Uzun yola gideceğim fakat bi sorunum var. Ustalar içeri
Reklamlar
-
15 Ağustos 2012, 22:42
#1
Yaklaşık 250 km'lik bir yola gideceğim. Motorum honda 929 fireblade, akü devirdaym sorunu var normalde kendi kendini şarj etmesi gerekirken etmiyor. Aküyü doldurup yola çıksam acaba yolun yarısında akünün bitme durumu olur mu ? Yolda kalırmıyım. Önerilerinizi bekliyorum...
Not: Akü bittiğinde motor istop edip bir daha çalışmıyor.
Honda Cbr600rr movistar. Blue Death :)
Reklamlar
-
15 Ağustos 2012, 22:44
#2
ayak marşı olsa böyle olmaz dı işte
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
15 Ağustos 2012, 22:46
#3
aynı durumu yaşadım konjektörüm yanmıştı. Gittim aküyü değiştirdim(0 akü aldım) 40 km gündüz bi yere gittim dönüş geceydi dönüşte sıkıntı çıkmadı,ertesi gün gündüz yine gezdim akşam hava karardıgında akü bitmişti ve motor çalışmadı. yani toplasan 2 saat far açık gece sürüşü yapabildim o kadar.Daha sonra konjektörü değiştirdik hersey düzeldi.
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı.O 2 tekerin üzerinde gitmezdim !!!!
-
15 Ağustos 2012, 22:47
#4
250 km gündüz götürür mü beni yani 1 kere fullesem aküyü, sonuçta farları yakmıcam ?
Honda Cbr600rr movistar. Blue Death :)
-
15 Ağustos 2012, 22:59
#5
Valla ne desem yalan olur benim bir kere başıma geldi ve 2 saat far açık gezdim sadece akü ertesi günün akşamına bitti ve motor çalışmadı.Benim motorda şöyle söyleyim ilk bakıma gittiğimde akü için, şarz ettirdim sadece tam 1 saat takılı kaldı şarzda 1 saat gitmedi bile konjektör şarz etmediği için direk enerjiyi çekti ve tekrar bitti akü ...Ama konjektörünüzden emin değilsiniz sanırım o yüzden gitmeyebilir bence
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı.O 2 tekerin üzerinde gitmezdim !!!!
-
15 Ağustos 2012, 23:15
#6
2 saatte 230 km yol gidilir neyse ben yinede kahramanlık yapıcam. Çünkü yapmam gerek motor benim değil arkadaşımın o motoru götürmem gerek. Olmazsa yolda arabalardan takviye yaparım. O da olmadı 70 km arayla kasabalar var birinde durur yüksek ihtimal motor orada ayar geçerim. Teşekkür ederim.
Honda Cbr600rr movistar. Blue Death :)
-
15 Ağustos 2012, 23:28
#7
statör şarj etmiyorsa istediğin kadar far yakma motoru ne çalıştıracak hadi vurdurdun
bujileri kim ateşleyecek
-
15 Ağustos 2012, 23:31
#8
Motorun enjeksyonluysa akü bittiği zaman stop eder.
Gündüz farları açmadan gidersen bir ihtimal bitmeyebilir.
Ama farlarını yakarsan akünün bitmesi hemen hemen kaçınılmaz olur.
Ve bildiğim kadarıyla senin motorda da kontağı açınca farlar otomatik yanıyor ( yanılıyor da olabilirim )
Bence riske girmeye değmez.
Akünün şarj olmamasındaki sebep ise; ya konjektörün arızalıdır ya sargılar yanmıştır.
600rr da fiyatı ne tutar bilmiyorum ama, hem konjektörde hem sargıda problem varsa, 500den aşağı kurtulamazsın diye tahmin ediyorum...
Motosikletli Kaplumbağa...
-
15 Ağustos 2012, 23:34
#9
mterayes peki bi önerin var mı ? yanımda yedek akü mü götüreyim ne yapayım. Bu motorun yarın gitmesi gerekiyor bi yardımcı olun :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------
MotorKafa adlı üyeden alıntı
Motorun enjeksyonluysa akü bittiği zaman stop eder.
Gündüz farları açmadan gidersen bir ihtimal bitmeyebilir.
Ama farlarını yakarsan akünün bitmesi hemen hemen kaçınılmaz olur.
Ve bildiğim kadarıyla senin motorda da kontağı açınca farlar otomatik yanıyor ( yanılıyor da olabilirim
)
Bence riske girmeye değmez.
Akünün şarj olmamasındaki sebep ise; ya konjektörün arızalıdır ya sargılar yanmıştır.
600rr da fiyatı ne tutar bilmiyorum ama, hem konjektörde hem sargıda problem varsa, 500den aşağı kurtulamazsın diye tahmin ediyorum...
Yok bu benim motor değil 929 Fireblade bu farlar manuel.
Honda Cbr600rr movistar. Blue Death :)
-
15 Ağustos 2012, 23:36
#10
250 km hacim boru değil bir akü ile Kaç km gider ki
karbüratör olsa da gitmez o motor ne enjeksiyonu
statöru Kaç para bu motorun
-
15 Ağustos 2012, 23:39
#11
Yedek akün varsa sıkıntı yaşamazsın bence ;)
Motosikletli Kaplumbağa...
-
15 Ağustos 2012, 23:44
#12
-
15 Ağustos 2012, 23:55
#13
Hic bir takviye senin isini cozmez. Yedek akuyu her seferinde nasil baglayacaksin. Motor 100km /h ciktimi bujiler deli gibi elektrik ceker. Cidden cok sapa yerlerde yolda kalacaksin. Ya otobuse koy yada kamyonete. Hic biri olmadi ac sahibine telefon arizayi soyle parca gondersin. O sekilde motor ile yola cikmak ciddi bir tehlike. Oyle bir yerde elektrik keserki tum dikkatin dagilir ve kaza yaparsin. Sakina kalkisma..
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
16 Ağustos 2012, 00:30
#14
Motorun sahibi de bin gel bişey olmaz diyor binip gidecem benden günah gitti. Yolda falan da kalırsam ALLAH BÜYÜKTÜR.
Zeda3000 kaza riskini düşündüğün için teşşekkür ederim beni düşünmüş oldun ama kaza anında panikleyip eli ayağına dolaşacak biri değilim baya bi tecrübe atlattım çaylakken :D
Saolun dostlarım tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
Honda Cbr600rr movistar. Blue Death :)
-
16 Ağustos 2012, 01:03
#15
Akünün Şarj etmemesi ayrı ilk marş tan sonra akünün bitiyor olması ayrı bişeydir. yola çıkmadan tanıdığın bir elektirkçiye göstermeni öneririm belki çok basit bir kaçak olabilir. körü körüne gitmekten iyidir. forumu açmadan kararını vermişsin . yolun açık olsun
-
16 Ağustos 2012, 01:05
#16
istedıgın kadar badıre atlat sollamaya cıktıgını dusun 130 km ıle aracı gectııın tam araca arkanda gozuktu akübitti bujıler ateslemeyı bır kestiii
ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy patapata güm güm yerdesın debrıyajı sıkıp saga kacmayı denesen arkandakı öküz ne bılsın arıza oldugunu alır altına
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
16 Ağustos 2012, 01:17
#17
bir tanıdığından emanet 45 amper gibi otomobil aküsü al artçı bölümüne sabitle aküye takviye yap gider
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)