Honda mühendisleri o motora 3-5 hp ekleyip görünümünü biraz kaslandırsalardı cfb250 satamazlardı veya 4.500 yerine 5.500'e satarlardı.
Honda mühendisleri o motora 3-5 hp ekleyip görünümünü biraz kaslandırsalardı cfb250 satamazlardı veya 4.500 yerine 5.500'e satarlardı.
Arkadaşım Sgt_Phoenix,yaklaşık 3 aydır CBR 125 i kullanıyorum,aldıktan kısa bir süre sonra da honda bayisinde arka lastiğini değiştirdim,duro için 100 TL fiyatı var.Dunlop biraz daha fazlaydı,tam hatırlamıyorum.
Performansı az bir miktar etkiliyor ama bence çok önemli değil.Fren mesafesini çok kısaltıyor mu dersen bence ona da çok etkisi yok çünkü motorun fren konusundaki sorunu ağırlığından kaynaklanıyor.İki lastikle de frenlemesi çok iyi değil.Zaten bu yüzden yüksek bir hıza ulaşması uygun değil.Yalnız görünüşü bence daha güzel oluyor ve virajlarda bir miktar daha güven sağlıyor.Yakıtı etkilediğini hiç fark etmedim!Tecrübelerim bunlar sana yardımı olabilirse ne mutlu.
Eksoz konusunda bir fikrim yok,soramadım da ayrıca endüstri ürünleri tasarımcısı olmadığım için yorum yapamayacağım,ki onlar bile bazen ıskalıyor (örn;karbüratör&chip).Sen eksoz konusunda bilgi alabilirsen öğrenmek isterim,mutlu günler..!
motorbike dergisinin bi sayısında derbi 125cc modeline sigorta panelinde bi modifikasyon işlemi yapılıyodu ama tam bilemiorum belki.cbr 125 de destekleyebilir onu..ama emin diilim
malum benim motorum yok..
sahip olmadığını istio ya insan...hep ondan işte hep ondan...
bikere bu motor 6. vites 10bin devir civarları 130 yapıor hadi 13bin devir yaptırsan modifiye yapıp oda 160 olsa tabiki olmaz okadar hemde motor çk zorlaır 200ü nasıl görsün bü motor mantıklı olun biraz
çeliğin rüzgar ile dansı[COLOR="Red"][/COLOR]
akadaşım bnde alcam o motordan ve modifiye yapcam kesin görünüş ne viraj alış çok rahat oluyor hız yapmıyacaksan idaal derim egsos konusnda bir bilgim yok ama bi bakarım onra yine yazarım
ben size yapiyim bir liste
açık hava filtresi
performans buji ve buji kablosu
eksoz
dişli çapının küçülmesi
dereceli eksantrik
silindir kapağı taşlama
cbr 125 enjektörlü mü bilmiyorum ama. eğer enjektörlü ise chip tunning olabilir.
motorun beygirini arttırdıktan sonra, dişli çapını orantılı olarak küçültürseniz istediğiniz hızlara çıkarsınız.
orj,n i güsel yha
Şimdi arkadaşlar; 2008 model üstü enjeksiyonludur, ki onlara chiptuning yapılabilir. Ama dier modelleri karb. lüdür. Onlarda da meme boğaz büyütme gibi daha çok benzin göndererek dewir arttırmaya İMKAN werebilirsiniz. Henüz arttırmadık! ;) Ki bence karb. de hız arttırmak daha ucuz we imkanlıdır
Ardından açık hawa filtresi. ya da warsa performans tipi. Ardından dereceli ekzantrik. İşte burda dewir arttırdık ;) Perf. ekzos geniş manifold. Sonra arka dişli küçültülmesi.
Ardından; oluyor mu bilemiyorum ama olmuyor diye biliyorum. Olursa süper perf. werir yanlız. Üst kapak we silindirden tornada alınarak YANMA ODASININ HACMİNİ DÜŞÜRMEK. Sonra 97 oktan gibi yüksek (B)oktanlı XD benzin kullanmak. Perf. tibi buji ör: iridyum kullanılabilir.
