Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

cbf 150 13000 de zincir değişi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4800 tl lik motora 25 tl lik zincir dişli seti koyarsalar olacağı bu
    koy bakalım 100tl lik zincir 100 tl lik dişli seti kaç bin km yol gidiyor
    ama işte türkiyeye her türlü adi malı gazlıyor honda eee hayat onda yani
    sen altindaki yamahayi ver ben onun disli zincir setini 5000de de bitirebilirim sen merak etme. Onemli olan kullanicinin ne tur surus yaptigidir liseli bebeler gibi artik su marka fanatikligini birakalim.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen altindaki yamahayi ver ben onun disli zincir setini 5000de de bitirebilirim sen merak etme. Onemli olan kullanicinin ne tur surus yaptigidir liseli bebeler gibi artik su marka fanatikligini birakalim.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  3. #23
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adem çamur atmayacağını biliyorum ama sanki biraz öyle olmuş bu yazı. herkes her malı aynı titizlikle kullanamaz. ayrıca arka dişliyi hep yağın içinde bile çalıştırsan 80.000 km. sağlıklı bir şekilde durmaz. üzerindeki dişlerin var olması sağlam olduğunu göstermez aşınmış dişler başa bela açabilir...
    Benim motorda komple zincir muhafaza var. Cbf nin zinciri,dişlisi gibi açıkta değil benim motorun. O vesile ile zincir dişli gurubum toz, su ve diğer diş etkenlerden koruma altında. Benim arja dişli 80 bin gidiyosa,cbf nin yarı km si kadar gitmiyosa sebebi açık zincir olmasıdır. Koruma olmamasıdır. Oraya iki koruma muhafaza kapağı yapmak zor gelmiş zaten hondaya. Evet orjinal japon ile çinde üretilmiş hondalar arasında kalite farkı vardır. Çinden gelenler benim kanımca 5 para etmez. Üstüne para da verseler almam. Yağmurda stop edip yolda kalacak, araka kampana tak tak ötecek, yağ yakacak, tekleyecek,yolda aynasının içi düşecek ondan sonra burda masal okunacak. Honda çindede üretilse kalitede ödün vermez diye. Alın size kalite kendinizi kandırdınız bari milleti kandırmayın
    oğuz karaman arkadaşım son yazdıklarım size değil,yanlış anlaşılmasın. bide marka fanatikliği yapmıyorum. Kaldıki titanlar 6 yıldır satışı yok neyini savunayım?

  4. #24
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    400-500 km de bi yağlarım 3 yağlamada bir temizlerim (ama öyle tutup zinciri sökmem) 30.000 km oldu ve durumu gayet iyi. Sizin duruma anlam veremedim.
    Zinciri kilit baklasından sökmek daha kolay aslında,atıyorum zinciri mazot dolu kovaya şıkır şıkır oluyor


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)