara duz yolda cok rahat cıkıyordu ama bu aralar maksımum 57 yapıyorum sımdı motorumla yokusta asagı falanda bassam 57 yı gecmıyor gercekten cok para harcadım motorum daha hızlı gıtsın dıye gecenlerdede sanıye yıne ustaya bıraktım 1 hafta kaldı orada ama aldığımda hala aynı bır motordu hız olarak ustada bır parca var mıs ondandır onu takınca hızlanmaması ımkansız dedi onuda sıparıs ettık bugun yarın gelecek ben sızlerden ben atvemden nasıl daha yuksek performans elde edebılırım bunun cevabını oğrenmek ıstıyorum cok forum gezdım herkes kafasına gore bırseyler demıs ama burada motoru ıyı tanıyanlar oldugunu gordum bana yardımcı olursanız cok sevınırım sımdıden teşekkürederım

    Atvem bunu aynısıdır http://www.camgoz.com.tr/asp/product/992/KUBA-ATV-200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    eskı hızının sebebi anlattıgın kadarıyla debrıyaj balatan,
    ustaya gıttım demişsin,
    ustan değişmiş olmalı ama,

    motorun zincirli sistem ise klasik dişliler ile oynama ile gerek titreşim gerek hız değişecektir.
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  3. #3
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Butür araçlar kullanım alanlarının bolca tozlu topraklı olması nedeni ile yakıt sistemlerinin elemanları, normal yol şartlarında kullanılan araçlara nazaran daha çabuk kirlenir. Bu sadece yakıt sistem elemanları ile kalmayıp aktarma elemanlarınıda etkilemekte. Özellikle zincir. Bunların temiz olması hızı, yakıtı, gücü oldulça etkiler. Kullanmış olduğun yağ, bakımını yapan kişi ve LASTİKLER büyük etkendir. Ayrıca bu araçların sübapları motosikletlere göre daha çabuk aşınır ve ayarları kaçar. Bunları konrol ettirmen gerek. Kolay gelsin.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  4. #4

    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Öncelik verdiğiniz cevaplardan dolayı teşekkur ederim debriyaj balatası siparişi verildi yakında elimizde olacakmış ve motor şaftlı zincir olsa işim cok daha kolay olurdu vede subap ayarını yenı yaptırdım kısacası motor nerdeyse yenilendi lastiklerim ise duro arazi lastiği ancak bitik oldugu için diş falan kalmadı yağınıda 2 ay once koyduk ayrıca ben araziyede girmiyorum sadece asfaltta aslında bu benim ilk atvemdi dolayısıyla uzun arastırmalar sonucunda almamıştım ama bu nasip oldu bir de sorum atvem son bir kaç gundur yuksek devirde calışıyor olması yanı atveyı park edecegım zaman boşa attıgında hala 2500 devirde olduğu ıçın vitese gırmıyor bunun sorunu ne olabilir ? Teşşekürederim


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler