Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2004 ybr 125 xneon far

    REKLAM ALANI
  1. #1
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    slm arkadaşlar biraz araştırma yaptım fakat herkes başka şeyler ve önerilerde bulunmuş. Bilen arkadaşlardan ricam 2004 ybr malum kare far için xneon uzun kısa merceksiz takmam mümkünmü. Çünkü kendi ışığı yetersiz. Şu an üzerindeki ampül h4 civalı ve 3 tırnaklı sanırım en ucuzundan. Bazı sitelerde tüm motosikletler için xneon far diye ilanlar var. Tek korkum merceksiz olacağından ışığı karşıdan geleni rahatsız etmesi acaba uzun kısa olan xneonlardadamı bu geçerli veya şu an üzerinde takılı olan markasız h4 ampülü başka bir marka ile değiştirsem ışıkta iyleşme olurmu.

    http://www.rialli.com/9732__xenon-fa...sa-beyaz-isik/


    Böyle birşey almayı düşünüyorum. Fiyatı 63 tl veya tavsiye edeceğiniz başka bir ampül veya xneon


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    dostum xenon dırect karşıya far tası yardımı ile vuracağından ister istemez karşıdan gelenin gözlerini alacaktır,
    Merceksiz xenon'lar TÜV (muayene istasyonu) tarafından kabul edilmediğinden muayeneden geçilemiyor,
    bilgin olsun,
    varan22 bunu beğendi.
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  3. #3
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    Cevabın için teşekkürler eğer karşıdaki kişiyi rahatsız ediyorsa hiç benim tarzım değil. Mercek olayı ise çok meşagetli

  4. #4
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Ben merceksiz şekil de kullanmanızı kesinlikle önermem. Karşı tarafın gözünü alırsınız ve bu sebepten dolayı üstünüze kırmalar bile olabilir sürüş esnasın da. En iyi ihtimal bol bol atışabilirsiniz başkaları ile trafikte.

    Şu ürünü tavsiye ederim. http://www.rialli.com/urunler/motors...00k-ybr-125cc/

    Kendim kullanıyorum. Gayet başarılı.
    varan22 bunu beğendi.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  5. #5
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    Evet vermiş olduğun link dikkatimi çekmişti fakat bendeki kare far ve uzay kafa yuvarlak far takılırsa sinyal ve farı tutan aparatında değişmesi gerek hatta siperliğinde ki bu da çok masraf olur.

  6. #6
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı varan22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet vermiş olduğun link dikkatimi çekmişti fakat bendeki kare far ve uzay kafa yuvarlak far takılırsa sinyal ve farı tutan aparatında değişmesi gerek hatta siperliğinde ki bu da çok masraf olur.
    Hmm. Ben yuvarlak far sanmıştım. Ondan dolayı o şekil de bir öneri de bulunmuştum . Fakat dediğiniz gibi işler biraz farklılaştı. Yapacak bir şey yok. En kötü ihtimal direk xenon bağlayın derim. Xenonu biraz aşağıya ayarlarsınız.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  7. #7
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    Aslında aşağı bağlamama gerek yok diğer modellerde nasıl bilmiyorum ama 2004 ybr lerin far çerçeveleri içerden aşağı yukarı ayarlanabiliyor. Birde üstünde bulunan h4 35 watt yerine 55 watlıktan yani normal otomobillere takılandan uygulasak bir değişikli olurmu varmı hiç bu şekil deniyen veya bilgisi olan arkadaş

  8. #8
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC

  9. #9
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hmm. Ben yuvarlak far sanmıştım. Ondan dolayı o şekil de bir öneri de bulunmuştum . Fakat dediğiniz gibi işler biraz farklılaştı. Yapacak bir şey yok. En kötü ihtimal direk xenon bağlayın derim. Xenonu biraz aşağıya ayarlarsınız.
    bu uygulama sızın motorda nasıl duruyor cok merak ettım elınızde gece cekılmıs veya gundz cekımıs resmı vrmıdır acaba ?

