Bu silindir kapakları arasında ne fark var arkadaşlar ? Alttaki 200 üstteki 125 cc. 200 cc olan çok boş geldi
Bu silindir kapakları arasında ne fark var arkadaşlar ? Alttaki 200 üstteki 125 cc. 200 cc olan çok boş geldi
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Alttaki resimde piyanolar takılı değil.
Gövde neredeyse birebir aynı ikisinde de, pek bir fark yok.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
hiç bir farkı yok
üsttekinde horoz takımı duruyor
altakinde sadece supaplar var
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Birinde piyanolar takılı değil birinde takılı.Ayrıca 200 cc lik kapak daha büyük.Silindir hacmide piston hacmide ona göre yapıldığı için.
Benim üst kapakta katalizör var, üretim hatalı sorunlu geldi. Sürekli stop ediyordu deliği iğne gibiydi, usta açtı deliği rölantide stop etme sorunu kalktı. Fakat bu seferde motosiklet gitmiyor çekişi çok düştü. Sadece üst kapak aldım o olmaz silindir kapağınıda alman lazım dedi subaplar farklı sistemi farklı vs dedi. Doğru mu söyledi aceba ?
Benim kapak
Aldığım üst kapak
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
üretimden kaynaklı hatalı geldiyse sen neden kapak alıyorsun ki git servisine garantiden değiştirsinler komple sonuç da hatalı gelmiş senden kaynaklı değil ki
Rialli her model için aynı resmi koyuyor galiba... 125-150 ve 200 cc için aynı resimleri gördüğümü hatırlıyorum
The man who knows everything chooses to know nothing...
benim titanada 200 lük üst takım iyi giderdi hani
Krank kaldırsa ben de direk gireceğim 200 cc olayına...
The man who knows everything chooses to know nothing...
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
ya ben bi araştırma yaptım. Hani bu cg 200 gömlek varya, alt takım, segman, piston hareket yeri, gömlek yani, bu piston aşa inince bi çıkıntı varya etrafında, kartelin içine giren. Silindirin en altında yuvarlak, içinde pistonun hareket ettiği yer. O yer 200 cc lik olunca bizim 125 lik karteline geniş geliyomuş, oturmuyomuş, girmiyomuş. Bu ne derece doğrudur? Bretona oluyoda titana niye olmuyor? Veya teo nun mz i titan çakması ona uyarmı? Bilen biri yazarsa sevinirim.
Bretoncularda manyak ya 101 Kilo motor +2 tambur +200 cc atıyorlar.. 150-160 Gidiyor alet yazık ya tamam belki yaparsında 150-160 kopartan vardır yolllarda 1 ufak tasa bakar.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
bi sorum olucak biraz alakasız ama bendeki motorda cg tipi ama 150 cc lik buna göre conta takımı bir türlü bulamıyorum debriyaj balatasını değiştiricem ama conta olmadıgı ıcın elleyemıyorum acaba 125lik olanın conta takımı uyarmı
http://www.rialli.com/ara/3932__rial...let-150-cg-ms/
Büyük ihtimal uyar
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
siindir için değilde yan taraf yani yağ karterinin olduğu motor kapağı için olandan bahsetmiştim çünkü debriyaj balatası ile statör değişicek
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)