Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

motorum 100 ü gecmiyor

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    kırklareli
    Motosikleti
    ybr 125
    selam herkese ybr 125 esd motorum 100 ü gecmiyor 2010 da sıfır almıstım 110 115 yapıyodu o zamanlar ama simdi 100 ü gecmiyor balataları yeni değişti ben hızlı gitsin istemiyorum ama önüne gelen 125 cc motor beni geciyor ben buna dayanamıyorum motor bayır yukarı giderken bağırıyor ama balatalar yeni değişti performans düsüklüğünün sebebi ne olabilir arkadaslar daha 18.000 de ve ilk motorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    manifolta bir bak belki çatlak vardır fazla hava alıyordur . Birde karbüratör ayarına bak

  3. #3
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    düz yolda maximum 105 110 yapıyo zaten karşıdan rüzgar eserse 100 ü geçemiyo 2 yıllık motorda bişi yoktur diye tahmin ediyorum bence bi daha denemelisin değerler çok değişken çünkü biri çıkıp benim motor 140 yapıyo diyo harbiden yapıyo ama ölümüne rampa aşşağı 100 den sonra 5 10 km bişi yapıyo zaten :D moralini bozma hiç
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  4. #4

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    kırklareli
    Motosikleti
    ybr 125
    ilk aldığım zamanlarda 4. vites 100 ü hemen görüyodu simdi baya bi zorlanıyor rüzgara karsıda 90 95 anca gecenlerde ben tek kisi önümde ybr 2 kişi vardı onlara yetisemedim iki kişi olduğu halde o ybr e eski kasaydı

  5. #5
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    ön kafaya uzun, yatık siperlik taktır, arkasına saklan 5-10 km farkeder düzde. Artı olarak buji, hava filtresini yenile, 10w40 sentetik yağ koy, lastik basınçlarını iyi ayarla. aklımda bu kadar.

  6. #6
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    biri çıkar aynı motorlar 150 yapar biri 100 ü geçemez

    allah kolaylık versin

  7. #7

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    kırklareli
    Motosikleti
    ybr 125
    buji yi değiştirdim iridyum buji taktım hava filtresini değiştirdim yine aynı motor eski performansı yok yüksek devirlerde motor sanki zorlanıyor 5 e attığım da 100 anca

  8. #8

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    manifolta bir bak belki çatlak vardır fazla hava alıyordur . Birde karbüratör ayarına bak

  9. #9
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı ilker86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buji yi değiştirdim iridyum buji taktım hava filtresini değiştirdim yine aynı motor eski performansı yok yüksek devirlerde motor sanki zorlanıyor 5 e attığım da 100 anca
    o iridyum buji yüzünden de yapabilir
    bir yerde okumuştum yüksek performanslı araçlar dışında kullanılınırsa yani 125 cc gibi motora olduğu gibi takılırsa bobinleri falan değiştirmeden 3 5 bg ekleyeceği yer 2 3 bg motordan alıyor
    kitapçığında ne marka hangisi ise onu tak kullan

  10. #10

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    kırklareli
    Motosikleti
    ybr 125
    monifoldda catlak yok gibi duruyor karbüratör ayarına nasıl bakarım iste onu bilmiyorum nasıl ayarlanır.iridyum bujiyi internetten almıstım ybr ye uyumlu yazıyodu acaba iridyum bujiden kaynaklı olabilir mi ve bujileri sıkarken sıkma ayarı varmıdır

  11. #11

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    buji ile alakası yok ama neden iridyum taktin ki gereksiz küçük cc MOTORA
    neyse karbüratör üzerinde düz vida olan hava ayar vidasidir . Onu sağa tam sola yavaş yavaş çevirerek mars bas çalışınca dur tabi sonra ani gaza hemen tepki verecek şekilde önce sola sonra sağa çevirerek düzgün ayarı bul

  12. #12

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    kırklareli
    Motosikleti
    ybr 125
    bekli performansta etkisi olur dedim .karbüratörün ayarsız olması performans düsüklüğüne sebep olurmu

  13. #13
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    Motorsiklete arka çanta taktıysan heleki 40 lt veya daha üstü başka bir sebeb aramana gerek yok. Avatar da gördüm kadarıyla arka çanta var istersen birde çantayı çıkarıp gazla hızın illaki artacak fakat 125 lik motorla 110 yapan herkese şaşmıyor da değilim. Allah korusun ani bir frende inanın hafif olan bu motorsikletler hatayı kesinlikle af etmiyecektir. Gerçi amacım hız değil demişsin ve bu amaçla da kalmanı tavsiye ederim.
    celikat bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    performansı sana veren zaten yakıt ve onun ayarlı oluşu ;)

