Arkadaşım, motorunu rodajda iken sert kullandısan hızdan düşmenin nedeni olabilir. Kalkışlarda debriyajı bırakirken motorun bir anda öne atması ve tak diye ses çıkarması debriyaj tasından diye düşünüyorum. Çünkü bir arkadaşında tak diye öne atma durumu varmış ustası, debriyaj tasını değiştirğinde sorunun ortadan kalktığını okumuştum. Ama bunun hıza etki edeceğini düşünmüyorum.
Debriyaj balatalarında sıkıntı mı var acaba
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
benım ybr nın videosunu koysam yıne banlanacam bende 4 viteste 125 i geçiremedim 5 vitestede en son iniş aşağı otoyolda 145 gördüm videomda 135 i geçiremedim ee bi elinde kamerayla olmuyor
---------- Post added at 19:32 ---------- Previous post was at 19:30 ----------
ön dişliyi istediği kadar büyütsün motorda güç olmadıktan sonra dişli neye yarar ?
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
hava filtresi yeni buji yeni ama iste eski performans yok balatalarda yeni
mafsal ve zincir mesafesi ile ilgili yazdığım mesajıda yorumlarsanız birşeyler söyleyelim
zincirin fotosunu cektim ama nasıl atarım onu bilmiyorum tekerlek sağa sola oynamıyor dişlide
burçlarda sorun yok bir zincir gerginliğine bakamız lazım tak sesi ona bağlı olabilir, dğeils edebiryaj bloğunda sorun vardır buradan yapılabilecek birşey değil servisten orjinali ile değişmenizi tavsiye ederim.
imageshack.us sitesine fotoüğrafı yükleyin buraya link atın biz bakarız fotoğrafına.
Debriyaj kesin kaçırıyor. İkincisi de belki gaz telinde bir sıkıntı, esneme falan var. Kolu çevirdiğin kadar gaz veremiyorsun.
Yokuş aşağı 200 km de yapsanız, bu ne sizin ne ne motorun marifetidir. Bisiklet yarışlarında adamlar dağdan aşağı salınca motorsuz 80 km sürat yapıyorlar.
benim motor düzde asla 90 üstünü görmedi. 10 bin devire çıkarak vites değiştirsem belki 93 görmüştür. yakıt 3.5 litre/100 km. bakım zamanına az kaldı 500 km falan. bayramdan sonra para durumuma göre baskı balatayı dğeiştireceğim. 45 lira para değil.
iridyum buji den hemen değiştir....
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...eyimlerim.html
al bitane 600 cc makina o geçti bu geçti derdin olmasın 125 lik makinadan ne bekliyosunuz anlamıyorum ki, neymiş diğer 125 ler geçiyomuş ... sen gidersin 100 le diğeri yanından geçer 105 le motorun ciğerini sökersiniz sonra çok temiz diye ilan çıkarırsnıız memlekete koş arkadaş ... 125 lik makinanın oluru 80 bilemedin 90 dır ne diye ciğerini sökersiniz ... şahin aldım ferrari gibi gitmiyor oldu gitseydi bari
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
arkadaşım işkembe-i kübradan sıkmadan önce km saatinin düzgün çalışıp çalışmadığını kontrol etseydin keşke, al bi tane gps onla video çek ondan sonra yaz buraya
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
125cc nin oluru 80 90 yapabileceği 110 dur. vitesli 125cc motor son süratta 110 u görüp sabit olarak 80 90 ile gidebilecek kapasitededir.buradaki sorun motoru muadilleriyle karşılaştırmak apaçilik yapmak değil.
konuyu başından okuduysan adam bana hız lazım değil ama aynı motorun daha hızlı gidebilecek olması canımı sıkıyor demiş. burada kimseyi apaçilikle yargılayamazsın. polemikte yaratma forumda sevmeyiz ahali olarak birbirimizi kollar yardım ederiz yapmaya çalıştığımızda bu...
sıfır km cbf 150 aldığımda dümdüz otobanda 110 anca giderdi. 2007 Ybr ile 1. Köprü gibi yerde rüzgarlı rampasını 100 le çıkardım. Birazda kullanmasını bilen hız yapabilir. Bu tür sıkıntılar 125cc de normal. Istikrar beklenemez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
avatarıma bakın, 125 innova ile yeni çamlca gişeleri rampasında foto almıştım. 120 ile. Ama aynı motor bazen 80 i geçmiyordu.
sakin olun arkadaslar .zincirin gerdinliği http://c1210.hizliresim.com/12/s/f8c3s.jpg resim burada daha önce balatalrı değistirdiğim usta bana kranktan az ses geldiğini söylemisti beni süphe içinde bıraktı bende gittim 2 ustaya gösterdim motorda hiç bisey yok dediler acaba kranktanmı performans düsüklüğü 2 usta yok bişey diyor birisde kranktan ses gelmeye basladığını söylüyor
zincir gerginliği normal. kranktan ses gelmesi için 19.000de motoru sürekli zo rlayarak kullanmış olman gerekir 19.000 krank için daha çok erken. yine de ses dinlemeden yorum yapmak zor. ancak usta yerine servise gitmen gerekiyor ustalar para kazanmak için herşeyi yapıyorlar malesef. birde servis yorum yapsın. krank değilse geriye debiryaj balatası kalıyor...
10.000 lerdeyken servise 4 5 kere gitmisimdir tak diye ses cıkardığı için motoruda ordan almıstım ustanın kardesi hep normal deyip gecistirdi aradan zaman gecmisti servisteki ustayı bosta yakaladım böyle böyle sorunum var dedim bi tur attı debriyajında sorun var dedi söktü bende yanında durdum yaptığı seyler cıkardı balataları sonra yine aynı balataları taktı 3 4 tane yay değiştirdi bu kadar ve kranktan ses gelseydi söylerdi heralde ??? 1 2 gün sonra yine yapmaya basladı bu duruma iyice kızmıstım bende gittim baska ustaya onada derdimi anlattım attı bi tur dediği seyler sorun debriyajda baskı balatayı komple değiştircez düzelcek bide kranktan ses geliyo ama az daha gider o zaman sok oldum dedim ne olcak simdi ilerde motor incek demezmi. bu actı debriyajı debriyaj tasında yer acmıs balatalar zımpara falan cekti belki böyle kurtarır dedi orjinal dediği baskı balata komple onu taktı halbuki baskı balata bosuna değişti cünkü sorun debriyaj tasında 4 5 gün sonra yine basladı yapmaya.servisinede gittim baska ustayada servisi debriyaj tasını nasıl görmedi bidahada gitmem sevisine öteki ustada orjinal dediği baskı balata komple orjinal değil gibime geldi nerdenmi anladım adam benim baskıyı aldı yerlestirdi ve benden cıkardığı vidaları taktı.hic birine güvenemiyorum krank için baska ustaya gittim motorla tur attı nasıl dedim yok bisey motorda dedi . bu durumda hangi ustaya güvenebilirim
karbüratör ü temizlettir ayarını yaptır bujiyi değiştir iridyum kırmızı kafa buji al benzin musluğununu sök şamandıra ve benzin filtresinle beraber tamamen temizle yaklaşık bi senede o benzin filtresi süzgeçi tamamen tıkanıyor buda motora az benzin gitmesi demek yapabileceğine inanıyorsan depoyu tamamen sök içini fırça ile temizle ve içinden çıkan küf ve pislikleri gör benzin filtresini tıkayan bunları yap 100 km geçemezsen ben bu işi bırakcm
[B][COLOR="Purple"]{ HaYaT SLoW Ama ßu JoJuK SpeeDy }:queen:[/COLOR][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)