  10. #10
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu uygulama sızın motorda nasıl duruyor cok merak ettım elınızde gece cekılmıs veya gundz cekımıs resmı vrmıdır acaba ?
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...basligi-2.html

    Belirttiğim linkten bilgi alabilirsiniz. Zaten bir tek ben paylaşım yapıyorum . Birinci sayfa da ise diğer resimlere ulaşmanızın yanın da, göreceksiniz ki vidyo çekimlerim de mevcut. Gece çekimime bakabilirsiniz.

    Saygılar.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  11. #11
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    bence üzerindeki ampulü değiştirin ilk olarak memnun kalırsanız öyle devam edersiniz olmazsa xenon mecbur bi elektrikçiye de yaptırabilirsiniz neyde sorun olduğunu bilir zaten hadi kolay gelsin
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  12. #12
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    arkadaşlar motorsiklet için sipariş verdiğim düşük amperli xenon elime ulaştı herşey çok basit gözüküyor anlamadığım kit takımında sadece iki tane kablo açıkta kalıyor beyaz mavi almış olduğum h4 uzun kısa burada anlamadığım sadece kalan mavi ve beyaz kablo kontağamı yoksa far açıp kapama düğmesinemi bağlanacak hadi bağlandı diyelim bu uzun kısa olayı nasıl gerçekleşecek takımın motorlu olduğu belli selektör için ama dediğim gibi sadece iki kablo açıkta var diğerleri hep birbiri ile dişili erkekli resimdede belli oluyor

    [IMG][/IMG]

  13. #13

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    MANİSA/AKHİSAR
    Motosikleti
    91 MODEL ETZ 251 MZ
    Alıntı varan22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorsiklet için sipariş verdiğim düşük amperli xenon elime ulaştı herşey çok basit gözüküyor anlamadığım kit takımında sadece iki tane kablo açıkta kalıyor beyaz mavi almış olduğum h4 uzun kısa burada anlamadığım sadece kalan mavi ve beyaz kablo kontağamı yoksa far açıp kapama düğmesinemi bağlanacak hadi bağlandı diyelim bu uzun kısa olayı nasıl gerçekleşecek takımın motorlu olduğu belli selektör için ama dediğim gibi sadece iki kablo açıkta var diğerleri hep birbiri ile dişili erkekli resimdede belli oluyor

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...gz.jpg</a></a>
    http://d1209.hizliresim.com/11/p/d89hw.jpg
    aküden + alıp anahtara anahterdan kırmızı kabloya bağla yada kontağa bağlıyacaksanda role kullanacaksın rolenin 4 ucu olacak 85 ucu şasi 86 tetik giriş yani kontak 30 12 volt 87 ise çıkış x-enon a siyaha şase yani - bağla mavi ve beyaz kabloyada uzun kısa anahtarının uzundan gelen kabloya birini diğerinide şase - ye bağlayacaksın kolay gelsin
    varan22 bunu beğendi.

  14. #14
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    Alıntı Mz etz 251 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aküden + alıp anahtara anahterdan kırmızı kabloya bağla yada kontağa bağlıyacaksanda role kullanacaksın rolenin 4 ucu olacak 85 ucu şasi 86 tetik giriş yani kontak 30 12 volt 87 ise çıkış x-enon a siyaha şase yani - bağla mavi ve beyaz kabloyada uzun kısa anahtarının uzundan gelen kabloya birini diğerinide şase - ye bağlayacaksın kolay gelsin
    Hocam hızlı cevabın için teşekkürler anahtar olayı kolayda kontak olayı biraz karışık sadece açıp kapatmak için anahtar bağlasak yeterlimi. Yani anahtar kapalıyken aküye bir zararı olurmu

  15. #15
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Mavi beyaz olan kablo uzun kısayı kabloları. Motorun uzun kısa kablolarını kesip xenon un uzun kısalarını bağlayacaksın.