  15. #15

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    kırklareli
    Motosikleti
    ybr 125
    35 lik canta o olmadan zaten anca 100 hızla işim yok ama önüne gelende geciyor 125 cc de buna dayanmıyorum motorumun eski performansı yok karbüratör ayarını yapmaya calısacağım peki karbüratörün ayarsız olması neleri yaptırır motora

  16. #16

    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Apache Rtr+Jl125C
    hor kullanılmışsa debiryaj balatası bitmiş olabilir.
    hava ayarı olabiliriridyum bujiyi normali kitapçığıunda yazanıyla değiştirmeniz gerekli bir an önce. 125ccye iridyum buji olmaz.

    yakıt bitene kadar kullanın, daha sonra farklı bir yerden güvenilir bir yerden yakıt alın; yakıttan dolayı olabilir.
    lastik basınçları da etki eder.

    ben oyumu debiryaj balatasından yana kullanıyorum...

  17. #17
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    aynı sorun bende daha vahim durumda. çoğu zaman 85i geçemiyorum. yokuş aşağı bile eskiden 115te onbin küsür devirde en son hızda giderken ne zamandır 100ü geçemiyorum.

    konu takibimde.

    bendeki buji de iridyum.

    lam yoksa ?!?

  18. #18
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    zincir bakımı, teker rulmanları, sıkışık ya da sürten frenler, gergi ayarı düzgün yapılmamış arka teker performansı etkiliyor.
    özellikle de gelişi güzel zincir gergisi sıkan vatandaş, arka tekeri büyük bir yük altında çalıştırıyor...
    bir de 10w40 ya da 10w50 yağ öneririm. 15w ve 20w ile başlayan yağlar performansı düşürüyor.
    son olarak, supaplar da emme 10, eksoz 10 olacak şekilde ayarlanmalı. kulağıyla ayar yapan ustaya itibar etmeyiniz.

    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı sorun bende daha vahim durumda. çoğu zaman 85i geçemiyorum. yokuş aşağı bile eskiden 115te onbin küsür devirde en son hızda giderken ne zamandır 100ü geçemiyorum.

    konu takibimde.
    ybr zaten ne kadar bağırtsan da son hızını asla 4. viteste vermez.
    bir de km. çok yüksekse, motor yağ yakmasa da kompresyon düşmeye başlamış olabilir.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  19. #19

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    buji dursvn yaa sıkınti yaratmaz gerçi buji 5 tl birşey
    şimdi ybr ve sıktım yüz u zor gördu kendini üzme

    birde kaç kilosun

  20. #20
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir bakımı, teker rulmanları, sıkışık ya da sürten frenler, gergi ayarı düzgün yapılmamış arka teker performansı etkiliyor.
    özellikle de gelişi güzel zincir gergisi sıkan vatandaş, arka tekeri büyük bir yük altında çalıştırıyor...
    bir de 10w40 ya da 10w50 yağ öneririm. 15w ve 20w ile başlayan yağlar performansı düşürüyor.
    son olarak, supaplar da emme 10, eksoz 10 olacak şekilde ayarlanmalı. kulağıyla ayar yapan ustaya itibar etmeyiniz.



    ybr zaten ne kadar bağırtsan da son hızını asla 4. viteste vermez.
    bir de km. çok yüksekse, motor yağ yakmasa da kompresyon düşmeye başlamış olabilir.
    ben eşit sıkıyorum ve bir parmak aşağı yukarı oynar şekilde. kendim sıkıyorum, ne zaman normal bakımda uğraşsalar zincirden ses geliyor. bendeyken ses olmuyor ve gayet güzel oluyor.

    ön fren biraz sürtüyor gibi. disk eğik sanki... bi sürtüyor bi sürtmüyor...

    sürekli castrol altın bidon 10w40 kullanıyorum.

    subap ayarını sentil çakısıyla yapan ustaların buralarda nesli tükenmiş malesef.

    az bi yokuşa bile gelsem son hızım olan 80den hemen düşmeye başlıyor. çok sinir bozucu. 70e gelince 4e düşüyorum. dün uzun yolda bir yerde 3. vites 55 kmye bile düştüm!


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)