kusurabakmasında bu konuda cok ugrasıyorum dolayısıyla hassasım. Dedıklerın dogruysa hava fıltresıne gelen sıvı yag degıl benzın ayarları yaptırdıktan sonra ınş duzelır. Sagol.
kusurabakmasında bu konuda cok ugrasıyorum dolayısıyla hassasım. Dedıklerın dogruysa hava fıltresıne gelen sıvı yag degıl benzın ayarları yaptırdıktan sonra ınş duzelır. Sagol.
Son durum nedir acaba? Malum benzin fiyatları...
The man who knows everything chooses to know nothing...
bak kardeşim o motor 3 lt den çok yakmamali
en çok karşı olduğum şey subab ayarıdir sanki doktor streskopu ile motoru dinliyorlar ustalara kalırsan 5000km de ki motora yeni motor yaparlar , çok pahalı şeyler değil hava filtresi buji değiştir bir karbüratör ayarı yaptır ki karbüratör öyle can sıkıntısına temizlenmez eski motorum 15 bin e geldiğinde bile sorun yoktu
karbüratör ayarı filtre buji en son çare kayısı değiştir ben sorunu öyle çözmüştüm
18 kr normal
Türkiyede benzin pahalı motor ne etsin Drift bile 12-15 kr yakıyor
yakmasın diyorsan 50cc bir scooter al yakmaz
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
driftte sorun vardır. benim 125cc çinli 10 krş apache 9 krş yakıyor kmde. scooterda 12 15 arası yakar. drift 10 12 olması lazım sürüşe göre.
Çinlilerin maxi scooter diye piyasa sundukları bu tip 150 ccler, ağır kasasından,kullanıcının motoru aşırı zorlamasından,bakımsızlıktan, 25 kuruşa kadar yakabilir,denemek serbest
Önce kullanım şeklini değiştirmek gerek, ardından da hava filtresi,buji,karbüratör ayarı,varyatör kısımlarının bakımını yaparsanız da 12 kuruşa kadar düşürebilirsiniz..
ygk nasıl hesap yaşıyorsunuz kardeş siz eski parada 90-100 bine geliyor
bu benzin fiyatında ?
kardeş genelde silme doldurup bir süre sonra tekrar benzin alırım. ama yedeğe düştüğü anda 1 2 km gidip benzin alıp tekrar yedeğe düşmesiyle hesapladığımda oluyor.
benim adana da gittiğim yollar çok kısa, o yüzden motor ısınmıyor bile. motor soğukkende piston çizmesin diye basmıyor çok düşük devir kullanıyorum. sonuç bu. aynı motorlar uzun yolda 100 kmde 3.5 litre ve üstü yakıyor basınca.
şehir içindede istanbulda kullandım kmde 12 krş yakıyorlardı. adanada sert kullanımdada 12 krş yakıyorlar. hiçbir zaman bu değeri geçmedi.
depoyu silme doldur yüz km git bir daha doldur al sana yakıt miktarı
hiçbir zaman geçmedi demen için lt olarak ölçmen lazım benzin fiyatları dansöz gibi
lite olarak 125 cc çin 2.4 ile 2.6 arası.
apache 2.5 litreyi geçmiyor sakin kullanımda.
kasarsak ikiside 3e kadar çıkıyor ama şehir içinde 3ü geçtiğini görmedim.
çinli 1.5 yıldır bende apache 3 aydır
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Ayarsızlık ve bakımsızlık çok yaktırdığı gibi sürekli gaza yüklenmek de çok fazla etkiliyor. 150 ve ya 200 cc'nin sakin kullanımda 125'likten daha az yakacağını düşünüyorum (az devirde daha fazla güç). Kullanım tarzı çok önemli bence. Popcorn diye bir scooter vardı 2 zamanlı 80cc kullanıcıların hepsi benzine para yetiştiremediklerini söylüyorlardı ve elden çıkarmaya bakıyorlardı...
The man who knows everything chooses to know nothing...
Tuh ya bugün benzin alacaktım... Desene zammı yedik yine...
The man who knows everything chooses to know nothing...
;) Adem cevaplamış, Aslında bulsam 250'lik 2 zamanlı MZ motorunu bi sezon kullanmak istiyorum (motor bloğunu değiştirip), arada o, arada bu... Yeni motor alsam da bu motoru elden çıkarmayı düşünmüyorum, hakkaten duruşu ve ayrı bir stili var. İşte maddi durumlar düzeldikçe toparlayacağız inş.. Bu haliyle 100 km'de 3 lt yakıyor, aslında 125 cc için çok fazla. Kronik karbüratör sorunum var, değişeceğim galiba el mecbur... Bakalım ondan sonra yakıt durumu ne olacak??
The man who knows everything chooses to know nothing...
değiştir teo değiştir. Ke-hin 22 numara titan karburatörü tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)