serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Motor kitleme sebepleri arasında en yaygın ve kesin diye bilinen ilk unsur YAĞSIZ KALMIŞ OLAN MOTOR'dur,,,
Dier bir secenekte Pek çok kişinin aklına Gelmeyen ve motor kitlemesinin yağsızlıktan başka sebebi olamaz diye düşünen arkadaşların duymadıkları YAĞ FİLTRESİ TIKANMASI'dır,
Son olarak ise yalnızca segmanların kitlediği en az görülen ve motor yarıldıktan sonra kendi yapmaya çalışan ve motor toplandıktan 3..5 gün sonra tekrar kitledikten sonra motorcuya yaptırıp sebebini o zaman anlayabılen arkadaşların çoğunlukla anlattıkları YAĞ DEVİRDAİM KANAL TIKANIKLIGI'dır,
bu olayın asıl sebebi ise,
yağ pompası yağı silindir üst kapağına taşıyan yağ kanalının içine giren minicik Çapaklar...Sıvı conta Kalıntıları VS gibi parcaların kanalı tıkayıp segmanların üst kısmındaki kapağa yağ vermemesınden kaynaklıdır...
Arkadaşlar Piyasadakı 35,, 40 liralık silindirleri ve krankları almlarını önermıyorum,
üzerine 20,,,30 lira daha ekleyın en azından ORJINAL MONDIAL yedek parcalarını tercıh edın,
çünki,
35 lıra olan bır sılındırın o satıcıya gelıs fıyatı 15,,20 lıra olacaktır,
o parcanın cıkma hurdasını hurdacıya satıyorsunuz sert alemınyum oldugundan 8,,,10 lıra tutuyor,
yanı yenı taktıgınız urun 3..5 ay sonra sıkıntı cıkartabılır,,