Tvs Apache RTR 150 Elektrik Diyagramı
-
lütfen anlamayan arkadaşlar meşgul etmesin.
biliyorsunuz bu motorun farları direkt alternatörden elektrik alıyor.motor çalışmadan da farlar yanmıyor.gecenin bi yarısı yolda 90 la giderken aniden motor stop ederse karacaahmete kadar dört kolluya bindirirler.ybr 125 de motor stop ettiğinde farlar otomatik olarak aküye geçiyor ve sönmüyor.diyagramı incelediğimizde farları yakan kablo regülatörden gelen ve sağ kütüğe giden sarı beyaz renkteki elektrik kablosudur.bu kabloyu kontaktan çıkan kırmızı kabloya bağlasam farlar aküden çalışır mı .ilk bakışta çalışır gibi görünüyor ama farların çıkışları başka yerlere gidiyor kısa devre falan olur mu
altta "relay pass by "yazan röle ne işe yarıyor çözemedim.acaba ybr deki sistemin aynısı olabilir. sizin motorunuzda motor stop edince far sönüyor mu.
regülatörden gelen far elektriğini de aküye salsam birşey olur mu ?
bu diyagram rtr 160 ın diyagramı rtr 150 ile ufak tefek farkları var.elinde rtr 150 nin elektrik diyagramı olan var mı.zira kullanma klavuzunun içinde var diye hatırlayorum.
Reklamlar
-
Benim farlar yanıyor çalışmadan 2011 yeni kasa
-
bişey demek görmeden denemeden zor kendin deneyerek bulabilirsen ne ala fakat en güzeli bir ustaya yaptırman çünkü bu motosiklet yağmurda çamurda bir şase olur tesisat yanabilir
-
aküden yeni bir hat çekerek istediğin gibi yapmayı dene bence... ben genelde orjinal tessisat ı bozmadan soketlerden çıkararak kendi işime yarayını yapıyorum...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
ERROR88 adlı üyeden alıntı
Benim farlar yanıyor çalışmadan 2011 yeni kasa
peki motor çalışırken yaktığında rolanti düşük olursa kısılarak mı yanıyor yoksa kısılma olmuyor mu.eğer kısılma oluyorsa ybr deki sistemle aynıdır yani "relay pass by " yazan röle farı otomatik olarak aküye bağlıyor.
-
Kısılma oluyor ama fark etmek zor dıkkatli bakman lazım
-
ERROR88 adlı üyeden alıntı
Kısılma oluyor ama fark etmek zor dıkkatli bakman lazım
motor kapalıyken kısılma olmuyorsa ybr deki sistemin aynısı var demektir
-
yeni kasa ybrlerde kısılma cbflerle kıyaslarsan yok denecek miktarda..gaz verince farda parlama yok diyebilirim..hiç motorun kendi tesisatını elleme çünkü bi yerden bi şekılde sorun çıkarıyor..en makul hem aydınlatma hem farkedilme sorununa hem de senin ihtiyacına en uygun çözüm xenon bağlamak..akü üzerinden yeni bir hat çek araya bir düğme koy
-
ben diyom angara sen diyon zenon bağla
-
14 Ağustos 2012, 10:53
#10
HERKEZE SLM
ARKADAŞLAR ÖNCELİKLİ ELEKTRONİKTEN ANLAMIYORSANIZ KURCALAMAYIN
RELAY PASS SELEKTÖRDÜR ELEKTRİĞİ DİREK AKÜDEN ALARAK HEM UZUN HEM KISA FARI YAKAR
GELELİM FAR NEDEN REGÜLATÖRE BAĞLI EĞER SÜREKLİ AKÜDENELEKTRİK KULLANILIRSA AKÜ ÖMRÜ KISALACAKTIR ARTI BİŞEYLER AÇIK KALIP AKÜ BİTME GİBİ Bİ DURUM SÖZ KONUSU OLMAYACAK Bİ SİSTEMDİR EĞER TUTUP AKÜDEN FARA HAT ÇEKERSENİZ FARLARI AÇIK UNUTMANIZ KAÇINILMAZDIR SİSTEM GAYET MANTIKLIDIR HER İKİ AÇIDANDA HEM AKÜ ÖMRÜ HEMDE FAR AÇIK UNUTMAMA AÇISINDAN BU ELEKTRİK TESİSATI ZENON FARA GÖRE İNCE BİR TESİSATTIR YANGIN ÇIKRMA İHİTMALİNİZ FAZLA OLUR BÖYLE Bİ DÜŞÜNCENİZ VARSA ZENON TAKMAK GİBİ FAR HATTINI KALIN KABLODAN YENİDEN ÇEKİN VE RÖLE KULLANIN SAYGILAR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler