Arkadaşlar, örneğin Ybr125 cc karbüratörlü bir motor enjeksiyonluya çevrilebilir mi, güç artışı olur mu, değer mi?
(Yeni vergiler le 250cc lerinde yüksek vergilendirileceği söyleniyor)
Arkadaşlar, örneğin Ybr125 cc karbüratörlü bir motor enjeksiyonluya çevrilebilir mi, güç artışı olur mu, değer mi?
(Yeni vergiler le 250cc lerinde yüksek vergilendirileceği söyleniyor)
güç artışı olmaz ama yakıt tasarrufu olur. Kit halinde satılır, astarı yüzünden pahalıdır ki zaten ybr ler az yakar.
http://forum.donanimhaber.com/m_21658994/tm.htm
Otomobil için böyle tavsiyeler var, çıkma parçalarla motorda da olurmu ki?
Güç artışı olmazsa bir anlamı yok tabii. Yüksek cc vergileri artarsa alternatif ne yapılabilir diye meraklanmıştım.
var elbette, tek silindirli motosikletlerde kolaylıkla yapılabiliyor(muş) ama ybr için değmez.
http://www.ecotrons.com/Small_Engine_EFI_PNP_kit.html
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
400 dolar demek. İyi paraymış, Ama demek ki mümkün, fazla da yer kaplamayan parçalar, hoşuma gitti. Keşke BG arttırsa imiş düşünülebilirdi.
performans artabiliyor burada konusu açılmıştı bir incele http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml?highlight=
Evet, değişik fikirler var ama uygulama yok sanırsam.
bizde vergiler yüksek bunu alınca 150 dolar vergi kargo parası ve montajına 300 dolar daha harcarız oldu 600 dolar gelir düşük olunca bakmaktan başka seçenek kalmıyor
Ybr grenajsız olduğu için su alıp hasar görme ihtimali de var.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)