Yinemi sana çattık ya
Aman kardeşim ben bunu CB125e nin göstergesini açıp önce verdiğim fotoğraftakini montaj etmek istemeyene alternatif olarak verdim. hazır hepsi var. ctrl-c ctrl-v yapsınlar taksınlar diye. yanlarındanda iki cırt...
Neyse... Ama fotoğraftakiler falan gavur sitelerinde var ebay vs. alınıp denenebilir.
"men dakka dukka"
3 ay kullandım hergün 60 km gittim geldim işe tek özlediğim konu yakıtı başka hiç bir şeyini özlemedim o hondanın. honda severim ama yüksek cc motorları güzel oluyor düşük cclerde inanılmaz kalitesiz olduğunu gördüm. ayrıca montaj olayıda baştan savma gibi. çinli hiç malım olmadı bilemiyorum nasıl olur. ama aysanın devir saati dikkatimi çekti 9000 devir ne ola ki
Sıfır motor alacağım, yurtdışından devir saati getirteceğim, motoru garantiden çıkartıp devir saati takacağım. filan filan... Hiç akıl karı mı bu? ilk defa bu göstergeyi gördüğümde bayağı bi bakıp kalmışım acaba devir saati nasıl çalışmakta diye... Motorun fiyatı ucuzlasın diye özellikleri kısılmaz. Hondanın yağtığı iş değil resmen buna müstehaksınız diyor. Nasıl ki Avrupa'da bedava verilen telefonlar Türkiyede 500-600 tl ye satılıyor, aynı mantık işte... Dünyanın en pahalı benzini bizde, en pahalı telefon tarifeleri ve telefonlar da bizde... En pahalı doğalgazı biz kullanıyoruz çok şükür. Ondan sonra da 125lik motoru LPGli yapmaya çalışıyoruz... Herkes gider Mersine biz gideriz tersine... Bu kafa yapısını değiştirmediğimiz sürece daha çook kazıklar yemeye müstehakız...
The man who knows everything chooses to know nothing...
Ebay linki bende bilmiyorum fakat farklı alışveriş sitelerinden "Honda yedek parça kodu" girerek temin edebilirsin
Mesela : http://item.taobao.com/item.htm?spm=...id=18178441201
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Ferdinand verdiğin link çince.. ingilizce olsa, hatta almanca, ispanyolca olsa gene bi derece..
E-bay da bu çıkıyor cb 125 yazınca:
http://www.ebay.com/itm/TACHOMETER-H...36f79e&vxp=mtr
PCX den sonra en estetik gösterge paneli CB ninkidir heralde..
herkese merhaba;
HONDA CB 125e kullanıcısıyım motosikleti yıkadıktan sonra gösterge kısmındaki vites boştayken hem boş ibaresi hem vites göstergesindeki sayılardan herhangi biri yanmakta acaba şase mi yapıyor veya neresinde ne olabilir böyle bir sorunla karşılaşan var mı? varsa yardımcı olabilir mi? şimdiden teşekkürler
motorun sol tarafında kartelin yanından yukarı cıkan iki kablo demeti vardır, akünün yanında tesisat fişlerine baglanır, bunlardan birisi sarj dinamosundan gelen elektirik, öteki ise vites müşirinden gelen kablodur. sen vites müşirinin tesisata baglandıgı yeri izole et,
öncelikle oradaki şase dediğin olayı yapar.
sonrası ise müşir arızalı su alıyo olabilir.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Abi o 70-80 lerin Honda CB 125 lerine ait bi gösterge Ama o bile guzel duruyor, Cafe Racer mısin beee
Göstergenin güzelliğinden çok okunurluğu çok net, benide bu cezbediyor mesela Hee gece arka aydınlatmalar ortaya çıkınca otobüslerden bile zar zor kafa çevirip "o ney la " bakışlarını farkediyorum
Gönlümden 125cc Commuter bu arkadaşlar, sakin olun birbirinizi hırpalamanıza gerek yok... diyesim geliyorda çok zor, bu zor koşullarda alçak gönüllülükte yapamıyoruz
O linki ben İngilizceye yarım yumukta olsa çevirtmiştim abi ama öyle bi çevirdi ki herşeyin orjinali makbul dersin o derece anlamsız
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
teşekkür ederim çok sağol
millet devir göstergesine takmış, arkadaş motor gidiyor mu gidiyor, yolda bırakıyor mu hayır, çin malı motorlarla kıyaslayanlar neyin kafasında onu da merak ettim doğrusu. gidin asya alın mondial falan alın. honda çok size aslan parçaları.
Barkin Bayoglu bu konuya noktayi CB125e testinde koymuş,bence cok ta guzel koymus boyle bir motosiklette devir saati olmazsa olmaz diyenleri şaşkinlikla izliyorum ve "tamam en baba motorcu sensin,he." Diyip geciyorum.
Ama derseniz ki ben olsun istiyorum.ihtiyactan degil zevk meselesi ozaman anlarim. Bir topcase degil bir koruma demiri dehil bir diz ortusu degil bir on cam degil.. bence gerekliligi olan parcalari tartismak daha mantikli.
Honda CB 125'e devir saati uydurmak pek akılcı bir iş değil. Onun yerine CB125'i satıp ele geçen parayla daha güçlü, daha fazla özelliğe sahip 150cc bir Çinli alınabilir. Para da artar. Honda'nın tek avantajı var. 1 yıl kullandıktan sonra aldığınız fiyatın üstünde bir rakama satabiliyorsunuz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)