Daha ileri modifiye de: Şanuman dişlileri ile oynamak, ağırlık merkezi oynaması, 125 cc üstü krank silindir motor bloğu takılması gibi....
Ben çok usta bi sürücü deilim. Çat pat. Mtrum da yok. CBR hakkında bilgi eksiğim de war. aMa mod. hakkında tahminlerimi yazdım.... Ancak bu mtrların görünümü güsel, fiytına göre!!
Bence bu modifiye teknikleri ile(ileri modifiye yapmadan, dier saydıklarım ile) hız MAXX 165felan olabilir. GEÇMEZ arkadaşlar. Geçmesin de. İnce we aerodinamiği zayıf we çok hafif. Bu yüzden denge(stabilite) we frenaj ÇOK zorlaşır. Muhtemelen kaza riski %80ciwarı artar. Yani yerli yerinde bırakmak lasım. Bu mtr için 160 bile çok fazla ama 160-165 yeterli zaten. Tabii bence mod. ŞART....
CBR den anlayanlar lütfen konuma baksınlar. Teşekkürler.....
Benim Konum
bence de orjinali güzel motorda oynama fln yapmanı tavsiye etmiyorum.2,3 hp için motor yenir yoksa.yapıcaksanda göruntusunde olabilir en fazla kanımca.kendi sınıfında güzel bi motor sonucta
[COLOR="Red"][B][I]Honda cbr 125R[/I][/B][/COLOR]
arkadaşlar bende 2011 cbr var düz yolda 125 km hız görebilyiorum herşeyi orjianl hali ile. şimdi ben k&n açık hava filtresi , iridyum perfrmans buji, performansa göre dişli oynaması ile hızım 125ten kaça çıkar bilgi verirmisiniz ?
aynen 2.5 haftadır motor serviste bu perşembe günü çıkıyor motor
valla sağ ve sol grenaj tamamen değişti, sol ön sinyal, ve ön kafa grenajı değişti masraf 1.250 fln çıktı. ön farda çizikler vardı onu değiştitrmedim pasta cila yapılcak değişmeye kalksam 800 tl dediler bi fara .
cbr 125 in gövdesinin ince olduğunu söylemek için ondan iyi bir motora sahip olmaya gerek yok. "kedi erişemediği ciğere mundar dermiş" mantığıyla mı söylediniz bilmiyorum ama benim windy s bile o motorun babası gibi duruyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:10 ----------
112ciyiz
kn hava filtrem iridyum bujim var yokuş aşağı 150-155 fln grdüm devir 11000i geçmedi bunu bi belirtiyim ,125 sınıfının en yakışıklı ve 6 ileri şanzımanıyla en agrasif motorlarından ilk sıralarda ,,,cebine dost +bu motorla artislik yapıcak arkadaşım sana sesleniyorum bir çok bayan arkadaş bunu dev bi makina sanıyo kasmaya gerek yok 150 180 ne bakmıyo arkandayken sıkı tutun diyip 20mtre tek teker yapman olayı bitiriyor.aradığın buysa tabi viraja yavaş giriver her dk 1100de vites atmak yani makinanın canını çıkarmk zrunda değilsin ..bn uzun yol yapıyorum 2 3 haftada bir gayet memnunum sorusu olan pcdoctorx@gmail.com ada yazabilir saygılar ....su makinayıda eleştirmekten vaz geçin gayet tatlı dertsiz bşy ;)
motorsiklet chip tuning box aldım
nitrodata chip tuning box montajını yapmadım
daha önce alan varmı kullanan varmı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
kendi sitelerinde dökuman vermişler http://nitrodata.com.tr/motor/yamaha/yamaha-r1.pdf
ama yine yapamdım
lütfen yardım ....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)