Suzuki Volusia Vl800 Benzin Sarfiyatı Yardım.
Reklamlar
-
21 Haziran 2012, 03:11
#61
demekki benim honda titan 150 cc sizinkınden bile fazla yakıyor. 100 km de 3 kg civarı. 10 litreyle 340 km civarı. Hava filtresi geçen temizledim. Baya bi pisti. 380 km hedefim. Eskiden 400 km yi rahat deviriyodu 125 cc iken. Usta şimdi benim 150 cc 100 km de 3 litre,senin 850 cc 100km de 6 litre. Bence enjeksiyonsuz bi motor için iyi.
Reklamlar
-
23 Haziran 2012, 23:34
#62
-
23 Haziran 2012, 23:46
#63
-
27 Haziran 2012, 22:42
#64
-
27 Haziran 2012, 22:52
#65
maaşallah canavar yahu tabi bu arada sök, tak baya bişeyler öğrenmiş oldunuz
-
27 Haziran 2012, 23:41
#66
adem80 adlı üyeden alıntı
maaşallah canavar yahu
tabi bu arada sök, tak baya bişeyler öğrenmiş oldunuz
Aynen öyle Adem canavar oldu. herkes gibi söküp taka taka öğreniyor insan . Gerçi bu resimler 1 sene öncesinin resimleri ama olsun :D . Hepimiz için öyle her yeni sorun öğrenilecek yeni bir konu.Kazasız sorunsuz günler herkeşe
-
27 Haziran 2012, 23:49
#67
Mr. Bla bla sorunu çözmüşsün gözün aydın... Ya yine bir katılımda bulunacağım azar atmazsan şayet. Ruhi usta Yibanın neresine düşüyor onu soracaktım
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
28 Haziran 2012, 02:04
#68
Teo23 adlı üyeden alıntı
Mr. Bla bla sorunu çözmüşsün gözün aydın...
Ya yine bir katılımda bulunacağım azar atmazsan şayet. Ruhi usta Yibanın neresine düşüyor onu soracaktım
Teo topiği toptan gözden geçirdim azar dediğin yeri anlayamadım estağfurullah benim ne haddime sadece 250 ve üstü demişsin bende 125cc an lere bakıyom dedim üzdün beni :( .
Ruhi usta küba servisinde Yani yıbanın yanından dvm eden yoldan gidersen ilerde hemen göreceksin sağ da hımm bu arada belki sana da yarar yanında bir parçacı var yani servisin mağazası diyelim ben yıba da bulmadığım çoğu şey orada mevcuttu örneğin custom ayna vs.ama yazılarda da belirttim sadece oraya gittim onun kendine ait işleri vardı. ben kendi alet çantamı çıkarıp motoru söktüm. karbüratörü açtım ruhi usta diyaframın milini yukarı çekip taktı hatta vidalarını da bana taktırdı Toparlamak da tekrar bana düştü borunun yırtık olduğunu da orada anladım ve kestim. Yine de bir görüşmeni öneririm yani yönlendirir seni yada boş bir zamanında çağırır. Tekrar ediyorum azar atmak asla katta
-
28 Haziran 2012, 02:26
#69
;) yok azar olayını espri mahiyetinde demiştim, Ruhi ustanın ismini duymuştum, dediğin yeri anladım. Piston, segman, piston bloğu komple değişecekte, vakti gelince ona yaptırayım diyorum. Teşekkürler
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
28 Haziran 2012, 22:08
#70
Teo23 adlı üyeden alıntı
;) yok azar olayını espri mahiyetinde demiştim, Ruhi ustanın ismini duymuştum, dediğin yeri anladım. Piston, segman, piston bloğu komple değişecekte, vakti gelince ona yaptırayım diyorum. Teşekkürler
Owww şimdiden büyük geçmiş olsun ,, eee o zaman hazır piston sekman değişmişken sende bir restorasyon çalışması yapıp gözlerimize bayram ettirirsin artık
-
29 Haziran 2012, 01:17
#71
Valla o kadar eksiği var ki motorun... Bütün yaz onunla uğraşacağım gibi gözüküyor... Zevki de orada zaten.. ;)
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
02 Ağustos 2012, 02:17
#72
pinkkuvarscım , sorunun çözülmese sana diyafram bıle ayarlamıstım , ustamız onları yaparken bızde laflayacaktık iş bitince de bayılana kadar içecektik zevkten
gaz verınce motor teklıyor sanırım bujılerden
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
23 Ağustos 2012, 01:39
#73
mterayes26 adlı üyeden alıntı
pinkkuvarscım , sorunun çözülmese sana diyafram bıle ayarlamıstım , ustamız onları yaparken bızde laflayacaktık iş bitince de bayılana kadar içecektik zevkten
gaz verınce motor teklıyor sanırım bujılerden
onur şimdi görüyorumm vallaha çok da iyi oldu 5.0 a kadar düştü şuanda hatta kafamda iridyum buji gibi bir fikir daha var başta yine bir girişimim oldu fakat ağzı yananlardan vazgeçmiştim ama grubumuzda herkes kullanıyor bizim makinelerde sorun olmadığı aşikar yüksek devirde ve sabah çalışmada fark yaratacağına eminim hafif bir benzin kokum var onu da giderecek gibi geliyo olmadı seneye bir sibop olayına girecem .. İçmek konusuna gelmişken de az kaldı biz sıkıntı olmazsa ay sonu memleketine geliyoz orda bi fikri unutma ))
-
23 Ağustos 2012, 01:42
#74
Hava filtresinden çat diye bi ses gelip benzin birakıyosa kesinlikle karburatörlerin tamamen açılıp bütün iğnelerinin temizlenmesi gerekli.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
-
-
adem' e bir dükkan açsak ya? adam konu anlatımlı tüm dersler kitabı gibi.
-
Adem yakınlarda mısın biz bu karbüratör bakım parçalarını nereden bulacaz yada hangi markadan uyduracaz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)