Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

CBR 125 modifiye yardım!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Honda mühendisleri o motora 3-5 hp ekleyip görünümünü biraz kaslandırsalardı cfb250 satamazlardı veya 4.500 yerine 5.500'e satarlardı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Axis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2006
    Şehir
    İzmir-Bornova
    Motosikleti
    Honda CBR 600 RR
    Arkadaşım Sgt_Phoenix,yaklaşık 3 aydır CBR 125 i kullanıyorum,aldıktan kısa bir süre sonra da honda bayisinde arka lastiğini değiştirdim,duro için 100 TL fiyatı var.Dunlop biraz daha fazlaydı,tam hatırlamıyorum.

    Performansı az bir miktar etkiliyor ama bence çok önemli değil.Fren mesafesini çok kısaltıyor mu dersen bence ona da çok etkisi yok çünkü motorun fren konusundaki sorunu ağırlığından kaynaklanıyor.İki lastikle de frenlemesi çok iyi değil.Zaten bu yüzden yüksek bir hıza ulaşması uygun değil.Yalnız görünüşü bence daha güzel oluyor ve virajlarda bir miktar daha güven sağlıyor.Yakıtı etkilediğini hiç fark etmedim!Tecrübelerim bunlar sana yardımı olabilirse ne mutlu.

    Eksoz konusunda bir fikrim yok,soramadım da ayrıca endüstri ürünleri tasarımcısı olmadığım için yorum yapamayacağım,ki onlar bile bazen ıskalıyor (örn;karbüratör&chip).Sen eksoz konusunda bilgi alabilirsen öğrenmek isterim,mutlu günler..!

  3. #23
    chansoi666 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    motorbike dergisinin bi sayısında derbi 125cc modeline sigorta panelinde bi modifikasyon işlemi yapılıyodu ama tam bilemiorum belki.cbr 125 de destekleyebilir onu..ama emin diilim

    malum benim motorum yok..
    sahip olmadığını istio ya insan...hep ondan işte hep ondan...

  4. #24

    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    ankara k.ören
    Motosikleti
    cbr 125
    bikere bu motor 6. vites 10bin devir civarları 130 yapıor hadi 13bin devir yaptırsan modifiye yapıp oda 160 olsa tabiki olmaz okadar hemde motor çk zorlaır 200ü nasıl görsün bü motor mantıklı olun biraz
    çeliğin rüzgar ile dansı[COLOR="Red"][/COLOR]

  5. #25
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    Alıntı CaBRioLeT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadi onları değiştirdin o incecik gövdesine ne yapıcan???
    cubuk kıraker gıbı gowdesı war
    Rüzğarı_hissSet

  6. #26

    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    akadaşım bnde alcam o motordan ve modifiye yapcam kesin görünüş ne viraj alış çok rahat oluyor hız yapmıyacaksan idaal derim egsos konusnda bir bilgim yok ama bi bakarım onra yine yazarım

  7. #27
    sebastian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Şişli/İST.
    Motosikleti
    nexus500'den gsr600'e terfi etmişti bws100'e düştü
    ben size yapiyim bir liste

    açık hava filtresi
    performans buji ve buji kablosu
    eksoz
    dişli çapının küçülmesi
    dereceli eksantrik
    silindir kapağı taşlama

    cbr 125 enjektörlü mü bilmiyorum ama. eğer enjektörlü ise chip tunning olabilir.


    motorun beygirini arttırdıktan sonra, dişli çapını orantılı olarak küçültürseniz istediğiniz hızlara çıkarsınız.

  8. #28
    halitcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    adana mersin arasın da bır yerde
    Motosikleti
    honda cg 125 2006
    orj,n i güsel yha

  9. #29

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir / İstanbul
    Şimdi arkadaşlar; 2008 model üstü enjeksiyonludur, ki onlara chiptuning yapılabilir. Ama dier modelleri karb. lüdür. Onlarda da meme boğaz büyütme gibi daha çok benzin göndererek dewir arttırmaya İMKAN werebilirsiniz. Henüz arttırmadık! ;) Ki bence karb. de hız arttırmak daha ucuz we imkanlıdır

    Ardından açık hawa filtresi. ya da warsa performans tipi. Ardından dereceli ekzantrik. İşte burda dewir arttırdık ;) Perf. ekzos geniş manifold. Sonra arka dişli küçültülmesi.

    Ardından; oluyor mu bilemiyorum ama olmuyor diye biliyorum. Olursa süper perf. werir yanlız. Üst kapak we silindirden tornada alınarak YANMA ODASININ HACMİNİ DÜŞÜRMEK. Sonra 97 oktan gibi yüksek (B)oktanlı XD benzin kullanmak. Perf. tibi buji ör: iridyum kullanılabilir.

    Daha ileri modifiye de: Şanuman dişlileri ile oynamak, ağırlık merkezi oynaması, 125 cc üstü krank silindir motor bloğu takılması gibi....

    Ben çok usta bi sürücü deilim. Çat pat. Mtrum da yok. CBR hakkında bilgi eksiğim de war. aMa mod. hakkında tahminlerimi yazdım.... Ancak bu mtrların görünümü güsel, fiytına göre!!

