Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motor elektrik kesiyor (yardımm)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    aklıma redline a giren motorlarin çıkardığı ses geldi birden


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    06Can06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yarın vaktin varsa benim dediklerimi yap düzelir arkadaşlar işte bi nevi yardımcı olmaya calısıyo napsınlar bilmiyende bişey söylüyo ama olsun senin sorunun büyügü bendede var ama benzin depomdan kaynaklanıyo depo yeterince benzin karbüratöre gönderemiyo bir yolunuda bulamadım 15gündür üzerinde calısıyorum o yüzden karbüratörle baya bi akraba oldum senin motor pek karmaşık deil elinden geliyosa sök yap
    sanıyorum söylediklerinden birinde çıkacak sorun ama hem bi arkadaşımın chopperla kaza geçirip vefat etmesi hemde bu ufak tefek sorunlar yüzünden motordan soğudum. satmayı düşünüyorum. ufak cc'li bişey alıp bincem :/
    Sonsuzluğa gideceğini sanırsın; karşına oranın köylüsü çıkar. orada yol yok der geri dönersin...

  3. #23
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    MCT 250 de devir kesici hem var hem yok arkadaşlar Yani motorla giderken debriyajı sıkıp ya da boşa alıp gazı açtığınızda devir kesmz motor ölene kadar bağırır Ancak bunu yan ayak açıkken yaparsanız evet devir keser . Senin sorunun giderken oluyor ise bu soruna sebep olan birkaç unsur var öncelikle karbüratörlerinin tahliye hortumlarının olduğu yerde tahliye vidaları var. depo musluğunu off konumuna getirip bunları açarak benzini akıt. pislik vs kalmış olabilir. Gazı fazla açtığında bu pislikler karbüratör memelerine doğru gidiyor olabilir. Depo kapalı konumdayken tahliye vidalarını açıp içerdeki benzin bitene kadar akmasını bekle (Akan benzine benim gibi sen de acıyorsan eğer tahliye hortumlarının altına bir kap koy ). Bunun dışında birkaç arkadaşımda buna benzer durumu CDI ünitesini değiştirerek aşmıştık. Servis ya da tamircin yeni bir beyinle deneme yapsın muhtemelen düzelecektir.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  4. #24

    Üyelik
    18 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elektrikle alakalı oldugunu sanmıyorum marja bastıgında tek turda çalışıyormu?öleyse bujin kurumlu deildir.sende hava yakıt karışımı sorunu var
    1-manifoltlarına bak yırtık falan varmı yada anlamanın kolay bir yolu var karbüratörün hava vidasını sıkarsın istop ederse manifolt saglamdır ha şayet etmezse manifolt hava alıyodur.
    2-hava filtrene bak temizmi tıkalımı hortumları takılı deilmi
    3-karbüratör hava ayarına bak cokmu acık
    4-karbüratör şamandırasına bak eger cok kapalıysa yeterince benzini alamaz ve dib gazda bogulur.
    Katılıyorum. Elektriksel bir problem olsa olsa bujinden olur. O sağlamsa ve tek marşda'da alıyorsa elektrikle ilgili herhangi bir problemin yok. Dip gaz açınca tekleye tekleye gaz yeme olayında sanıyorum ki kesiciden bahsetmedin. Sorunun örneğin 2.000 rmp/min devirle gidiyorken bir anda gaz açınca saçma sapan devirdayimler oluyorsa sorunun karbüratörde. Güzelce temizlet ve hava filtreni değiştir. Elektrik kesmeylede herhangi bir alaka göremedim. İyi sürüşler.

  5. #25
    06Can06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Alıntı ' Ferhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum. Elektriksel bir problem olsa olsa bujinden olur. O sağlamsa ve tek marşda'da alıyorsa elektrikle ilgili herhangi bir problemin yok. Dip gaz açınca tekleye tekleye gaz yeme olayında sanıyorum ki kesiciden bahsetmedin. Sorunun örneğin 2.000 rmp/min devirle gidiyorken bir anda gaz açınca saçma sapan devirdayimler oluyorsa sorunun karbüratörde. Güzelce temizlet ve hava filtreni değiştir. Elektrik kesmeylede herhangi bir alaka göremedim. İyi sürüşler.
    hocam hava filtresini kutusuyla beraber yeni değiştirdim, 500 km fln oldu. karburatörde temizlendi. ama karburatör ayarı yapılmadı. zaten 25-30 krş arası yakıyo. yani haddinden kat kat fazla. karburatör ayarıyla sanıyorum düzelecek.
    Sonsuzluğa gideceğini sanırsın; karşına oranın köylüsü çıkar. orada yol yok der geri dönersin...

  6. #26

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    06 can 06 hemen ayar yaptır yoksa vn gibi yakıyorsun

  7. #27

    Üyelik
    26 Temmuz 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    125 MT
    hava filtren takılı değilse keserr bizzat kendim çıkardım filtremi gaz kesti taktım kesmedi , yıkadım diyosanda bobindendir

  8. #28
    06Can06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RX3i Evo
    bugün motoru servise götürdüm. 2 keçe, conta, yağ pompası,yağ, xenon far,arka sinyal takımı(kollu) karburatör ayarı, sibop ayarı vs vs. 170 TL fiyat çıkardılar. bende 1 ay öncesinde kutusuyla beraber hava filtresini değiştirdim, arka çarkta diş kalmamıştı arka çarkı ve zenciri değiştirdim. yarın motoru servisten alıcam. eğer hala aynı sorun devam ediyo olursa depodaki benzini çekip, onunla motoru yakıp, çim biçme makinesi motoruyla bi elektrikli pisiklet yapıp binicem
    Sonsuzluğa gideceğini sanırsın; karşına oranın köylüsü çıkar. orada yol yok der geri dönersin...

  9. #29

    Üyelik
    18 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı 06Can06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam hava filtresini kutusuyla beraber yeni değiştirdim, 500 km fln oldu. karburatörde temizlendi. ama karburatör ayarı yapılmadı. zaten 25-30 krş arası yakıyo. yani haddinden kat kat fazla. karburatör ayarıyla sanıyorum düzelecek.
    Muhtemelen hava ayarındandır. 250 MCT'in 25-30 kuruş yakması biraz fazla gibi görünüyor. Çünkü zorlasan 18 bilemedin 20 kuruş yakarlar. Karbüratörü temizleyen kişinin ayarlarını yapmamasıda ayrı bir enteresan. Hava ayarın olmadığı için motor sadece benzinden yararlanıyor ve fazla gaz açıncada silindire yoğun miktarda benzin gidiyor. Bunun sonucunda da motor boğularak teklemeler yaşanıyor.

  10. #30
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    mct lerde bu problem ayaklık müşirinindende kaynaklanabiliyor yan ayak müşirini iptal edip (kısa devre yapıp) deneyin sorun çözülürse ayaklık müşirini değiştirin

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Nisan 2011
    Şehir
    IsTaNBuL
    Motosikleti
    -
    işte sana gerçek çözümü söylüyorum ilk önce beyini değiştir, olmazsa statörü yine olmazsa karburatörü kontrol et

  12. #32
    06Can06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RX3i Evo
    ilgilenip yorum yazan herkese teşekkür ederim. bugün servisten aldım motoru. keçeler değişti, yağ pompası değişti, yağ değişti, debriyaj,fren bakımları yapıldı, karburatör ve sibop ayarı yapıldı,far değişti vs vs... sonuç olarak bir abimizin deyimiyle "cıncık gibi oldu" motor sıfır km gibi vites geçişleri, yolda gidişi fln çok hoşuma gitti. gerçi satmayı düşünüyorum ama en azından satarken alacak arkadaşa karşı yüzüm olsun düşüncesiyle yaptırdım herşeyini. ayrıca hava filtresini arka çarkı ve zencirinide 1 ay önce değiştirdim, karburatörü temizlettim. ilgilenen varsa PM atması yeterli ;) terkrar herkese teşekkürler...
    Sonsuzluğa gideceğini sanırsın; karşına oranın köylüsü çıkar. orada yol yok der geri dönersin...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)