Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Peugeot Satelis 250 akü aşiri şarj yapiyor yardim lütfen

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Eylül 2012
    Merhaba öncelikle ilgilenenlere şimdiden teşekkürler..
    Peugeot satelis motoru yaklaşik 3 yildir kullaniyorum. Bir kaç aydir hız yaptiğimda stop lambası ve arıza göstergesi yaniyordu gazi kestiğimdede akü lambası yaniyordu. Bir kaç yere gösterdim
    akü fazla şarj ediliyormuş, konjektor değişmeli dediler. Fakat konjektor 490 tl imiş. Bunu yapmanin daha farkli bir yolu varmidir. Yada başka bir markanin ki takilabilir mi? arizanin başka yerden
    olma ihtimali var midir?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    önce adam gibi bir usta bul ondan sonra düşün bunları hemen nasıl karar vermiş

  3. #3

    Üyelik
    22 Eylül 2012
    aküyü şarj ölçme aleti gibi birşeye bağladilar sonra motoru çaliştirip gaz verince akü 15 16 volta kadar çikiyordu. konjektoru iptal ettiğimizde sıkıntı yok. pek de anlamiyorum bilmeden iş yapmayalim biraz araştirayim dedim

  4. #4

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    bir iki ustaya daha git tamam sanırım doğru

  5. #5
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    motor calısırken aküyü voltmetreyle ölcünce 14,6 15 civarı volt vermesi lazım 15 üstü olmaz konjektör arıza yapınca ya hiç volt vermez yada20 35 volt fln verir sapıtır anpüller patlar.
    sen konjektörü deişceksin o kadar ve illa orjinal konjekltörü takcan die bi kaide yok 35tl ye mondial in konjektörü var zaten bütün konjektörlerde mantık aynı sargıdan aldıgı 3 kabloyu konjektördeki 3 aynı renge takıyosun ve siyah kahverengi olanları topraklama yapıyosun nötr yani sonra tek kalan kırmızıyı elektrige baglıyosun oda akü ve ateşleme ünitesine gider. lazım düzenliyerek wolt a ceviriyo akımı düzenliyo basit bi devre
    ben söküp inceledim onu iyice benim motordaki cin malı konjektör ve zımba gibi çalışıyo bozulursada 10dk ya deişirim 35lira bişi zaten
    Motosiklet mucidi

  6. #6

    Üyelik
    22 Eylül 2012
    saol bilgilendirme için yalniz bu konjektor biraz farkli 7 adet çikişi var su: http://http://www.motopitshop.com/motopit-online-satis/yedek_parca/gilera/nexus_500_2006_2007_2008_/elektrik_grubu/elektronik/voltaj_regulatoru_konjektor

    biri yatay 3 kablolu çikiş
    diğeri kare şeklinde 4 kablolu çikiş

  7. #7
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    isterse 15 tane kablo olsun sonucta sargıdan 3 kablo gelir çıkarkende 1 veya 2 ölcüm aletiyle bakmak lazım benimkinde 6 kablo var
    o resimdeki sarı kablolar sargıya takılcak dier 2 kırmızı elektrik ah kaportayı söksen 5 dk lık işi var elektrikten anlıyan bi tamirci yokmu oralarda abi şuna cin malı bi konjektör uydururmusun de görevi cok karmaşık deil zxaten onun altı üstü gelen voltu ayarlıyo ben devamlı ölcerim
    karaköyden 20 liraya ölcüm aleti aldım hayatım deişti
    elinden geliyosa git sirkeciye al tak
    Motosiklet mucidi

  8. #8

    Üyelik
    22 Eylül 2012
    izmirdeyim malesef :(

  9. #9
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı semih.polat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    izmirdeyim malesef :(
    olsun tamircilerin hep elinde cin malı konjektör vardır elektrikten anlıyosa tabi uydurur takar ama ölc bak 15 v veriyomu gaza basmadan on numaraysa jarz olayın gaza asılmıcan motor calısmaya başlayınca o yükselip 15 e yaklaştıgında durucak
    Motosiklet mucidi

  10. #10

    Üyelik
    22 Eylül 2012
    peki çok teşekkür ederim

  11. #11
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı semih.polat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki çok teşekkür ederim
    ben teşşekür ederim yani 480 tl falan hurafe içinde ufacık devre var dışını konple ısınmasın die desteklemişler akıl işimi
    bir devreye o parayı vermek?
    sen sakın uyma orjinal şart diyenlere bu parca cok bozulgandır zaten.bak ilana mis gibi regulatör
    bu tiplerde deişik modeller var daha eli ayagı düzgününü alırsın işlev aynı hadi kolay gelsin.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4038734/detay/
    Motosiklet mucidi

  12. #12

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    sakinşeytani kutluyorum

  13. #13

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    2002 Aprilia Atlantic 500
    Alıntı semih.polat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba öncelikle ilgilenenlere şimdiden teşekkürler..
    Peugeot satelis motoru yaklaşik 3 yildir kullaniyorum. Bir kaç aydir hız yaptiğimda stop lambası ve arıza göstergesi yaniyordu gazi kestiğimdede akü lambası yaniyordu. Bir kaç yere gösterdim
    akü fazla şarj ediliyormuş, konjektor değişmeli dediler. Fakat konjektor 490 tl imiş. Bunu yapmanin daha farkli bir yolu varmidir. Yada başka bir markanin ki takilabilir mi? arizanin başka yerden
    olma ihtimali var midir?
    Aynı problemi Piaggio liberty200 motorumla ben de yaşadım.Konjektör değişecek dediler değiştirdim orjinaliyle faydası olmadı.Konjektör+statörün birlikte değişmesi gerekiyormuş.Çünkü ikisinden biri yapıyormuş.Konjektörün arızalı olup olmadığı ancak deneme yanılma yoluyla anlaşılır.Servis de yeni konjektörle denerseniz sorunu çözersiniz.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)