Motosikletinize rot ayarı yapmak
Reklamlar
-
Motorsikletleri sağa veya sola çeken arkadaşların kendilerinin de yapabileceği basit bir rot ayarı. Arka mafsaldaki işaretler sizi yanıltabilir mafsalın çok hafif eğri olmasıda işaretlerin özelliğini kaybetiriyor.
Pek sağlıklı bir yöntem olmasada denemekte fayda olacağı kanaatindeyim
http://www.youtube.com/watch?v=RBxK-...eature=related
Reklamlar
-
güzel paylaşım
-
bende bilmeyenleri makaraya saracaklar sandım
-
Tebriker uzun zamandir sitede boyle guzel bir paylasim gormemistim
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Güzel, fakat ben sudan dik geçerek inip izleri kontrol ediyorum, tek iz olması gerekir. Çok daha basit bir yöntem ;) Ayrıca benim gibi simetri hastaları bir bakışta eğriliği farkedebiliyor.
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
Kontrolü yere 10 metre kadar bi koli bandı yapıştırıp motoru ele alıp ön tekeri bandın sonuna kadar sürüp arka tekerin sapması kontrol edilebilir. Video'da gösterilen yöntem anca üst sınıf yada çok kaliteli, bakımlı, hor kullanılmamış motorlarda geçerlidir, çünkü arka mafsalda yada şasideki en ufak yamukluk motorun yola basmasına arka amortisörlerin girip çıkmasına göre arka tekerin sağa sola eğilmesine dönmesine neden olur. Arka zincir dişlisi zincirin dişlerine her noktadan eşit mesafede olsun, birde şasinizde mafsalınızda gözle görülür deformasyon olmasın zinciri de aşırı germeyin gerisi dert değil. Arka mafsalın açısına göre zincir gerginliği genelde değişiyor aklınızda bulunsun, çok gergin zincirle tek kişi motora binseniz bişey olmaz belki ama 2 kişi binince arka göbek rulmanını yiyor.
-
güzel paylaşımlar teşekkürler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)