    Bence bu modifiye teknikleri ile(ileri modifiye yapmadan, dier saydıklarım ile) hız MAXX 165felan olabilir. GEÇMEZ arkadaşlar. Geçmesin de. İnce we aerodinamiği zayıf we çok hafif. Bu yüzden denge(stabilite) we frenaj ÇOK zorlaşır. Muhtemelen kaza riski %80ciwarı artar. Yani yerli yerinde bırakmak lasım. Bu mtr için 160 bile çok fazla ama 160-165 yeterli zaten. Tabii bence mod. ŞART....

    CBR den anlayanlar lütfen konuma baksınlar. Teşekkürler.....
    Benim Konum

  10. #30

    Üyelik
    22 Haziran 2010
    Şehir
    ''Düzc€''
    Motosikleti
    Honda cbr 125 ''06
    bence de orjinali güzel motorda oynama fln yapmanı tavsiye etmiyorum.2,3 hp için motor yenir yoksa.yapıcaksanda göruntusunde olabilir en fazla kanımca.kendi sınıfında güzel bi motor sonucta
    [COLOR="Red"][B][I]Honda cbr 125R[/I][/B][/COLOR]

  11. #31

    Üyelik
    13 Aralık 2010
    Şehir
    İzmiR-BUCA
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r - 2011 HRC
    arkadaşlar bende 2011 cbr var düz yolda 125 km hız görebilyiorum herşeyi orjianl hali ile. şimdi ben k&n açık hava filtresi , iridyum perfrmans buji, performansa göre dişli oynaması ile hızım 125ten kaça çıkar bilgi verirmisiniz ?

  12. #32
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı tolga1994199 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende 2011 cbr var düz yolda 125 km hız görebilyiorum herşeyi orjianl hali ile. şimdi ben k&n açık hava filtresi , iridyum perfrmans buji, performansa göre dişli oynaması ile hızım 125ten kaça çıkar bilgi verirmisiniz ?
    senın arkadaş senın motorla patlamamışmıydı ya ?

  13. #33

    Üyelik
    13 Aralık 2010
    Şehir
    İzmiR-BUCA
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r - 2011 HRC
    aynen 2.5 haftadır motor serviste bu perşembe günü çıkıyor motor

  14. #34
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı tolga1994199 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen 2.5 haftadır motor serviste bu perşembe günü çıkıyor motor
    masraf nedir ?

  15. #35

    Üyelik
    13 Aralık 2010
    Şehir
    İzmiR-BUCA
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r - 2011 HRC
    valla sağ ve sol grenaj tamamen değişti, sol ön sinyal, ve ön kafa grenajı değişti masraf 1.250 fln çıktı. ön farda çizikler vardı onu değiştitrmedim pasta cila yapılcak değişmeye kalksam 800 tl dediler bi fara .

  16. #36
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Alıntı derin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yorumu keşke CBR 125'ten daha iyi bir motora sahip olduğun zaman yapsaydın...
    cbr 125 in gövdesinin ince olduğunu söylemek için ondan iyi bir motora sahip olmaya gerek yok. "kedi erişemediği ciğere mundar dermiş" mantığıyla mı söylediniz bilmiyorum ama benim windy s bile o motorun babası gibi duruyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:10 ----------

    Alıntı CaBRioLeT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir endüstriel ürünler tasarımcısı olarak fikirimi beyan ettim....cip taksanda o kasayı o süratlerde nasıl kontrol ediceksin??? ağırlığı, türbülansı, vs... 200 km de nasıl çözmeyi düşünüyorsun??? çip takılıorsa kasada da değişiklikler yapılıyordur
    112ciyiz

  17. #37

    Üyelik
    28 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR 125
    kn hava filtrem iridyum bujim var yokuş aşağı 150-155 fln grdüm devir 11000i geçmedi bunu bi belirtiyim ,125 sınıfının en yakışıklı ve 6 ileri şanzımanıyla en agrasif motorlarından ilk sıralarda ,,,cebine dost +bu motorla artislik yapıcak arkadaşım sana sesleniyorum bir çok bayan arkadaş bunu dev bi makina sanıyo kasmaya gerek yok 150 180 ne bakmıyo arkandayken sıkı tutun diyip 20mtre tek teker yapman olayı bitiriyor.aradığın buysa tabi viraja yavaş giriver her dk 1100de vites atmak yani makinanın canını çıkarmk zrunda değilsin ..bn uzun yol yapıyorum 2 3 haftada bir gayet memnunum sorusu olan pcdoctorx@gmail.com ada yazabilir saygılar ....su makinayıda eleştirmekten vaz geçin gayet tatlı dertsiz bşy ;)

  18. #38

    Üyelik
    31 Mayıs 2012

    nitrodata chip tuning box

    motorsiklet chip tuning box aldım

    nitrodata chip tuning box montajını yapmadım

    daha önce alan varmı kullanan varmı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

    kendi sitelerinde dökuman vermişler http://nitrodata.com.tr/motor/yamaha/yamaha-r1.pdf

    ama yine yapamdım

    lütfen yardım ....


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler