Silindir Kapağı Farkı (Resimli)
Reklamlar
-
25 Temmuz 2012, 23:54
#21
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Reklamlar
-
25 Temmuz 2012, 23:56
#22
Kocaeli İl Temsilcisi
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
25 Temmuz 2012, 23:56
#23
piyanist_irf adlı üyeden alıntı
Abi benim titanın motorunu söküp sana kargolayayım, sen bana onu 200 cc yap bana geri kargola
-
26 Temmuz 2012, 19:55
#24
piyanist_irf adlı üyeden alıntı
len fatih adamı ! yağ kokusunu mu aldında gördün bu topiği ?
hadi kışşşttt
yok aga koku falan almadım da yani sana o yakışır hemde dizel yaparız fazla yakıt sarfiyatı olmaz
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
26 Temmuz 2012, 20:15
#25
İki kapak arasında :altdaki kapakda petek sayısı fazla.
-
02 Ağustos 2012, 03:39
#26
frantisec adlı üyeden alıntı
Takım alacaksın.
Usta takım almamın sebebi ne ? Sadece katalizörsüz üst kapak neden uymuyor ? Açıklıyabilirmisin aceba ?
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)