Subap bozuldu galiba yardim ??
-
30 Haziran 2012, 01:40
#21
ya hocam keşke bodrumda veya buraya yakın olsaydın. Burda adam akıllı usta yok. Bişey sorcam benim titan 150 cc. Bunu silindir ve üstünü söküp sana yollasam rektefe veya hacim büyütme yapabilirmisiniz? Bu krank kolundan pistonu ayırmak zormudur? Hiç yapmadım?
Reklamlar
-
30 Haziran 2012, 01:49
#22
krank kolundan pıstonu ayırmak düşündüğünden daha kolaydır,
sılındır cıktıktan sonra,
krank kolu ve pıston önunde durur,
pıstonun ıcınden gecen serce parmagın kalınlıgında (GAJON PİMİ DERLER) piston pimi vardır,
ve bu pim'in iki kenarındada mınık ıkı adet (sağ ve solda olur) segman vardır,
o segmanları cıkart ve bır taraftan tornavıda yardımı ıle ittir,
çıkacaktır,
motorun saglam olupta hafıften krank sesı gelen kımı motorlarda o pım zamanla aşınmış olup ses yapabılır,
sanıyorum senın motor daha once rektıfıye gormuş ve 150 cc'ye büyütülmüş olmalı,
tekrardan buyutursen üst kafanın değişmesi gerekır ve o sılındır bıraz daha buyumeye olanak saglamaz,
malum silindirin iç kısmı ÇELİK alaşımlı oldugundan zaten ılk rektıfıyede yeterınce ınceltılmıstır,
tekrar yapıldıgı zaman sılındır eteklerı ıncelecek ve motor olur olmadık yerde ısıdan şişecektir.
Sana tavsıyem daha fazla oynama ve oylece bın...
-
30 Haziran 2012, 01:56
#23
ya ben şişiremedim ama eski gömlek komple traşlanıp 150 cc pistona göre gömlek atıldı diye biliyom ben. Bu mümkünmü? Evet bi gömlek daha kaldırmaz. Son soruyu sorayım o zaman vaktini almayayım. Bu internette zounkshen mi ne markalar var. Cg 150,cg 200, cg 250 olarak silindir takımları var. Bunlardan alsam saplama yerleri uyarmı? Ve ne kadar sağlıklı olur? Bide taiwan malları var. Ne önerirsiniz? Bidaha rektefe olmayacak malum.
-
30 Haziran 2012, 02:01
#24
senın motorun sılındırıne orjınalınden farklı sılındır uymaz,
sılındır etekleri,,,,
(Etek dediğim yerler silindirin en altında motor lbogunun ıcıne gıren yuvarlak kısım)
pıston genısledıkce kalınlasır,
ve senın motor blogun 150 cc sılındırı dahı kabul etmıyor,
senın sılındır taşlatılıp rektıfıye edılmış ve 150 cc pıstona gore honlatılmış,
yanı o modellerın sadece 125 cc olanları senın motora uyar,
cg 150,,cg 200, ve cg 2500 cc sılındırler,
cg 150 ''Seyhan 150 için''
cg 200 ''Kanuni racer 200 ve zealsun gs 200 için''
cg 250 ''kanunı 250 cross'' modellerı ıcındırler,
evet saplama boyları yeterlı fakat sılındır etek kalınlıklarından senın motora uyum saglamazlar...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
30 Haziran 2012, 02:04
#25
sağolasın hocam. Yani alsaymışım elimde patlayacakmış. Değerli bilgilerin için teşekür ederim
-
30 Haziran 2012, 02:11
#26
rıca ederım ne demek,
parca ıhtıyacın oldugunda gerek danısmak adına gerek temın etmek adına yardımcı olurum,
her türlü parça temin imkanım var,
5 adet yeterınce stoklu toptancım var,
ve içlerinden 2 tanesi türkiye geneline yedek parça tedarik ediyor...
Bilgin olsun ;)
oradan fıyat alırsın bırde buradan bakarız yani...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
30 Haziran 2012, 02:15
#27
tamam. Şimdi değile ilerde motor rektefe istediğinde tekrar 125 cc ye düşürmek istemiyorum nasıl yapmalıyım? İlerde ama. Ne yapayım? Tork ve güç şuan cbf 150 den bile iyi
-
30 Haziran 2012, 02:17
#28
her 1000 km oldugunda yağ değişimini yap,
motorun yeterınce bakımlı kalır zaten,
yağ yakmaya başlayınca yanlıkca segman pıston değişimi yaparsın eskı halıne doner,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
30 Haziran 2012, 02:20
#29
tamam üstad. Yağımı bin km de değistiriyom zaten. Motor 15 yaşında zevk için rektefe yaptırdım. Biraz çekisi düşmüş gibi gelmişti. Tekrar teşekürler.
-
30 Haziran 2012, 12:00
#30
http://db.tt/2TxcFN6J
ust kapagi soktum. ustteki linkte resmi var. farkettiyseniz alt taraftaki subap kafasi ice kacmis durumda. ben biraz inceledim subap ustteki subabi kilitleyen parcadan kacmis. kilidi nasil sokebilirim ugrastim baya guclu birsey bir yontemi falan varmi ?
-
30 Haziran 2012, 17:28
#31
bak hiç sübap sökmedim ama vardır muhakkak bi yöntemi
-
01 Temmuz 2012, 14:54
#32
o subap zaten sıyırmış,
tırnağı atmış olmalı,
o yayları içeriye çok sıkı bastırmalısın ama once sabıtlemelısın o kapağı bir yere,,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
01 Temmuz 2012, 15:51
#33
sana 3,4 gibi ara dedik baktık aramadın ben aradım onu da açmadin ben de isime gücüme baktım yarım saatlik işti hepi topu
-
01 Temmuz 2012, 19:42
#34
delileoo adlı üyeden alıntı
sana 3,4 gibi ara dedik baktık aramadın ben aradım onu da açmadin ben de isime gücüme baktım yarım saatlik işti hepi topu
aaa abi ben unuttum seni, kusura bakma vallahi motorla uğraşıyodum aklımdan çıktı aramak yaa, telefon evdeydi farklı bi numara aramıştı tanımadığımdan dönmedim kusura bakma :(
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)