Bende cg 125 var. motora tam gaz verince tekleme oluyor. sanki duruyor çalışıyor motor. Ayrıca ibre 140 anca 70 basıyor. Sorun ne olabilir ?
Bende cg 125 var. motora tam gaz verince tekleme oluyor. sanki duruyor çalışıyor motor. Ayrıca ibre 140 anca 70 basıyor. Sorun ne olabilir ?
Tam gazda tekleme oluyorsa ateşleme ile ilgili bi sıkıntı olabilir buji ve buji kablolarını kontrol et buji kablosu sanırım pahalı bişey değildir değiştirsen ii olur çünkü arızalı olduğu kolay kolay belli olmaz akım geçirir ama tam geçirmez...kolay gelsin..
Biz çok ucuz veriyoruz falan diyen benziciden yakıt almak )
daha yeni başıma geldi, 1 haftadır tekliyordu motor. (kawa er6n). servise bıraktım pis yakıt rezil etmiş. Temizlediler depoyu.
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
karburatör temizliği, bujiyi değiştir, elektrik aksamını kontrol et. Buji kablosu, buji piposu, hatta bobine kadar, ibre nasıl 140 anca 70? İbre orjinalmi? Motor kaç model?
jikle açık kalmış olabilir. pis benzin olabilir hava filtresinin havayı sağlıklı bir şekilde alıp almadığını kontrol edin.
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
Bende arkadaşların dediği gibi düşünüyorum. Yakıttan olma ihtimali çok yüksek.
Karburatör, buji ve aksamlarını kontrol ediniz.
bende 2005 var. 2 ci viteste 75 yapıyor. Kesinlikle büyük bi problem var o motorda. Yani aklıma kötü kötü senaryolar geliyor. Çizik gömlek, yanmış,erimiş segmanlar, aşınmış veya bozulmuş ayarı kaçık sübaplar,vs vs. Motorun kaç kmde? Yagını ne zamam değiştiriyosun, ne zamandır,kaç kmdir binyosun, ne zamandır öyle? Hiç ustaya götürdünmü,gösterdinmi? Kesinlikle problem var motorunda.
Göstergede her yazana inanma o motor 140 ı rüyasında zor görür ama şu var 100 - 115 aralığına çıktığı doğru. sorunun 2 şeyden kaynaklanıyor, pis yakıt yada karbüratörün tıkanması diğeri de buji kesmesi, buji piposunda temassızlık. yada sargılar ömrünü doldurmak üzere...
Sen İp Atla Bende Atlarım,Sen Saklanbac Oyna BEnde Oynarım , Sen El Salla Bende El Sallarım, Sen Gül Bende Gülerim , Sen Camdan Atla Ben Gülmeye Devam Ederim:))
Çok yaşadım bu sorunu. Bujiden yapıyor genelde. Yeni buji taktığında da bujiyi patlatıyorsa şarj sisteminde sıkıntı var demektir. Su katkılı benzin ve düşük oktanlı benzin de yapıyor bu sorunu.
hava benzin karışımında sorun vardır.manifoltuna ve hava filtrene bogazlarına falan dikkat et
Motosiklet mucidi
yukarıda sorduklarımın cevabını alamadım
sübap ayarını neye göre,nasıl yaptın? Ayar yapmadan nasıldı,yaptıktan sonra nasıl oldu? Bana cvp yazmassan yardımcı olamamki?
hocam soyle diyim motoru ilk tamirciye gosterdim. adam dinledi motoru subap ayari lazim dedi. ses geliyodu hafif şıkır şıkır diye. ben internetten arastirdim biraz. subap bosluk degerlerini ogrendim motorun yapmaya koyuldum. fakat elimde 0.08 mm sentil yoktu. 0.1 mm ve 0.05 milimetre vardi ikisinin aradinda bisey tutturmaya calistim ama. o zamanlar km saatinin teli yoktu. yani subap ayarindan onceki hizi hakkinda bi bilgim yok. sonrasinda bi arkadas hava filtresini sok daha iyi kacar motor dedi. yaptim. ama su an cekis kotu hem az hiz yapiyor hem tam hazda motor durucak gibi oluyor. tekliyor.
hafiften bi şıkırtı gelecek,gaz verdiğinde kesilecek.doğru ayar budur. Rolantide veya hafif gaz verdiğinde hafiften bi şıkırtı yoksa sübap ayarın sıkı demektir. Motor gitmez,çekmez. Biraz kızınca resmen şişer. Sübap ayarıda cok gevşek olursa sübap kesme olasılığı artar.sübap ayarını 0.08 e çıkar ve tekrar dene.düzelmezse başka sorun arayalım.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)