Motorun yatak sardigini nasil anlarim ?
Reklamlar
-
arkadaslar benim motorda bu ara bi sorun peydah oldu. motor dusuk devirde stop ediyor. calistirirkende son donemler mars almamaya baslamisti vurdurarak calistiriyordum. artik dahada hizli vurdurmam gerekiyor. her gecen gun bu artiyor. cekisi dustu. ayrica normalde motor calismazken 1. viteste motorun tekerini dondurmem imkansiz gibiydi. ama artik daha rahat donuyor. motor kompresyonuda dustu galiba. motor yatakmi sardi acaba veya sikinti ne ?
Reklamlar
-
Biri Beni Durdursun !!!!!
-
sekmana ne olmus olabilir hocan asinmismidir. degistirmekmi lazim ?
-
Yatak sarsa motor har har har ses yapar hışırtılı çalışır öyle de kullanmaya devam edersen bi gün motor kitler.
-
sorunun buyuk ihtimalle sekmandan kaynaklandiginimi dusunuyorsunuz yani ?
-
segmanlar gitmis gibi. Motor sökülüp bakılması lazım.
-
Kompresyon kaçagının en büyük ve ana nedeni sekmandır. Şimdi motorda vuruntu sesi varmı etek sesi varmı bunları dinlemeden bişey diyemem belki gömleklerde çizik var belki sekman aşındı. Ama yatak sarsa zaten motorun çalışmaz eğer orda sorun varsa yatak sesi kendini belli eder.
Biri Beni Durdursun !!!!!
-
vuruntu sesi yok. etek sesi ne oluyor nasil bir ses bilgi verirmisiniz ?
-
Sesleri yazıyla anlatamam ki :( Eğer vuruntu sesi yoksa malum sekmanlar değişecek.
Bu arada motorunuz nedir?
Biri Beni Durdursun !!!!!
-
honda cg125 es
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------
peki hazir motoru acacakken yeni silindir piston takmami onerirmisiniz zaten ikisi 50 tl bisey. yoksa gerek yok hic kurcalamami dersiniz ?
-
Düşük devirde stop etme aslında subab ayarından da olur, subab ayarının bozukluğu da kompresyon kaçağı yapar. Bi ayarla sorun çözülebilecek gibiyse motoru boşuna sökmeye yazık olur. Motoru sökmek gerekiyosa da bence de yeni silindir piston sekman takımı daha iyi olur zaten sadece sekman bile değişse rodaj yapmak gerekli.
-
hocam soyle diyim ben motora subap ayarini kendim yaptim. 0.08 mm yapacagima araligi 0.8 milimetre yapmistim o zmn bile bole bi sikinti olmamisti. ayrica dusuk devirde motor stop ediyor diyorumya bende devir gostergesi yok sesinden tahmin ettigim kadariyla yaklasik 4 bin devirde bile motor tsop ediyor. bujiyi kablosunu cikarip marsa bastigimda kivilcim goruyorum. elektriktede sikinti yok yani. yeni piston sekman taksam sente ayari gerekirmi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------
peki sekmanlar niye asinir. ?
-
her parçanın bir ömrü vardır ama sizin motor düşük km de ise başka bir sıkıntı olabilir diye düşünüyorum. Zaten motor sökeceksen sanırım motorun zincirli eksantrik zinicirinide sökeceğin için yine sentesinde takman gerekir.
Biri Beni Durdursun !!!!!
-
galiba bendeki motorda eksantrik zinciri yok. cunku daha once silindir ust kapagini soktugum zincir falan yoktu. istesem silindirde cikardi.
-
Motorunuzu bilmediğim için oknuda yorum yapamayacağım :(
Biri Beni Durdursun !!!!!
-
Eyvah adem80 gormesin aman diyeyim
-
Debriyaj balatası bitik olabilir onada bir bak
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)