arka fren pedalına ön fren manetini 90 derece ve mafsallı olacak şekilde motorun uygun yerine kaynatır.
---------- Post added at 01:22 ---------- Previous post was at 00:56 ----------
http://img850.imageshack.us/img850/6315/romork.jpg
hatta römorkun tekerinin kendi kendine kontra yapabilmesi için motora bağlanan kısım 360 derece olmasa da olduğu kadar mafsallı yapılırsa hayabusaya bile takılır gibime geliyor
---------- Post added at 01:31 ---------- Previous post was at 01:22 ----------
abi alt kısmın bağlantılarını aşağı yukarı mafsallı yapıp, tekerleri dışarı doğru 5-10 cm kadar yana açıp, amortisörler tam dik değil de alt kısmı dışarıya eğimli olsaydı;
tek teker çukura düştüğünde amortisör yere dik konuma yaklaşıp dengeni bozmazdı ve yoluna daha rahat devam ederdin.
önceki başlıkta tek tekerlekle yapmanı önerdiğimi hatırlıyorum. 2 tekerli römork bana sakat geliyor.
şu anki römorkun en önemli sorunu bence bağlantı demiri 360 derece mafsallı mı?
römorkun tek tekeri çukura girince bağlantı demiri sabit kalmıyor değil mi? bu da çok önemli bir sorun.
eğer yukarıda dediğimi yaparsan bu sorun ortadan kalkar gibi.
aslında en güzel sistem tek tekerli sistem. virajlarda motorla beraber yatacağından denge kaybı kendiliğinden sona erer. amortisörü de tek bile olsa öne ve yanlara yatık şekilde olan 2 amortisör her yönden gelen darbeleri güzelce emer. çukurlarda da denge kaybı oluşmaz. malzemenin koyulacağı kısım da amortisörler sayesinde sabit kalır, içindeki malzemeler kırılmaz