Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Silindir Kapağı Farkı (Resimli)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Bu silindir kapakları arasında ne fark var arkadaşlar ? Alttaki 200 üstteki 125 cc. 200 cc olan çok boş geldi




    Nereye bakarsan, oraya gidersin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alttaki resimde piyanolar takılı değil.

    Gövde neredeyse birebir aynı ikisinde de, pek bir fark yok.
    mterayes26 bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  3. #3
    c90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2009
    Şehir
    salihli
    Motosikleti
    CBR 500R 2014 HONDA
    hiç bir farkı yok
    üsttekinde horoz takımı duruyor
    altakinde sadece supaplar var
    KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
    Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
    Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest

  4. #4
    frantisec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2012
    Şehir
    Kocavezir- Adana
    Birinde piyanolar takılı değil birinde takılı.Ayrıca 200 cc lik kapak daha büyük.Silindir hacmide piston hacmide ona göre yapıldığı için.

  5. #5
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Benim üst kapakta katalizör var, üretim hatalı sorunlu geldi. Sürekli stop ediyordu deliği iğne gibiydi, usta açtı deliği rölantide stop etme sorunu kalktı. Fakat bu seferde motosiklet gitmiyor çekişi çok düştü. Sadece üst kapak aldım o olmaz silindir kapağınıda alman lazım dedi subaplar farklı sistemi farklı vs dedi. Doğru mu söyledi aceba ?


    Benim kapak




    Aldığım üst kapak
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  6. #6
    frantisec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2012
    Şehir
    Kocavezir- Adana
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim üst kapakta katalizör var, üretim hatalı sorunlu geldi. Sürekli stop ediyordu deliği iğne gibiydi, usta açtı deliği rölantide stop etme sorunu kalktı. Fakat bu seferde motosiklet gitmiyor çekişi çok düştü. Sadece üst kapak aldım o olmaz silindir kapağınıda alman lazım dedi subaplar farklı sistemi farklı vs dedi. Doğru mu söyledi aceba ?
    Benim kapak

    http://i.imgur.com/WzuvL.jpg


    Aldığım üst kapak
    http://www.rialli.com/static/images/...s500257391.jpg
    Takım alacaksın.

  7. #7
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    üretimden kaynaklı hatalı geldiyse sen neden kapak alıyorsun ki git servisine garantiden değiştirsinler komple sonuç da hatalı gelmiş senden kaynaklı değil ki

  8. #8
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üretimden kaynaklı hatalı geldiyse sen neden kapak alıyorsun ki git servisine garantiden değiştirsinler komple sonuç da hatalı gelmiş senden kaynaklı değil ki
    Servis 2500 km dolsun öyle gel dedi bende uğraşmak istemedim. Verdiğiniz cevaplar için herkese teşekkür ederim çok sağolun.

    Alıntı frantisec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Takım alacaksın.
    Teşekkürler sağolun
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  9. #9
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servis 2500 km dolsun öyle gel dedi bende uğraşmak istemedim. Verdiğiniz cevaplar için herkese teşekkür ederim çok sağolun.



    Teşekkürler sağolun
    bence hakkını ara sonuç da kapak alırsan değiştirrisen garantiden çıkar motor sen kendin yaptığın için birde az para değil en kötü 50-60 lira ustalık flan 100 de sen ona

  10. #10
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence hakkını ara sonuç da kapak alırsan değiştirrisen garantiden çıkar motor sen kendin yaptığın için birde az para değil en kötü 50-60 lira ustalık flan 100 de sen ona
    Haklısınız ama garanti zaten fazla olmuyor bu motorlarda herşeye kullanıcı hatası diyorlar. 8-10 bin km sonra belki 200 cc yaparken değiştiririm şimdilik böyle dursun.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  11. #11
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Rialli her model için aynı resmi koyuyor galiba... 125-150 ve 200 cc için aynı resimleri gördüğümü hatırlıyorum
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  12. #12
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    benim titanada 200 lük üst takım iyi giderdi hani

  13. #13
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Krank kaldırsa ben de direk gireceğim 200 cc olayına...
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  14. #14
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Teo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Krank kaldırsa ben de direk gireceğim 200 cc olayına...
    http://www.rialli.com/ara/10148__kra...0cc-cg-serisi/

    http://www.rialli.com/ara/9217__kran...-cg-modelleri/
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  15. #15
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    ya ben bi araştırma yaptım. Hani bu cg 200 gömlek varya, alt takım, segman, piston hareket yeri, gömlek yani, bu piston aşa inince bi çıkıntı varya etrafında, kartelin içine giren. Silindirin en altında yuvarlak, içinde pistonun hareket ettiği yer. O yer 200 cc lik olunca bizim 125 lik karteline geniş geliyomuş, oturmuyomuş, girmiyomuş. Bu ne derece doğrudur? Bretona oluyoda titana niye olmuyor? Veya teo nun mz i titan çakması ona uyarmı? Bilen biri yazarsa sevinirim.

  16. #16
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Bretoncularda manyak ya 101 Kilo motor +2 tambur +200 cc atıyorlar.. 150-160 Gidiyor alet yazık ya tamam belki yaparsında 150-160 kopartan vardır yolllarda 1 ufak tasa bakar.
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  17. #17
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    bi sorum olucak biraz alakasız ama bendeki motorda cg tipi ama 150 cc lik buna göre conta takımı bir türlü bulamıyorum debriyaj balatasını değiştiricem ama conta olmadıgı ıcın elleyemıyorum acaba 125lik olanın conta takımı uyarmı

  18. #18
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi sorum olucak biraz alakasız ama bendeki motorda cg tipi ama 150 cc lik buna göre conta takımı bir türlü bulamıyorum debriyaj balatasını değiştiricem ama conta olmadıgı ıcın elleyemıyorum acaba 125lik olanın conta takımı uyarmı
    http://www.rialli.com/ara/3932__rial...let-150-cg-ms/

    Büyük ihtimal uyar
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  19. #19
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    siindir için değilde yan taraf yani yağ karterinin olduğu motor kapağı için olandan bahsetmiştim çünkü debriyaj balatası ile statör değişicek

  20. #20
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ben bi araştırma yaptım. Hani bu cg 200 gömlek varya, alt takım, segman, piston hareket yeri, gömlek yani, bu piston aşa inince bi çıkıntı varya etrafında, kartelin içine giren. Silindirin en altında yuvarlak, içinde pistonun hareket ettiği yer. O yer 200 cc lik olunca bizim 125 lik karteline geniş geliyomuş, oturmuyomuş, girmiyomuş. Bu ne derece doğrudur? Bretona oluyoda titana niye olmuyor? Veya teo nun mz i titan çakması ona uyarmı? Bilen biri yazarsa sevinirim.

    bademim benim cbf yi de modifiye etsek olmazmı yiğenim , çantalar çok ağırlık yapıyor 10/40 yağ taşımaktan hani diyorum şöyle çaktırmadan 4- 5 piston daha koyuversek yanyana





    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)