Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Dişli Değişimi İle İlgili

    REKLAM ALANI
  1. #1
    _halil_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2010
    Şehir
    iZMiR
    Motosikleti
    Kuba XY100-E 2011
    Selam arkadaşlar kuba cupum var ön dişlinin orjinali 14 ben hız biraz artsın diye 16 taktım 4. viteste yaptığı hıza 3 te ulaştı motor ama 4. vitese attığımda bi artma göremiyorum sanki motor boğuluyor gücü yetmiyor arka dişlininde orjinali 36 onuda 38 le değiştirsem çekişe bi katkısı olur mu ? Şimdi arka 36yken 4te tıkanıp kalıyor çekmiyor yani hız sabit arka dişli büyütürsem hızı arttırabilir miyim yoksa aynı mı kalır ? Lütfen bu cup sağıyla soluyla oynamayın yada hız istiyosan motoru büyüt yazmayın, bilgili olan kişilerden cevap bekliyorum. Tekeriniz düz bassın.
    - Yanlış Bir Hayat Doğru Yaşanmaz..

    - Yanlış Yapmadan Doğru Bulunmaz..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    öne 15 dene 15 tede aynısı oluyorsa orjinalini tak bu motora yaramıyor demekki..
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  3. #3

    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Apache Rtr+Jl125C
    ön dişliyi 2 büyütmek arkayı 6 küçültmek demek ( teker boyutuna göre de değişebilir ). dişli öyle kafaya göre değiştirilmemeli çünkü zaten motorun gücü ve en az yakacağı oran hesağlanarak takılıyor. çok fazla uzun yol yapıyorsan arka dişliyi 2 3 numara küçültebilirsin diyecem ama 100 cc cup sonuçta.

    yerinde olsam orjinalini takarım. illa oynamak istiyorsan da ön dişliye geri 14 yap arka dişliyi 34 ya da 32 yap 5 10 km farkettirir.yapacağı a odur zaten daha fazlasına uğraşmak için motor attırman gerekir 100 cc ile olmaz.

  4. #4
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Hız için ön dişli büyütülür, arka dişli küçültülür. 'Arka dişliyi büyütsem' demişsin o yüzden söyledim.
    Motosikletin cc'sini büyütsen. Yani bizim burdaki gençler gibi 110-125-150 cc yaptırsan daha verimli olur. Çok masraflı bir iş değil herhalde (gençler yaptırdığına göre ) Birde şu an son hızını merak ettim. Kaç yaptığını sözler misin? Benim 100 mondial cup 85 yapınca, patlayacak gibi oluyor

  5. #5
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öne 15 dene 15 tede aynısı oluyorsa orjinalini tak bu motora yaramıyor demekki..


    doğru söze ne denir ki..
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  6. #6
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ben 100'lük cub'uma ön 15 arka 36 dişli takmıştım orjinali 14'e 41'di. Önce güzel geliyo fazla vites değiştirmeden kolayca hızlanıyosun ama düşük hızlarda 2'de yokuş çıkmıyo hemen 1 istiyo bide uzun yolda yokuşa vurunca hemen 3'e almak gerekiyo. Şu an 14'e 36 dişli kullanıyorum daha çok memnunum, 100'lük cubların orjinal dişlisi de budur zaten.

  7. #7
    _halil_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2010
    Şehir
    iZMiR
    Motosikleti
    Kuba XY100-E 2011
    Cevap veren herkese teşekürler arkadaşlar 15'e düşürdüm dişliyi sorun çözüldü şimdi çok çok daha iyi
    - Yanlış Bir Hayat Doğru Yaşanmaz..

    - Yanlış Yapmadan Doğru Bulunmaz..

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    38 15 en güzel bence. 36 yapınca zincir kolay atıyo.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)