Arkadaşım geçmiş olsun Adem Karburatör den anlıyorsun seni buraya da beklerim :
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ti-yardim.html
Arkadaşım geçmiş olsun Adem Karburatör den anlıyorsun seni buraya da beklerim :
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ti-yardim.html
sübap ayarından kardeşin o bi tamirciye göster ve bujinide degişdir dewam et
eğer katalizör varsa o da patlamış olabilir. istanbuldan edirneye 70 le döndüm yuvacık gezisinden sonra. eğer katalizörden ise tıkayın geçer
cvp için teşekürler. Ama bi problem var. Bu başlıkta üç değişik arkadaşın sorusu var. Konuyu açan ilk soruyu soran, ikinci soru bi önceki sayfada başka arkadaşa ait. Üçüncü soru bu sayfada üstteki suzukici arkadas. Acaba cevabı hangisine yazdınız? ilk soruya cevap yazdıysanız problem çözüldü zaten. 2 ci sayfaya bakın. Genede ilgi ve alakanız için çok teşekürler.
Bobini az sonra arkadaşın motorundan söküp deneyeceğim. Sübap ayarını da ancak pazartesi yapabilirim sentil yok elimde şu anda. Çözüme kavuşunca problemin kaynağını da buraya yazarım. Cevaplar için teşekkür ederim.
İlgilenen arkadaşlara teşekkürler. Benim motor egzantrikli olduğundan sente ayarı bozukmuş yaptırdım motorcuma. açmışken conta değişti ve sübap ayarlarıda yapıldı şimdi performansı arttı motorun son hızı 80 km idi şu anda 100 km yi az geçiyor. önemli olan sağlıklı çalışmasıydı oldu nihayet. Param olunca sağlıklı bir 250 cc düşünüyorum.. Tüm arkadaşlara kazasız belasız, keyifli sürüşler diliyorum ;)
cg nin ekzantirikli olduğunu hangi usta söyledi? Aklına mok mu kaçmış. Cg 125 lilerin hepsi iteceklidir,çubukludur. Ekzantrik zinciri yoktur cg lerde.
benim bildiğim cg tarzlarının hepsi iteceklidir???
adem abı sadece gazı acınca motor teklıyorsa nedendır :D
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
tıkalı karburatör, pis benzin, tıkalı hava filtresi, yırtılmış karburatöre giren hava hortumu, buji ve değişik sebeplerden olabilir.
Abi bende 100luk cup vitello var daha dün bisey yoktu bugun 80 i gecince tekliyor tesekurler
hava filtresini çıkarmak anlık işe yarar ama büyük sıkıntılara yol açar. hava filtresi, adı üstünde. motoruna toz taş toprak(!) girmesin diye. üstadlardan birinin de belirttiği gibi kötüsüne hazır ol bence. silindirinde çizikler olabilir. yalnız, tam gaz açınca teklemesi sorunu karbüratör ayarlarından kaynaklı diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:37 ----------
bence motor o gece yatmalı, sabahına ayar ypılmalı.
image is nothing without power, power is nothing without control.
Kardeş Karbüratörlümü Motorun . ?
Karbörütörlüyse Benzın tahliyesini aç pislık toplanmış olabilir
12 gün sonra hortlatalım (: hava filtresinin olmaması sıkıntı çıkarır elbet. 1 ay sonra bile bişey olmamış gibi devam edebilirsin. -belki- ama zamanla motorun yakıt tüketiminden ve yağ yakmasından yakınacaksın. bunun nedeni filtre olmadığından dolayı partikül barındıran kirli havanın(toz, kum vb.) motoruna girerek silindir gömleği ve piston duvarlarına çizikler yapmasıdır. çözüm olarak da "motor yarma" diye anılan uygulamadır.
image is nothing without power, power is nothing without control.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)