mondial 150 rf motorum yağ kaçırıyor
Reklamlar
-
sa arkadaşlar 1 hafta önce bu motoru aldm aldığımda hiç bi sıkıntısı yoktu hhatta çocuk yağını bile değştirmişii ama 5 gün sonra moor nerde durursa ordayağ akıtuyodu hava flitresinin yanındaki küçük kutudan . (üst kapakdan gelen hortum ona bağlı ) birda motorun tam altından damlıyor ama nerden damladığını görmedim . çocuk 20w40 yağ koymş 10w40 koyması gerekrken acaba yağ akıtması tehlikelimi ? vea neden yapıodur ?
Reklamlar
-
Arkadaşım motoru orta sehpaya alıp 1-2 dk sonra yağ çubuğunu kontrol ettin mi? Olurya yanlışlıkla fazla yağ konmuş olaibilir yağ değişimi sırasında ve motorda bu yağı tahliye etmeye çalışacaktır eğer gerçekten fazla konmuşsa kesinlikle kendin fazla yağı tahliye etmelisin.
Sanma şahım herkesi sen sadıkane yar olur. Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyar olur.
Sadıkane belki ol al alemde serdar olur,yar olur ağyar olur serdar olur didar olur.
-
sehpaya aldığımda yağ war o kdar akmasına rahmen . bence fazla yağ koymuş . ama bi yönden korkuyorum yağ bitip kitlenirse diye. 20w40 yağ zaten kalın olyo 150 cc mondial 150 rf ye ağırmı geldi acaba
-
yağı fazla koyup keçeleri patlatmış olabilir ..yağ ile alaka yok hatta 20w40 yağ yazın daha iyi
-
slm kardeşim o aldıgın motorda contadan yag kacagı vardır ondan kalın yag koymuştur sen alırken farketme diye, vala motor sökülüp bakılcak kacar hangi contadan çok berbat iş ya kim bilir nerden kacırıyo yanına ufak bi yag al ara ara kontrol et cubugu yag bi biterse sekman sarar masraf cıkar başına o o yüzden satmıştır onu
-
sakinseytan adlı üyeden alıntı
slm kardeşim o aldıgın motorda contadan yag kacagı vardır ondan kalın yag koymuştur sen alırken farketme diye, vala motor sökülüp bakılcak kacar hangi contadan çok berbat iş ya kim bilir nerden kacırıyo yanına ufak bi yag al ara ara kontrol et cubugu yag bi biterse sekman sarar masraf cıkar başına o o yüzden satmıştır onu
motoru 2 motorcuyada götürdüm ilk aldığımda hani motorda yağ akıtma gibi bir sorun yoktu aldığımda ama motoru cevreyolunda zorladım dip gaz yaptm ondan sonra minik mink yağ damlatıodu . acaba fazla yağ olduğu için keçeyimi patladdı ama benim anlamadığım konuu hava flitresinin solundaki küçük kutudan niye yağ geliyor ? ben onu anlamış değilimm. 20w40 yağdanmı yapıo anlamadm
-
speDD adlı üyeden alıntı
motoru 2 motorcuyada götürdüm ilk aldığımda hani motorda yağ akıtma gibi bir sorun yoktu aldığımda ama motoru cevreyolunda zorladım dip gaz yaptm ondan sonra minik mink yağ damlatıodu . acaba fazla yağ olduğu için keçeyimi patladdı ama benim anlamadığım konuu hava flitresinin solundaki küçük kutudan niye yağ geliyor ? ben onu anlamış değilimm. 20w40 yağdanmı yapıo anlamadm
20 40 olduğundan büyük ihtimal yapmaz sebepleri:
1-) contalar eskidir kaçırır
2-) fazla yağ konulmuştur atar
3-) daha önceden de aynı şeyi yapmıştır fitil koyup giderilmiştir tekrar fitil istiyordur
4-) motoru çok zorladıysan keçeleri patlatır
nedeni ne olursa olsun bir an önce yaptırmakta fayda vardır yağsız kalan motor ocağına incir ağacı diker
İkincilik kaybedenler içindir...
-
HaydarBıçak adlı üyeden alıntı
20 40 olduğundan büyük ihtimal yapmaz sebepleri:
1-) contalar eskidir kaçırır
2-) fazla yağ konulmuştur atar
3-) daha önceden de aynı şeyi yapmıştır fitil koyup giderilmiştir tekrar fitil istiyordur
4-) motoru çok zorladıysan keçeleri patlatır
nedeni ne olursa olsun bir an önce yaptırmakta fayda vardır yağsız kalan motor ocağına incir ağacı diker
4 seçenek grçekten doğru ama hangisi işte. he bide o kutudan niye yağ geliyor ?
-
speDD adlı üyeden alıntı
4 seçenek grçekten doğru ama hangisi işte. he bide o kutudan niye yağ geliyor ?
motorun Külbürütör (en tepedeki kapakta) kapağından hava filtresinebir hortum gider,
o hortumda motordan çıkan yağlı havayı filtrene yollamak ve motorun yağlı hava ile çalışmasını sağlamaktır,
motora aşırı zorlandıgında yağ köpürür ve o hortumdan hava yerıne köpükler ile yağ gider,
o zamanda o tahliyeden boş hava değilde yağ süzülür dışarıya,,,
Yani sebep Her Türlü AŞIRI ZORLAMA...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
motorun Külbürütör (en tepedeki kapakta) kapağından hava filtresinebir hortum gider,
o hortumda motordan çıkan yağlı havayı filtrene yollamak ve motorun yağlı hava ile çalışmasını sağlamaktır,
motora aşırı zorlandıgında yağ köpürür ve o hortumdan hava yerıne köpükler ile yağ gider,
o zamanda o tahliyeden boş hava değilde yağ süzülür dışarıya,,,
Yani sebep Her Türlü AŞIRI ZORLAMA...
bak kardeşş çok doğru demişinn aşırı zorladığmda dha çk akıtıyoo ağ akmaması için ne yapmam gerekirr ?? bence sorunum bu dediğin gibi..
-
.... yokmu yardım edecek biri..
-
Anlattigin hortum yag tahliye hortumudur ve fazla yagin filtre kutusuna atilmasina ve oradaki tahliyeye dolmasina yarar. Fazla yag koyuldu ise b yaglanma normal bir durumdur. Eger yag seviyesi normalse, yere damlaticak kadar akmamali. Isin ehli bir ustaya goster sorununu cozer ;)
-
2 motorcuya götürdm 1 tanesi hemen keçe patlamış 90 tl dedi diğeri isee fazla yağı atıyor motor dedi ve 10w40 koymamız gerektiğini söyledi. bgun motoru zorlamadığmda 40 50 ile gittimde yağ akıtmıo ama dip gaz yaptığımda akıtıo artık her daka yağ akıtmıo ama zorladığımda akıtıyo
-
ben her motorla bır yere gitsem zorlasam zorlamasam fark etmıyor motoru park ettıgımde 3 4 damla mutlaka akıtıyo park ettıgımde oluyo sebebı nedır acaba
-
caner444 adlı üyeden alıntı
ben her motorla bır yere gitsem zorlasam zorlamasam fark etmıyor motoru park ettıgımde 3 4 damla mutlaka akıtıyo park ettıgımde oluyo sebebı nedır acaba
zincirden olabilirmi ?
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)