motor üzerindeki resimlerini de isteriz
5. ve 6. resim kaliper bahlantı sacını kesmek için böyle bir alet gerekiyordu olmadığı için büyük eksiklik markette 79.90 ama servisinde 70 tl taksitle black decker
lokma takımıda ihtiyac ikiyıl garantili kırılan parçayı yenisiyle değiştirebilirlermiş 170 tl de ona verdik
ilk resim fuarda standta görüp 40 tl ye aldığım disk sistemi disk aynası hariç disk aynasını yuki den aldım 26+6 tl kargo parasıyla
2.ve 3. resim benim 4mm sactan kestiğim kaliper bağlantı sacı 7. resim bağlantı sacına kaynatılacak olan burç kampanayı çıkarınca oluşan 24mm boşluğun yerine konacak ve aynı zamanda fren sistemini tutacak bu sac bana 5 tl ye geldi kestirmeye 35 tl istediler tabi ben kesince durum değişiyor
4. resim cantı çorluda özay mak.aliminyum alaşımdan flanş yapılıp loctite ile yapıştırıldı ve kaplinlerin ordan 4x8mm avşa başlı alyan ile tutturuldu
şimdilik bukadar motorumda idareten tel cantım takılı hafta tatillerinde boş kalınca uğraşıyorum devamı gelecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------
2. resim kartondan şablon cıkarıp 3.resimdeki 4mm sacı yaptık bayaz üzerine atılan astar boya
1. resim canta 18mm fatura yapıldı kaliperin kollara vurmaması için aynı zamanda salıncağın yan demirine yakın olması lazım fakat cantın yerine geçmesi için 18 mm den fazlası yerine takılmasını engelliyor
2. resim burç yerine kaynatıldı 3. resim kaliperi tutan saç salıncak demirine geçecek ayrıca kaynağa ve orjinalliği bozmaya gerek yok[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
yukarıda yazmıştık resimde olsun havşa başlı alyan cıvata kapline zararı yok yaptıkça resim koyup açıklama yapıcaz
Motosiklete el emeği olumlu şeyler katan herkesi olduğu gibi sizi de alkışlıyorum.Böyle şeyleri yapan herkes bu sitede mutlaka paylaşmalı.
Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.
Ben de ön freni disk yapmak istiyorum ama ön amortisörleri değiştirmeden, hem 80-90 lira para hemde 4500km kullanınca yumuşayan amortisörleri yenisiyle ve daha güçlüleriyle değiştirip sertleştirmemek için, amortisör üzerine güvenli bir şekilde disk kaliperi kulağı takmak mümkünmüdür ?
hayırlı olsun keşke benim elimden de böyle şeyler gelse...güle güle kullan...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
bu resimler bu günkü çalışmamdan motoru salondan ve mutfaktan bahçeye sokup orda uğraşıyorum (ev apartman giriş kat bağçe bana ait) çoğunu elde kendim yapıyorum imkan olmayanı tornacıya parayla yaptırıyorum
2. resim montajı bitmiş bütün ince ayarları yapılmış kusursuz fakat söküp kaliper sacını boyaya vericez
3. resim fren merkezi daha montajlanmadı o da salı gününden sonra hafta sonuna yetişir inşallah
Benim motoruma disk frenli 18 jant takma fantezim var bakalım sonu nasıl olacak
güzel çalışma olmuş elinize sağlık İyi günlerde kullanın ...
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
amotisörün iç kısmı kalsın sadece dış kısmını değiştir 18 cant koymayı bende düşündüm keşke yapsaymışım 17 alaşım aldım öne 275 arkaya 90-90-17 300 tl yi geçik para harcadım tubaless uyumlu olmayınca randıman alamadım 18 olsaydı tubaless uyumlu olcaktı para boşa gitmeyecekti[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
bu gün işten gelince bu parçaya havşa actırıp alyan cıvata aldım amortisör bağlantı yerine geliyor civata olmuyor yağını temizleyip astar ve çatalın rengine boyattım 10 tl verdim
birde 110 veya 125 cc silindir taktırdınmı motora Kimse Seni Tutamaz ))
emeğine sağlık Güzel uğraşmışsın
Bir zamanlar bende uğraşmıştım.
Artık Kendi yaptığın Motor olduğundan Gururla Anlatabılırsın,
Bravo ...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Bu olayı Asya 200GY-2 lerde de yapabilirmiyiz ?
her iki işlemde yapılabilir ama sitesinde piston capı ve sıkıştırma oranını vermemiş buna göre hesaplayıp silindir kapağındaki yanma odasını küçülttürüyoruz
elinize sağlık güzel çalısma
Şu Motorsikletine atlayıp da, keyifle çıkıp arada bir tırstığın uzun yol var ya, işte o “hayatın ta kendisi”, yollarda karşılaştıkların da onun içinden geçirdiğin “insanlar” aslında. Hayat bildiğin yol, sonu da varman gereken yere varıyor aslında...
uygulamak için disk takılı bir arka jant ayarlamalısın resimlerde gördüğün gibi orjinal göbeği ile yapılmıyor göbeği değiştirmiş arkadaş, sende ya diskli bir göbek takıp telleri dizeceksin yada diskli bir komple jant takıp sonra diğer malzemeleri takarak uygulayabilirsin
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
göbek değişmiyor aluminyum alaşımdan kampananın içine daire şeklinde(flanş) yapılıp kaplinlerin ordan civatayla sıkılıp flanş kampanaya özel bir yapıştırıcıyla yapıştırılıyor resim 4 trnacıda yapılmış hali resim 8 flanş belli oluyor renk farkı var aynızamanda kampanadan dışarı 18 mm cıkması lazım fren kaliperin yerine uyması için resim 11 flanşı tutan cıvatalar(yapıştırılmış ama ne olur ne olmaz)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)