Biraz sürüsten sonra elimle diskleri kontrol ettim, soldaki disk sagdaki diske göre daha sicakti. Piston basinclarinda esitsizlik var galiba.
Biraz sürüsten sonra elimle diskleri kontrol ettim, soldaki disk sagdaki diske göre daha sicakti. Piston basinclarinda esitsizlik var galiba.
Pistonun toz ve basınç oringleri yada keçeleri var.Toz keçeleri sıyrılıyor ve piston ile silindir arasına sıkışıyor.Maneti bıraktığınızda yaklaşık bir yada yarım mm kadar pistonun geri hareket etmesi gerekli.Temizlik elbetde önemli lakin daha sıkışma yapmadan yapılan temizlik keçenin parçalanmasına engel.Aslında piston yatağının bir toz körüğü ile kapalı olması lazım.Yanlış hatırlamıyorsan cg 125'ler de vardı.Bir daha motor alırsam bu tür ayrıntılara ve daha bir çoğuna dikkat edip öyle alacağım.Bir iki kez benimde başım ağrıdı.uzun süre fren basmadan yol alıp arka frenle durup ısı kontrolü yapıldığında hangi pistonun sıkılı kaldığını anlama olasılıgı daha fazla olacaktır.Sıcak olan geri bırakmıyordur.Kolay gelsin.
eyvallah. en kisa zamanda kontrol edecem.
motor yağının hidrolik sistemlerdeki conta, keçe,o-ring vb sızdırmazlık elemanlarını bozduğunu şişirdiğini bilmenizi isterim...sisteme belirtilen dot 3 yada dot 4 ten başka yağ değdirmemenizi öneririm...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)