Motor tam gaz verince tekliyor ve motorun hızı az ?
Reklamlar
-
08 Haziran 2012, 23:04
#21
evet segmanlar çabuk eskir toz,toprak yer bitirir motoru. Hava filtresini temizle tak. Veya yenisini tak. Hava filtresini sökerek motor hızlanmaz veya yavaşlamaz. Yaplalacak onca iş varken motor için, hava filtresini sökmek niye?motoru 2 ci el birindenmi aldın? Gömlek silindir orjinalmi? Bilmiyosan bi motorun motor kısmının sağlı,soğlu fotosunu atsana. Atabiliyosan.
Reklamlar
-
08 Haziran 2012, 23:13
#22
adem80 adlı üyeden alıntı
evet segmanlar çabuk eskir toz,toprak yer bitirir motoru. Hava filtresini temizle tak. Veya yenisini tak. Hava filtresini sökerek motor hızlanmaz veya yavaşlamaz. Yaplalacak onca iş varken motor için, hava filtresini sökmek niye?motoru 2 ci el birindenmi aldın? Gömlek silindir orjinalmi? Bilmiyosan bi motorun motor kısmının sağlı,soğlu fotosunu atsana. Atabiliyosan.
tmm hocam yarin ilk is fotolari cekip yolliycam.
-
09 Haziran 2012, 03:23
#23
Cg125 sahibiyim 135'i çok rahatça kasmadan(yatma falan yapmadan) görüyorum yatmayı falan denesem belki 140 görebilirim
4 teker beden'i ; 2 teker ise ruh'u taşır ;)
-
09 Haziran 2012, 03:33
#24
umt123 adlı üyeden alıntı
Cg125 sahibiyim 135'i çok rahatça kasmadan(yatma falan yapmadan) görüyorum yatmayı falan denesem belki 140 görebilirim
arkadaş uçacan bak Yavaş git
-
09 Haziran 2012, 10:52
#25
adem80 adlı üyeden alıntı
evet segmanlar çabuk eskir toz,toprak yer bitirir motoru. Hava filtresini temizle tak. Veya yenisini tak. Hava filtresini sökerek motor hızlanmaz veya yavaşlamaz. Yaplalacak onca iş varken motor için, hava filtresini sökmek niye?motoru 2 ci el birindenmi aldın? Gömlek silindir orjinalmi? Bilmiyosan bi motorun motor kısmının sağlı,soğlu fotosunu atsana. Atabiliyosan.
hocam az once karburatoru soktum. farkettigim sey benim motor sadece jikle acikken calisiyor. kapattigimda stop ediyor. karburatorun resimlerini cektim. hava ayar vidasi hangi. yardimci olurmusunuz. hava ayari yapmam gerekiyor galiba.
http://db.tt/nYn0Fax0
http://db.tt/yIdH17Hq
-
09 Haziran 2012, 18:33
#26
fotolar çıkmamış. Hava ayar vidası,karburatör takılı iken karburatörün en altında,önde olan. Jikle kullanmam ben yaz kış. Senin motorun yolda teklemesi ve 70 mişi geçmemesinin sebebi jikle açık gitmen. Karburatörünü sök, benzin çanağının içine at, sök,parçala, iğne,meme lerini temizle,hava tut.tertemiz şekilde geri tak. Hava ayarı konusunda aşadaki (teknik servis bölümü) teo arkadaşla benim bol bol yazılarım var bi incele. Jiklesiz çalışacak ve gidecek motorun.karburatöründe kesinlikle problem var ama hava ayarı değil. Tamam onuda ayarla ama karburatördeki problem hallolduktan sonra, jikle kapalı halde ayarla. 70 km olacak 110,120 km. Motorun kaç model? Jıkle açık gidersen 70 şi geçmez tabi. Kapatınca stop edıyosa tıkanmış. Temizlerken bol bol tazıkli hava tut. Komprasörle.
-
09 Haziran 2012, 19:16
#27
Vayy Ademim tam senlik bi konu bulmuşun helal olsun
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
09 Haziran 2012, 19:23
#28
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Vayy Ademim tam senlik bi konu bulmuşun
helal olsun
abi arkadaşın karburötörde bi bozukluk var. Hem gitmicek,hemde çok yakacak bu şekilde. Ona yardım ediyoruz elimizden geldiği kadar. Jiklesiz çalışıp,jiklesiz gidene kadar yardıma devam.
-
09 Haziran 2012, 21:33
#29
hocam cok saolun karburatoru soktum biraz inceledim hem temizledim. hava ayarinida yaptim su an 3. viteste hic zorlamadan 70 yapiyor. cok saolun tekrar
-
09 Haziran 2012, 21:53
#30
bu iyi haber. Demek poblem kalmadı
-
09 Haziran 2012, 21:56
#31
-
09 Haziran 2012, 22:06
#32
daha hızlı yapalımmı?
-
09 Haziran 2012, 23:01
#33
adem80 adlı üyeden alıntı
bu iyi haber. Demek poblem kalmadı
aslinda bir problem daha var mars bazen basiyor bazen basmiyor. basmadigi zaman motoru biraz salliyorum basiyor o zmn. hic olmadi vurdurarak calistiriyorum. nasil cozebilirim bu sorunu ?
-
09 Haziran 2012, 23:07
#34
marş dinamosu kömürü ıvır zıvırına bi baktır,temizlet,eskiyen bi parçasi varsa değistir. Kömürü falan.
-
09 Haziran 2012, 23:59
#35
Ayak marşı yokmu senin motorun niye vurdurarak çalıştırıyosun? zararlı
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
10 Haziran 2012, 00:05
#36
bazen 2 ci viteste,asfalt,beton yolda vurduruyom 96 yla. Mübarek motor lastiği kitliyor durana kadar dönmüyor. Genelde artçılı yapıyom. Ne komprasör var be. Canavar mübarek. Motor taş olunca bi zararı olmaz be abim. Hani yebere cebefe desen tamam
-
10 Haziran 2012, 01:36
#37
Merhaba arkadaşlar. Bende de kuba cg-100 var ve aynı problemi yaşıyorum. Motorum bujiyi çabuk kirletiyor simsiyah is oluyor buji, ayrıca egzoz çıkışı da aynı simsiyah is oluyor. Son gaz verince yolda kesiklik yapıyor, tekleme gibi, sönüp çalışıyor sanki. Yapılan işlemler: buji değişti 2 kez kaliteli buji taktım, karburatör değişti ve hava ayarı yapıldı japon karbüratör taktım, hava filtresi temizlendi. fakat sorun devam ediyor. Acaba sübap ayarı bozuk olursa yapabilirmi bu arızayı, yoksa alternatörde mi sorun vardır yorumlarınıza göre müdahale edeceğim, eğer sübap ayarından ise aralıklar kaç mm olmalı. Yardımcı olursanız sevinirim
-
10 Haziran 2012, 01:44
#38
bobini değiştir. Daha güçlü akım gönderen bobin tak.buji kablosunu kalınlaştır. Pipoyu değiştir. Yağ yakmıyosa bunları yap. Sübap ayarı 0.08 değerlerinde olmalı. Ben sentil kullanmam ama sentil bulursan onla yap.bunları bi dene.muhtemelen elektrik yetersiz. Bujiye iyi akım gitmiyor.
-
10 Haziran 2012, 01:50
#39
adem80 adlı üyeden alıntı
bobini değiştir. Daha güçlü akım gönderen bobin tak.buji kablosunu kalınlaştır. Pipoyu değiştir. Yağ yakmıyosa bunları yap. Sübap ayarı 0.08 değerlerinde olmalı. Ben sentil kullanmam ama sentil bulursan onla yap.bunları bi dene.muhtemelen elektrik yetersiz. Bujiye iyi akım gitmiyor.
Cevap için teşekkürler. Sorun ateşleme diyorsunuz o zaman. Statörden yapma ihtimali varmıdır acaba?
Buji kablosunu kalını ile yeni değiştim ama bobin denemedim yarın bobini deneyeyim.
-
10 Haziran 2012, 02:11
#40
statörden çıkan elektriğide bi ölçtür ustana. Veya kendin. Bobinide fazla akım gönderenle bi dene. Sübap ayarınıda tam yaptır. Fazla sıkı olursa performansı düşer,şişer, fazla gevşek olursa sübap keser. rolantide veya hafif gaz verdiğinde hafif bi şıkırtı gelecek. Gazı açmaya başlayınca kesecek. İyi anlayan bi ustayada yaptırabilirsin. Benim titanlar öyle. Tam performans motor çok sıcakken sübap ayarı yapılmaz aklında bulunsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)