    On/off lu anahtar taksan yeterli gelir. Motor kapalıyken zararı olmaz.
    varan22 bunu beğendi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  16. #16
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mavi beyaz olan kablo uzun kısayı kabloları. Motorun uzun kısa kablolarını kesip xenon un uzun kısalarını bağlayacaksın.

    On/off lu anahtar taksan yeterli gelir. Motor kapalıyken zararı olmaz.
    Evet bende aslında sadece anahtar takmayı düşünüyorum. Aslında formu araştırırken bir arkadaşın motorsikletlere için alınan kitlere ayriyetten kontak bağlantısına gerek olmadığını okumuştum artık uzun kısa bağlantısındanmı algılıyor bunuda deniyerek göreceğiz. Çünkü aldığım xenonda sadece sizinde dediğiniz gibi uzun kısa kabloları haricinde açıkta kablo yok bağlantı ises direk aküden açıklamada ise motoronuzun herhangibi bir kablosunu kesmeden monte edebilirsiniz yazıyordu. Tabi bu on off anahtarı için geçerli değil.

  17. #17
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    2004 ybr yi bilmiyorum fakat xenonu açmak için normal genelde sağ kütükte olan kapalı-park-farlar dan açıp genelde sol elde olan uzun kısa ilede değiştiriyorsun
    bendede xenon takılı aynen dediğim gibi ayriyetten on/off a gerek yok beyaz ile mavi kabloyuda arkadaşların dediği gibi eski ampulun uzun ve kısa için olan kbloları kesip onları eklersen tamamlamış olursun
    birde ilk yorumlardaki gibi xenon muayene sırasında sorun teşkil etmiyor arabalarda sonradan takılan xenon farlarda muayeneden geçemiyorsun.
    varan22 bunu beğendi.

  18. #18
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı varan22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet bende aslında sadece anahtar takmayı düşünüyorum. Aslında formu araştırırken bir arkadaşın motorsikletlere için alınan kitlere ayriyetten kontak bağlantısına gerek olmadığını okumuştum artık uzun kısa bağlantısındanmı algılıyor bunuda deniyerek göreceğiz. Çünkü aldığım xenonda sadece sizinde dediğiniz gibi uzun kısa kabloları haricinde açıkta kablo yok bağlantı ises direk aküden açıklamada ise motoronuzun herhangibi bir kablosunu kesmeden monte edebilirsiniz yazıyordu. Tabi bu on off anahtarı için geçerli değil.
    Eğer sol elcikte, farlar için |kapalı-sadece parklar-normal farlar| butonu varsa ekstra buton takmanıza gerek yok.
    varan22 bunu beğendi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  19. #19
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    tamam arkadaşlar elcikte on off butonu var zaten anahtar diyerek onu kasdetmiştim fakat aküden ayrı bir hat çektiğimiz için bu anahtarada ayrıca hat çekmemiz gerkmiyormu tek öğrenmek istediğim bu aslında yoksa anhtar eski takılı olan h4 ampülü açıp kapattığı gibi hiç bir ilaave yapmadan xenon farıda açıp kapatacakmı? kusura bakmayın biraz fazla oldum

  20. #20
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı varan22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam arkadaşlar elcikte on off butonu var zaten anahtar diyerek onu kasdetmiştim fakat aküden ayrı bir hat çektiğimiz için bu anahtarada ayrıca hat çekmemiz gerkmiyormu tek öğrenmek istediğim bu aslında yoksa anhtar eski takılı olan h4 ampülü açıp kapattığı gibi hiç bir ilaave yapmadan xenon farıda açıp kapatacakmı? kusura bakmayın biraz fazla oldum
    Evet aynı anahtardan xenon u açıp kapatabilceksiniz fazladan anahtar takmanıza gerek yok
    varan22 bunu beğendi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)